Nimipähkäilyjä

Meillä Rosalina taitaa olla aika sama nimimaku. Meillä on sama nimi ihan kärjessä poika vauvalle mitä teillä ja yksi tytönkin nimiehdotus melkein sama kuin teidän ( Enna vs Emma ). Ja yksi noista edellä mainituista nimistä on meidän toisen tytön nimi :smug:
 
Muuten Emma ois tälle vauvalle nimenä (jos on tyttö), mutta kun käytettiin se jo niin toi Enna on kiva:smiley-bounce013
Hyvä maku sullakin!:wink
 
Mepäs muuten keksittiin jo nimi mein poitsulle ♡ olikin yllättävän helppoa :D olin tehny listan ja luettelin niitä miehelle. Osan tyrmäsi heti, mut niistä mitä jäi jäljelle ni kolahti heti hyvä yhdistelmä, joka sopi molemmille :)
 
Meillä on ollut jo vuosia nimet selvillä, eipä tartte niitä miettiä. :D
 
Tytölle olis ollu nimi mietittynä,mutta pitänee tosiaan alkaa pohtii pojalle nimeä ku poikaa lupailtiin :) Jotenki tuo pojan nimeäminen tuntuu haastavammalta, esikoistakin pohdittiin pitkään
Heitelkääs konsonattiin päättyviä poikien nimiä :dance018
 
Tytölle olis ollu nimi mietittynä,mutta pitänee tosiaan alkaa pohtii pojalle nimeä ku poikaa lupailtiin :) pojan nimi tuntuu haastavammalta,esikonkin nimeä.mietittiim pitkään.
Heitelkääs konsonattiin päättyviä poikien nimiä.
 
Mistäköhän tää poistaa nuo tuplaviestit? Puhelin sekos ja lähetti useasti, toisen muokattuna viellä. Mutta en saa poistettua :angry1
 
Tytölle oli kyllä liuta nimiä ehdolla, mutta sit aloin pähkäillä poikien nimiä, kun tuli se poikaolo, joka päätyikin ultrassa poikalupaukseen :Heartpink
Pojalle on mulla neljä etunimivaihtoehtoa, miehelläkin oli joitakin, mutta ei olla keretty makustella niitä vielä silleen oikeasti..:Heartblue
 
Jooas, Benjamin, Luukas/Lucas, Joel, Noel, Johannes, Max, Felix, Justus, Alex, Kaius, Klaus, Robin, Robert, Liam...

Edit: Elias, Joakim, Milan, Matias, Niklas, Hannes, Fidel, Aleksis, Magnus...

Tää on kivaa aivojumppaa...:P
 
Muokattu viimeksi:
Mä haluun erikoisen nimen! Mut en liian erikoista.. ja tytöllehän mulla oli varmaan 20 nimeä mut pojalle ei yhtään :/ tossa Rosalinan luettelossakin on pari ihanaa mut kaikki jo käytössä lähipiirissä :D oon selaillu kaikkia listoja sun muita ja sellasia IHANA! elämyksiä ei vaan tuu :sad001
 
Tuo on. Jotenkin haluais veljeksille samanrytmisen nimen(voiko noin sanoa). Esikoinen päättyy s kirjaimeen. toinen kriteeri olis melkein ettei olis ihan yleinen. Ekan nimi kun harvinaisempi... Ja sitten kun tuntuu että paljon on jo käytössä lähipiirillä. Toisaalta jos ei ole jatkuvaan tekemisissä niin ei kai tuo haittaisi vaikka lähikaiman saisi :) onneksi tässä on aikaa!
 
Me ennen np-ultraa mietittiin molemmille sukupuolille nimiä.

Tyttöjen nimistä tuli yks nimi julki josta molemmat piti ja pitää edelleen. Eli jos nyt ei mitään kovin erikoista tuu eteen niin nimi tiedossa :)
 
Ja netissä on nimikoneita avuksi!! Sinne syöttää hakuehtoja niin tulee sopivanlaisia nimiä :)
 
Nimikirjoja pitää käydä hakee :) Nimikonetta joskus kokeillut. Ei helpota yhtään nimipähkäilyjä se että meillä on nimen suhteen niin eri maku. No tässä maassa ei voi nimettömäksi jäädä :D
 
Takaisin
Top