Neuvola jutut

Vadelma85

Satasella mukana keskusteluissa
Alotetaas tääkin. Joko varattu? Koska eka?

Ite en vielä oo soittanu. Ajattelin et jos alkuviikosta soittaisin..
 
Mä soitan huomenna, piti soittaa tänään mut en pystyny soittoajal soittaan. Ensviikol taas töis nin en sielt saa sillee helposti soitettua.
 
Mietin just eilen, etten oikeastaan haluaisi varata neuvolaa ennen ultraa..mutta soitanko liian myöhään, jos on vko 7? Toisaalta viimeksikin kävin vasta rv 9 neuvolassa (jossa todettiin ettei sydänääniä kuulu)..
 
Mä ajattelin kans soittaa vasta 7 vkolla, eli parin viikon päästä. Täällä ensikäynti neuvolaan on 7-9 viikoilla.
 
Mä soitin eilen eli seuraavana päivänä plussasta. Esikoinen tulossa, joten en tiennyt miten toimia. Sain ajan 24.2. eli rv 7. Oon nyt vasta rv 3+2. Oon kai vähän hätänen :smiley-ashamed008
 
Mä varasin heti ekana arkipäivänä plussauksen jälkeen :) sain iltapäiväajan helmikuun loppuun rv 8+2. Pitkä aika odotella!

Haya 4+0
 
Onko teillä neuvolaan soittoaikoja? Meillä täti vastailee puhelimeen 8-8.30 ja 12-12.30. Ja arvaahan sen kun kaikki soittaa samaan aikaan ja asiakas voi olla samalla käymässä miten vaikea on päästä läpi..muutenkin inhottavaan aikaan kun ei töissä viitsisi pukuhuoneessa salaa yrittää soittaa aikaa..pitänee soitella samalla kun vie roskia niin jospa ei kovin moni olisi kuulemassa
 
Heti plussan saatuani eli seuraavana päivänä soitin. Antoi samalla hieman vinkkejä (foolihappo ja D-vitamiinilisä). Eka raskaus on. Sain karkauspäivälle, viikko 10 alkais silloin.
 
aattelin soitella parin viikon päästä, sitte ois kaheksannella viikolla.. edellisessä raskaudessa eka neuvolakäynti oli 9+ jotain..
 
Mä ajattelin ens viikolla soitella aikaa. Esikoisen kohdalla saatii ekassa neuvolassa yllärinä myös eka ultra :happy: Päästii sillon kurkkaa et tyyppi on matkas mukana ja oikeessa paikkaa :Heartred
 
En ajatellut soittaa tuohon meidän neuvolaan kuin vasta käytyäni varhaisultrassa. Esikoisen kohdalla kyseisen neuvolan palvelu oli surkeaa ja toiminta vaikutti myös esikoiseni synnytyksessä saamiin vakaviin komplikaatioihin. Samainen neuvola oli silloin vuosia sitten suoraan sanottuna aivan kädetön, enkä tällä kertaa halua jättää lapseni terveyttä heidän käsiinsä. Ja tottakai joudun siellä käymään, mutta ainakin neuvolantäti vaihdetaan samantien tai koko neuvola, jos tarjoavat samaa henkilöä uudelleen meille. Yksityisen palveluita ajattelin myös hyödyntää, vaikka maksavatkin maltaita, mutta edellisen kokemuksen perusteella se on sen arvoista. Edellisellä kerralla luotin liikaa ilmeisen ammattitaidottomaan neuvolantätiin.
 
Viime ke plussasin ja tänään (vko 4+5) uskaltauduin jo soittamaan. Aika sitten tasan kahden viikon kuluttua :excited001. Luulin jo olevani liian hätäinen kun näin aikaseen soitin, mutta tuo ensikäynti onkin jo viikolle seitsemän...
 
Takaisin
Top