Nimipähkäilyjä

Onneks meille ei kukaa oo tuputtanut nimivaihtoehtoja, ilmeisesti ymmärtävät itsekin, että se on meidän asia, ei heidän.
 
Joo ei meillekään, onneks! Miehen tenavat vaan totesivat että älkää antako liian suosittua ja yleistä nimeä, mut muut on antaneet miettiä ihan rauhassa. Voi kunpa neiti olis tän viimeisimmän nimipähkäilyn näköinen ja se tuntuis oikealta!
 
Mä yks ilta pitkästä aikaa aloin miehelle heittelee nimiä, ihan pilailumielessä Paavalista Untamoon ja kaikkea siltä väliltä. Meillä ollu joitai ehkä-nimiä mut ei mitää yhtä lempparia. Mies kuunteli nuita mun nimiehotuksia puolella korvalla ja sit multa tuli ykskaks suusta yks nimi mitä en ollu koskaa miettiny, samantien mies lopetti puhelimen räpläämisen ja oltiin kumpiki hiljaa ja katottiin vaan toisia, voip olla et löydettiin sit poitsulle eka nimi, kunhan se sitte olis pojan näkönen :-) mun tyylillä kyllä vaihtuu viel sata kertaa ennenku poika kastetaan mut ompahan joku vahva vaihtoehto mitä ei tuu ihan joka kadunkulmassa vastaan :-)
 
Takaisin
Top