Milloin aiotte kertoa raskaudesta?

Mä oon nyt viikon verran käyttänyt töissä ihan normaaleja paitoja, vaikka ei ne löysemmätkään joita aiemmin käytin kauheesti enää mahaa peittäneet. Tänään sit yks työkaveri rohkaistui kysymään asiasta ja kysyi voiko kertoa myös parille muulle kun asiasta on kuulemma "spekuloitu jo viikkoja" (ah tätä naisvaltaista työtä). Ei tuo spekulointi tosin tullut yllätyksenä, olin kuullut siitä jo niiltä parilta läheisimmältä työkaverilta joille oon ite kertonut ja oon kyllä huomannut kun mun mahaa on tuijoteltu :D tänään tästä nyt sit tuli viimein virallista töissäkin.
 
No sitä mäkin vähän jo mietin että onko tää jo niin selvä tapaus että on noloa enää yrittää piilottaa:D Siellä kuitenkin selän takana pohditaan, kun naisvaltainen ala meillä myöskin. Mutta toisaalta mulla on suhteellisen pieni vatsa vielä että ehkä se menee kans vielä tuon turvotuksen piikkiin :) Jos vaan kylmästi oottelee sen puoltoista viikkoa ultraan saakka, ja kertoo sit jos joku kehtaa kysyä... :rolleyes:
 
Mä joutunen viikonloppuna paljastamaan muutamalle kaverille, kun ollaan porukalla viettämässä iltaa. Normistikin kyllä vaan miehet ottaa pari saunaolutta, joten alkoholittomuus ei ole ongelma. Mut en tie viitsinkö jättää saunaa väliin ja toisaalta en mä jaksa peittäviä kaapujakaan päälleni pukea (töissä jatkan viel peittelyä). Tosin tuon viikonlopun jälkeen asia on kaikkien kavereiden tiedossa, koska en usko pysyvän salaisuutena, kaverini tuntien...
 
Mä oon miettiny et pitäiskö kuitenkin julkaista faceen, että meille tulee vauva... :-/ kun mulla on jotenkin aina ihan hölmö olo, kun näkee jotain tuttua jossain ja tuntuu, et pitäis alkaa selittelee jotain et meille tulee vauva tammikuussa... :-D
 
Mun pomo ja lähimmät työkaverit tietää. Oon töissä leikkipuistossa ja tuntuu että tutuimmat asiakkaat aavistelee. Haluan kanssa odottaa rakenneultraan joka on 10 päivän päästä. Työkaverit jotka tietää, naureskelee ettei pysy enää kauaa salassa!
 
Takaisin
Top