Np-ultra

Mua kiinnostaa kanssa teidän labrat? Itse just odottelen malttamattomana että eilisten kokeiden tulokset tulis kantaan...
 
Mulla oli viikolla 10+2
s-pappa 756 ja
hcgb 121

Edit. Mullakin riskit matalat kun otettin kaikki (nt 1,3mm, ikä 37v, norm.paino, tupakoimattomuus) huomioon. :)
 
Muokattu viimeksi:
Mulla oli s-pappa jotain 1300 ja s-hcgbv oli noin 20. Ultran jälkeen tuli samana päivänä Netpostiin tieto ettei ole riskiä vaan normaaliarvot (ultra+verikoe)
 
Kiitos vastauksista! :-) mulla oli s-pappa 1390 ja hcgb 91.2 viikolla 10+1. Jos oikein katoin taulukkoa, niin toi hcgb olis vähän liian korkea, mutta tiiä sitten.
 
Silloin kun omat arvot tulivat kantaan näkyviin, googlasin kaiken mahdollisen tiedon. Oikeastaan ainoa tieto, jonka poimin matkaan oli se, että on hyvä jos nuo arvot ovat kaukana toisistaan ja s-pappa isompi.
 
Mä kävin ma labrassa ja tänään tulokset olivat tulleet. Mutta ohjeistuksessa lukee, että voi mennä aikaa 1-2vkoa

Aa se oli ohje, mulle Th ja näytteenottaja sanoivat vaan et menee viikko. Ja mun vielä käskettiin soittaa ne neuvolasta :D
 
Kävin 8.00 labrassa ja 10.00 tuli tulokset :D
 
Ite kans kävin eilen labrassa ja kävin jo malttamattomana kyyläämäsä Kannasta, mutta eipä vielä ollu. Eilen asiaa kyseltyäni, hoitaja kyllä sano, et viikko nyt ainaki mennee, mutta eihän täsä pysty oottelemaa!
 
Kävin tänään polilla tarkistuksessa ku alko pieni vuoto ja ajattelin etten jaksa odottaa tiistain np-ultaa.. Kehitys pysähtyny 8+4 :sad001 Maanantaina tyhjennykseen.. Vähä on tyhjä olo!
 
Heippa!
Ekaa kertaa tänne kirjottelen, mut me ei keskiviikkona hyviä uutisia Np ultrassa saatu.
Turvotus oli 7,6mm eli todella korkea! :sad001 eilen neuvolaan soittelin kun en omakannasta nähnyt verikokeen tuloksia niin Down riski lukemaksi saatiin 1:9
Tiistaina Helsinkiin katsomaan mikä on tuomio, itsellä tunne että kaikki ei todellakaan ole hyvin.
ihmeellistä kipuiluakin ollut nyt muutman päivän.
muutenkin olo on tosi tyhjä kun mitään et voi tehä.. :sad001
 
Voi Hanna123 :sad001...varmasti raskas tilanne ja olo tyhjä :sad001.
Kovasti voimia ja kärsivällisyyttä tiistain odotukseen :Heartred.
Jos saan kysyä, mitä Helsingissä tekevät tiistaina? Onko jotain lisätestejä tehty vai ultrataanko silloin uudestaan?
 
Banana Kiitos, onneks arkea piristää esikoinen :)
Helsingissä mennään tosiaan naistenklinikalle ja puhelimessa sano vaan että alotetaan ultralla et onko turvotus viikossa muuttunu mihinkään ja muutenkin sikiön vointi.
Sit siitä lääkärin kanssa jatketaan jutustelua ja ilmeisesti istukka näyte otettais samalla, jos näin halutaan.
Ja tästä eteenpäin kaikki tutkimukset olis siellä osasivat jo sanoa omassa neuvolassa.
Onhan se mukava että tutkitaan kunnolla ja näin matkaa nyt vaan Helsinkii on semmonen 2h ajomatka
 
Takaisin
Top