Millaisia raskausoireita sinulla on?

Palelua ja väsymystä on ollut jo useamman päivän. Tänään sit alkoi oksentelu :sad001 rv6+1, saa nähdä kuinka kauan kestää. esikoisesta loppui joskus rv15
 
Täällä alkaa onneksi jo ruoka maistua, leipä tosin tökkii edelleen. Etovaa oloa on yhä ympäri vuorokauden, etenkin nälkäisenä. Alkuraskauden turvotus on onneksi vähentynyt ja samalla painokin pudonnut 2 kg. Ensimmäisten 4 viikon aikana painoa tulikin hurjat 5 kg. :hungover: Väsymystä on edelleen, mutta hyväksi todettu lääke on aikainen nukkumaanmeno. 8h yöunilla jaksaa ihan hyvin. :happy:

Kara 9+0
 
Mulla ei ole oksentelua vielä viikolla 6+3, mutta kyllä mä väittäisin, että nää muut oireet kertoo kuitenkin raskaudesta :D Tällä hetkellä on (ja on ollut oikeastaan plussaamisesta asti)
- tissit pingottuneet, kasvaneet ja tosi kipeet (oon välillä herännyt niin, että nukun vatsallaan, ja sitten pitää vaihtaa asentoa - ei vatsan vaan tissien takia :D)
- väsymys (käyn joka ilta nukkumaan 9-9.30 aikaan ja aina tarvitsisi päiväunet)
- etova olo, jos ei ole syönyt
- KRAPULAINEN olo, siis kaiken kaikkiaan, mutta etenkin tämä että tekee hirveästi mieli kaikkea suolaista (pitää käydä tänään ostamassa oliiveja kun eilen sen keksin, että niitä tekisi mieli :D), ja sitten janottaa koko ajan. Etova olo ja väsymys päälle niin kyllä tää mun mielestä selkeästi krapulaa muistuttaa! :hungover:
 
Mulla ei ole oksentelua vielä viikolla 6+3, mutta kyllä mä väittäisin, että nää muut oireet kertoo kuitenkin raskaudesta :D Tällä hetkellä on (ja on ollut oikeastaan plussaamisesta asti)
- tissit pingottuneet, kasvaneet ja tosi kipeet (oon välillä herännyt niin, että nukun vatsallaan, ja sitten pitää vaihtaa asentoa - ei vatsan vaan tissien takia :D)
- väsymys (käyn joka ilta nukkumaan 9-9.30 aikaan ja aina tarvitsisi päiväunet)
- etova olo, jos ei ole syönyt
- KRAPULAINEN olo, siis kaiken kaikkiaan, mutta etenkin tämä että tekee hirveästi mieli kaikkea suolaista (pitää käydä tänään ostamassa oliiveja kun eilen sen keksin, että niitä tekisi mieli :D), ja sitten janottaa koko ajan. Etova olo ja väsymys päälle niin kyllä tää mun mielestä selkeästi krapulaa muistuttaa! :hungover:

Mulla on aika samanlaista! Siis varsinkin tää krapulaolo ja etovuus on ihan jäätävää, ja varmaan vielä pahemmalta tuntuu ku väsyttää niin paljon :D mitään ruokaa ei tee mieli ja jos tekee, niin pakko mennä ostaan sitä heti et söis edes jotain. Eilinen päivällinen oli rasia viinirypäleitä, kun kaupassa kaikki muu ällötti niin pahasti. Ja tää tissien pinkeys!! Mulla tulee kyllä todennäkösesti kunnon raskausarvet tisseihin :grin:grin
 
Täällä kans yks kestokrapulainen. Koko ajan etoo, mitään ei tee mieli syödä ja jos ei syö niin etoo vaan enemmän. Toivottavasti tätä ei kestä pitkään.
 
Mulla jotenkin ahdistaa tuleva keskiviikon ultra ja olen valmistautunut että siellä ei välttämättä ole kaikki hyvin. Mulla ei vaan ole yhtään raskaana oleva olo.. alkuun oli oireita enemmän ja nyt ei enää juuri mitään. Toivottavasti kaikki ois kuitenkin hyvin :Heartred
 
Mulla jotenkin ahdistaa tuleva keskiviikon ultra ja olen valmistautunut että siellä ei välttämättä ole kaikki hyvin. Mulla ei vaan ole yhtään raskaana oleva olo.. alkuun oli oireita enemmän ja nyt ei enää juuri mitään. Toivottavasti kaikki ois kuitenkin hyvin :Heartred

Täällä on ihan sama olo... Kaikki ne vähäisetkin oireet hävinny. Tänään ultra ja oon ihan varma ettei siellä mitään näy.
 
