noin 30-vuotiaat ensimmäistä lastaan odottavat

Tervetuloa Hama ja onnea. Toivottavasti kaikki on ultrassa hyvin. Minulla on ultra 16.12, en uskaltanut vielä ensi viikolla mennä.
 
Moikka, eilen tuli pientä tuhrua ja paniikkihan siinä iski kun kesän keskeytynyt keskenmeno on tuoreessa muistissa. Pyörin sängyssä puolet yöstä ja soitin tänään lääkärille. Pieni vuoto on ihan yleistä sanottiin, mutta sain ultra-ajan iltapäiväksi. On vasta 6+1, joten voi olla hukkareissu. Ainakin pitäisi näkyä onko raskaus vai tuulimuna, sykettä ei välttämättä näy. Vähän jännittää!
 
Toivottavasti kaikki on tosiaan hyvin sinulla Tiisu! Ja hyvä juttu kun ottivat huolesi todesta ja antoivat kuitenkin ajan ultraan.
 
Kiitos! Yksityiselle menen, julkiselle ei pääse ihan helpolla, en edes yrittänyt. Ilmoitan sitten miten kävi.
 
Tervetuloa uudet ja hirmusti tarrasukkia matkaan :Heartred

Täällä odotellaan viimestä kolmannesta saapuvaks,vähän tylsää kun ei mitään ultria enää..
Kaikki alkaa oleen valmista vauvaa varten,pinnis nyt on vielä ostamatta.
 
Mullakin ultrassa kaikki hyvin. :) Viikkoja laskettiin 6+4, mutta nyt päästään maanantaina uudestaan katsomaan tilannetta, sillä siellä olikin kaksi sykettä! Pienempi syke on joko napanuorasykettä tai (kääk!) pienempi kaksonen.. Toivottavasti maanantaina selviää. :D
 
Kiva kuulla hyviä ultrakuulumisia. :)
Onko teillä Hama suvussa kaksosia ts. kuinka todennäköinen tuo kaksoskenaario teillä on? :)
 
Ohhoh, Hamalla jannat paikat! :grin Mun miehen puolella on kaksosia, sen aiti muunmuassa. Ma kun kysyin meidan aidilta etta onks meidan suvussa niin vastaus oli etta "lahimmat jotka ma muistan asui naapurirapussa kun olin lapsi". laughing7
 
Mun tädillä on kaksoset, mutta nämä olis samamunakset eli identtiset, ja se hoitaja sanoi, että identtiset kaksoset ei kulje mitenkään suvussa. En oo sen kummemmin perehtyny asiaan vielä. Saapa nähdä mitä sieltä paljastuu.
 
Kyllä identtisetkin voi periytyä, mutta joo voi tulla kans niille joilla ei ole sukurasitteena :D Erimunaiset kaksoset periytyy suoraan äidin puolelta, jos isän niin hyppää yhen sukupolven yli kun eihän isä vaikuta siihen montako munasolua naisella irtoaa, mutta voi vaikuttaa oman tyttären perimään. Identtiset voi tosiaan periytyä kummankin puolelta ja jos isän suvussa identtisiä niin voi tulla identtiset kaksoset.
 
Olen siis itse kaksonen ja perehtynyt jossain määrin asiaan, mulla piti ekana varmistaa ultrassa että ohan siellä vaan yks kun meillä tosiaan sukurasitteena kaksoset :D
 
JMT, kiitos selvennyksestä. :) En tosiaan ole vielä ollenkaan itse perehtynyt aiheeseen, sillä ei käynyt pienessä mielessäkään että voisi olla kaksoset tulossa.. Toivottavasti saadaan pian selvyys asiaan, niin ei tarvitse pitkään jännittää. :)
 
Takaisin
Top