Neuvola jutut

Mulla siirtyyki soitto vasta torstaille kun voin soittaa kotoa niin ei tarvi pelätä että joku työkaveri kuulee :wink
 
Tsemppiä :) kuukausi menee nopeasti, jopa täällä ruuhkaisessa Espoossa :)

Kiitos. Toivottavasti menee nopee. Onnex kotona doppler niin voi jossain kohti testailla sitäkin.. toivon todella et säki pysyt messissä täs ketjus ja odotuksessa. :Heartbigred
 
Just sain varattuu ajan. 26.2 ja saatiin meijän ihanalle tutulle neuvolatädille aika :Heartpink. Sit on jo viikkoja 8. Siitä pian labroihi ja niitte jälkee vasta ultra. Mite tässä malttaa oottaa :excited001
 
Itsekin sain just varattua omalle tutulle ihanalle neuvolan tädille, 18.2. ja silloin rv 8. Varasin myös ar-ultran 13.2., joilloin omien laskujen mukaan 6+6, toivottavasti ei ole liian aikaisin.
 
Varailen varmaan loppuviikosta tai vasta ensi viikolla :) vielä totuttelen raskausajatukseen :)
 
Täälä neuvola varattu rv 9 ja loppukuusta, varhaisultraan varaan ajan parin viikon päähän
 
Soittelin tänään esikoiselle aikaa neuvolaan. Siinä samalla tietenkin ilmoitin raskaudesta ja varasin ajan, joka on nyt sitten 17.2. Jotenkin alkaa enemmän konkretisoitumaan itsellekin tää raskaus, kun tuli neuvola-aikakin jo varattua.. O_O
 
Täällä neuvola varattu 25.2, 7+6. Lisäksi pääsen julkiselle puolelle varhaisraskauden ultraan edellisessä kierrossa olleen kohdunulkoisen takia (vasen munajohdin poisettiin) 6+3 ja juuri ku:n takia menen myös jo ensi viikolla 5+3 oman mielenrauhan takia yksityiselle ultraan, jossa sadaan tarkistettu alkion sijainti.
 
Minäkin aikaisena jo neuvolan varasin, halusin ehdottomasti aamuajan ettei tarvitse kesken työpäivän lähteä seikkailemaan. 1.3. olisi aika, viikolla 8+4. Sitä ennen ajattelin varata vielä varhaisultran oman mieleni rauhoittelemiseksi :)
 
Mä tein vielä tänään toisen testin(eka siis viime perjantaina) kun ajattelin että huomenna soitan neuvolaan niin on sitten jotenkin kivempi soittaa kun varmisti että näyttää vielä positiivista.Haluisin kyllä tuohon ekaan neuvolaan myös lääkärin ja ultran samaan jossa vois varmistaa että kaikki hyvin. Viimeksi olikin ekassa neuvolassa lääkäri siinä samassa joka ultrasi, jossa sitten todettiin että raskaus oli keskeytynyt ja lähetettiin vielä sairaalaan tarkempiin tutkimuksiin.Haluisin niin kuulla sen pienen sydämen äänet ja saada tiedon että kaikki on tällä kertaa hyvin ❤️ Meillä onneksi neuvola täti ja lääkäri todella ihania ihmisiä,toivottavasti eivät ole puolessa vuodessa vaihtuneet.Toivottavasti saan ajan johonkin kahden viikon päähän.Nyt siis vko 5+0.
 
Mulla varattuna aika ultraan ensi viikolle yksityiselle. On mielenrauhan (romuttamiseksi tai toivottavasti) säilyttämiseksi varattu tuo aika, kun tätä hentoa vuotelua on ollut. Ajattelin viikonloppuna tehdä testin vielä silti ennen ultra-aikaa. Toivottavasti ei sitä ennen käänny kunnon keskenmenoksi, kun tuntuu, että raskausoireet ovat nyt parin päivän sisällä radikaalisti vähentyneet. Ultraan mennessä 7. viikko menossa. Näkevätköhän vielä silloin mitään? Varmaankin ainakin sen, jos on nyt keskeytynyt tällä viikolla? Sykkeen, jos kaikki olisi hyvin? Kertokaahan, jos tiedätte :) esikoisesta en käynyt kuin np-ultrassa aikoinaan ja laitteet oli silloin vähän eri tasoa kuin nyt, ilmeisesti.
 
Muokattu viimeksi:
October, kyllä syke pitäis noilla viikoilla jo näkyä? Ite menin sen km jälkeiset raskaudet alkuraskauden ultraan viikolla 9 vai 10 kun km oli ollut viikolla 9 vasta.
Hyvä että meet ultraan niin näkee sitten ja saa rauhan..
 
Mä sain ajan neuvolaan 19.2. Ja mulla on siinä ultra nyt ensin ja siitä sen jälkeen neuvolatätin juttusille.Oon tyytyväinen että sain sen näin niin ei tarvitse odottaa sairaalaan viikolle 12 asti ekaa ultraa kuten yleensä on tapana jos ei mene yksityiselle. Nyt vaan jänskättää tosipaljon,pariviikkoa pitäis odottaa että pääsee
 
Mieki sain vihdoin tänään soitettua neuvolaan ja mulla on ultra 19.2 kun on sen verran epäsäännöllinen kierto ollut ja neuvolantäti haluaa varmistuksen viikoista.. Ultran jälkeen sitten varaan neuvolaan ajan. Nyt ovulaatiosta laskettuna 5+2. Seuraava kysymys onkin, että miten jaksan oottaa reilu pari viikkoa?! :D Olin ite ajattellu jo että varaisin ens viikolle yksityiselle ultraan ajan mutta ei nyt taida kyllä olla järkeä kuin viikon päästä ultraus kuitenkin.
 
En oo soittanu vielä neuvolaan..meillä pääsee varhaisultraan ja sinne pitäis varata aika.
 
mäki varasin neuvolan, 2.3 ois.. ite kävin esikoista odottaessa viikolla 6 ultrassa ja kyllä siellä silloin näky selvästi ku pienen sydän sykki. :) nyt ajattelin oottaa ihan siihen ekaan oikeaan ultraan joka viikoilla 12 +...
 
Aika hurja fiilis tuli kun varasin juuri lääkärin huomiselle sekä ultran ja neuvolan sitten myöhemmäksi. Jotenkin tätä alkaa tajuamaan vasta nyt.. ja siis hyvällä tavalla hurja fiilis 5+0
 
Takaisin
Top