noin 30-vuotiaat ensimmäistä lastaan odottavat

Aamulla oli vihdoin eka ultra ja masussa kaikki mitat ja sydänäänet oli tosi hyvät! :Heartred Olin jotenkin ihan ihmeissäni siellä, kun 7 viikon odotuksen jälkeen näkyi pieni oikean vauvan näköinen tyyppi. Sormetkin erottui hyvin ja toinen vain pyöri ja uiskenteli kovasti. Ihme ettei tullut tirautettua muutamaa onnenkyyneltä ultrassa ääniä kuunnellessa, mutta kotona toki tuli muutama kyynel kun katselin ja ihastelin kuvia. :) Hassua oli myös se, että vaikka näki kun pienokainen heitteli voltteja, ei silti itse tunne vielä mitään. :smiley-bounce012

Nyt vaan toivotaan että jatkuva pahaolo helpottaisi näin rv 12+2 kun mennään ja viisaiden kirjojen mukaanhan sen pitäis jo helpottaa pikkuhiljaa. :wink
 
Kiitos Satsa. Toivotaan kovasti, että kaikki menisi nyt hyvin. Katsoin allekirjoitustasi, sinulla on raskas tie takana. Ihanaa, että olet nyt noin pitkällä ja tyttö tulossa. :Heartred Toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin.

Huomaan tunnustelevani jatkuvasti onko mitään oireita ilmaantunut ja odotan milloin voin tehdä digitestin, niin että siihen toivon mukaan tulisi se raskaana 3+. Edellinen keskenmeno huomattiin ar-ultrassa, en tiedä uskallanko mennä siihen tällä kertaa jos niin pitkälle päästään. No niin, se tästä vuodatuksesta. Nyt yritän vaan ottaa rauhallisesti ja luottaa tulevaan. :-)
 
Täällä ilmoittautuu vielä mukaan 29v esikoista odottava äippä. Oon tuolla LA helmikuussa 2015 pyöriny jo puoli vuotta mut nyt vasta löysin tällaisen ryhmän täältä :)
Meillä siis LA 14.2.2015 eli nyt rv 27+5 :) Aika mennyt tosi nopeeta ja alkaa pikkuhiljaa jännittää pikkuisen tulo.
Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä kohta 4,5 vuotta ja esikoinen siis tulossa, tätä ihanuutta melkein vuosi "tehtiin" ja kohta se on sylissä :)

Alkuraskaus päästiin ilman minkäänlaista pahoinvointia ja huonoa oloa, mutta nyt niitä oireita on alkanu tulla melkein liukuhihnalla :eek: millon supistaa ja on maha kiree ku viulun kieli, koko ajan selkä kipee ja jalkoja särkee. Mut en valita :)
 
Kiitos Tiisu :Heartred Mulla siitä onnellinen tilanne että tukilääkityksellä selvittiin,ei tarvittu rankempia hoitoja.

Tervetuloa Pikku_Myy :)

Mä olen huomannu nyt hurahtaneeni täysin mekkoihin :grin En tiedä onko mitään kenties epäkäytännöllisempää pienelle vauvalle mutta ei voi mitään,mekkoja saatava kaapit täyteen!
 
Mulla tänään 37 viikkoa täynnä! :) Olen ootellut tätä päivää ja nyt se vihdoin koitti. Kotona on suurin piirtein kaikki valmista, isoimmat hankinnat on saatu hoidettua ja pienempiä ehtii tässä mammiksella tehdä rauhassa. Nyt ei tarvii oikeastaan muuta kuin ootella pojan saapumista.
 
Tervetuloa uudet! Moni teistä on jo tosi pitkällä raskaudessa ja muutaman kuukauden sisällä pikkuinen jo syntyy. :Heartred
Tuskailen täällä oireettomuuden kanssa ihan samalla tavalla kun viimeksi. Silloin minulla sentään oli vähän pinkeät rinnat, nyt nekin ovat ihan normaalit.:confused: Kai täytyy vaan hyväksyä, että tämä on itseäni suurempi asia enkä voi vaikuttaa mihinkään ja oireettomuunkin voi olla ihan normaalia. Sain eilen tietää, että pikkuveljenikin perheeseen on tulossa neljäs vauva toukokuun lopussa. ähänkö oli kielen päällä kertoa omakin tilanne. :-)
 
Moikka taas, tuun varovaisesti ilmoittautumaan. Lokakuun alussa viela tanne kirjoittelinkin, enka nakojaan tahan topikkiin tullut koskaan kertomaan, etta kesken meni. Nyt, kuusi viikkoa sen jalkeen tein r.testin kun menkkoja ei ole vielakaan nakynyt, ja yllattaen se olikin taas positiivinen! Ihan alkumetreilla siis ollaan taas, mutta toivotaan etta talla kertaa paastais maaliin asti. :) Enka olisi ikina uskonut etta tarppaa heti uudelleen, kun siihen ekaan yritykseen tuhrattiin 1,5 vuotta.
 
Täällä yksi parin kk:n päästä 30-v. synttäreitä viettävä ensiodottaja Helsingistä. Jännittävää ja hitaasti kuluvaa aikaa. Nyt 9+2 ja toivottavasti tällä kertaa päästään sinne ekaan varsinaiseen ultraan asti. Tiistaina olisi eka neuvola ja toivottavasti sen jälkeen tulee pian kotiin se kirje, jossa kerrotaan koska saa mennä ultraan.
 
Tervetuloa Annika! Onko sinulla keskenmeno takana? Täälläkin aika matelee, nyt rv 5+5 ja jännitän ihan samaa asiaa, että päästäänkö tällä kertaa varsinaiseen ultraan asti. Minulla oli keskeytynyt km kesällä joka todettiin varhaisultrassa. Jännitän itse asiassa sitäkin ultraa niin paljon, että siirsin sen viikolla eteenpäin ja se on nyt 16.12. Toivotaan, että tällä kertaa kaikki sujuisi hyvin. Ikää on jo 33 v.
 
Kiitos Tiisu! Mulla oli maaliskuun lopussa keskenmeno, josta sain tietää viikolla 10+3, sydän oli kuitenkin lakannut lyömästä jo 8+4. Ihan kamala kokemus kyllä, olin toisella paikkakunnalla, mutta onneksi ottivat sinne terveyskeskukseen vastaan. Sitä ei toivoisi kenellekään! Toivottavasti tällä kertaa menee tosiaan kaikilla kaikki hyvin!
 
Takaisin
Top