Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla ei oo enää tota yökkimistä hampaita pestessä, mutta jos yskin paljon, niin se alkaa yökityttään ja saattaa ihan oksennuskin tulla.
Muuten oireina onkin vaan lievä arkuus nänneissä.
 
Niinkun oon tonne salaiselle kirjoitellutkin niin mulla edelleen pahoinvointia. Joskus oksennan,joskus en. Parhaimmillaan kai just ja just 3 päivää oksentamatta ollut tässä välissä. Erilaisia alamahakipujakin on ollut, mut ei onneksi kuitenkaan ihan järkyttävää kipua. Tänään 16+3 :)
Tänään on mun syntymäpäivät, et jos nyt sen kunniaks loppuis vaikka tää pahoinvointi jo :hilarious:
 
Niinkun oon tonne salaiselle kirjoitellutkin niin mulla edelleen pahoinvointia. Joskus oksennan,joskus en. Parhaimmillaan kai just ja just 3 päivää oksentamatta ollut tässä välissä. Erilaisia alamahakipujakin on ollut, mut ei onneksi kuitenkaan ihan järkyttävää kipua. Tänään 16+3 :)
Tänään on mun syntymäpäivät, et jos nyt sen kunniaks loppuis vaikka tää pahoinvointi jo :hilarious:

Hyvää synttäriä! :)
 
Mullakin on tässä raskaudessa ollut vähemmän yökkimistä hampaita pestessä. Tällä kertaa olen selvinnyt täysin ilman oksentamista. Jokunen viesti vielä mullakin kirjoittamatta. Jos nyt ehtisi kun on loma.
 
Mä oksennan edelleen melkein joka aamu hampaita pestessä.. Supistuksia tulee aina välillä mut nyt vähemmän ku sön antibiottikuurin vti:hin. Mahaa vihloo melkein joka päivä mut epäilen että esikoisen sektiosta on jääny kiinnikkeitä ja ne ei nyt oikein tykkää. Nyt viimesimpänä on ruvennu iltapäivisin särkee päätä.
 
Toi yökkimishomma on kyllä mullakin. Itelle kaikkei pahin kun juo vettä. Ei koskaan voi juua kerralla lasia enempää vaikka ois kauhee jano, ku sit viimeistään 5min päästä saa olla oksentamassa tai muuten selvitä yökkimisten kanssa. Oudointa on et ei välttis oo ees huono olo ku rupee yökkiin ja oksentaan. No onneks kohta taitaa tulla viikko siitä et oisin ihan oksentanu.
 
No ei kai sitä voi viikkoa olla oksentamatta...:grumpy: tuli iltapala ulos ku meinasin jo riemuita.
 
No ei kai sitä voi viikkoa olla oksentamatta...:grumpy: tuli iltapala ulos ku meinasin jo riemuita.
Joo tai ainakaan ei ääneen kannata sanoa:grin. Se on varma, että sitten laatta lentää taas. Mikähän siinäkin on:rolleyes:.
 
Mulla oli kans ongelma veden kanssa. Hirvee jano, mut ei voi juoda koska tulee niin hirvee olo siitä. Nyt se on onneks ohi ja saan juosta myös paljon vessaan
 
Kaiken juomisen ja syömisen kanssa on ollut ongelma. Olisi nälkää ja janoa, mutta kaikki maistuu pahalta ja oksettaa. Odotan niin sitä hetkeä, kun janoonsa voi taas juoda riittävästi janon sammuttamiseksi ilman että heti alkaa oksettaa.
 
Luulen että oon kans muutaman kerran tuntenu liikkeitä (rv 16+2). Ekan kerran joskus alkuviikosta ja silloin aloin miettii että onkohan nää niitä. Nyt oon sit vähän tarkkaavaisemmin tunnustellut ja oon aika varma että sain pienen terävän potkun viimeks aamyöllä :joyful:

Tsemppiä kaikille jotka voi pahoin! Onkohan se ihan tuurista kiinni tuleeko sitä pahoinvointia vai ei? Mulle tulee etova fiilis vaan jos nälkä pääsee liian kovaksi, ei oo sen pahempaa ollut.
 
Tuurista kiinni. Esikoista odottaessa en ollut kertaakaan edes huonovointinen, enkä silloin oksentanut kertaakaan. Tässä raskaudessa olen oksentanut jo liioittelematta ainakin 100 kertaa.
 
No mää oon iltasin kuulostellu, et liikkuiskohan siellä mahassa mitään ja ainakin ilma liikkuu. Lisäksi epäilen, et yhen potkun oisin ihan tuntenu. Oli vähä kuin paikallaan poksahtava ilmakupla, mut silti vähä kuin ois tökätty. Neuvolan täti meinas et vois hyvinkin olla vauvan potku. No eiköhän se selviä kun alkaa lisää liikkeitä tuntumaan, et mitä se oli, kun ensimmäinen raskaus kyseessä. Luulin vaan ettei niitä voi ennen rv 16 tuntea, kun oli rv 15 loppu sillon.
 
Takaisin
Top