Täällä on ihan sama olo... Kaikki ne vähäisetkin oireet hävinny. Tänään ultra ja oon ihan varma ettei siellä mitään näy.

Toivottavasti näkys :Heartred tuuthan heti kertomaan? Monelta sulla on? Tekis mieli itekin aikaistaa vielä sitä omaa varsinkin jos sulla on jo hyvä näkyvyys :wink
 
Toivottavasti näkys :Heartred tuuthan heti kertomaan? Monelta sulla on? Tekis mieli itekin aikaistaa vielä sitä omaa varsinkin jos sulla on jo hyvä näkyvyys :wink
Kolmelta vasta, on tosiaan Torniossa niin varmaan vasta kotona pääsen kertomaan tänne :grin
 
Täälä pahoinvointi pahenee päiväpäivältä :sad001 on semmosta kuvotusta heti aamusta alkaen ja muuttuu ihan oksennuksen pidättämiseksi iltaa myöden.
Palelu ja väsymys on myös iha järkkyä :rolleyes: yks jännä mikä oli myös kun esikoista odotin, että pimeessä alkaa oksettaa.
On kyllä paljon voimakkaammat oireet kun edellisessä raskaudessa. Huhhuh toivottavasti ei tästä enää pahene!!!!
 
Turvotus ja pingottuneet/kipeät tissit. Vanhoja raskausarpia sitten sen turvotuksen seurauksena kutittaa ihan hirveästi. Väsyttää ja hermotbon TOSI kireällä. Siis hermostun ja sitten itken ihan pikku asioista. Ja nyt eilen alkoi sitten pahoinvointi. Toivottavasti ei kestä yhtä kauaa kuin viimeksi, silloin oksentelu loppui vasta rv 36 paikkeilla. Ekassa raskaudessa kesti vaan viikon. Joten toivon että sillä tyylillä menisi tämäkin raskaus.
 
Pahoinvointi pahenee täälläkin, tänään en päässyt sohvalta mihinkään kun oli niiiiiiin oksettava olo, väsy ja kylmä. Toivottavasti tää pahoinvointi jää pian unholaan :sad001
 
Täällä vasta viikot 5+4 suunnilleen, tosin kierto ollut hiukan epäselvä ja ovulaatio tuli ihmeen aikaisin, niin en ole vielä ihan varma tarkoista viikoista. Testin tein vasta tänä aamuna.

Oireita on joka tapauksessa jo tosi paljon.

- Rinnat turvonneet, kasvaneet, kipeät
- Leuka täynnä finnejä erityisesti leukalinjan kohdalta
- Tolkuton palelu
- Hillitön väsymys, iltaisin tullut uni jo yhdeksän maissa pariin otteeseen
- Oudot unet, jotka tuntuvat tosi realistisilta ja niissä tapahtuu asioita, joita olen valveilla ollessa pohtinut
- Jomotuksia ja nippailuja
- Kuvotusta parina päivänä, kerran alkoi "nieletyttää" jo siihen malliin, että yrjö lentäisi, mutta säästyin siltä onneksi
- Ummetus
- Itkuherkkyys
- Pinna kireällä
- Lempiruoka maistui pahalta viimeksi
- Hajuherkkyys
- Kissat käyttäytyvät eri tavalla seurassani, tulevat herkemmin syliin ja ovat monesti lähellä
- Haukottelu
- Flunssainen/kuumeinen olo ollut nyt muutaman päivän

Mitähän vielä... No, ehkä tässä on jo tarpeeksi tälle erää. :D
 
Paljon erilaisia raskausoireita jo ilmennyt, mutta tänään ensimmäistä kertaa "odottamaani" pahoinvointia, rv 6 +5.
 
Monenlaisia oireita ollut myös täällä. Päällimmäisenä tosi kova väsymys ja kaikki ruoka maistuu ihmeelliseltä, ruokailun jälkeen tosi paha maku suussa. Etova olo ollut jo kaksi viikkoa, viime viikko oli pahin... edelleen aamuisin tosi paha oli, mutta päiväksi vähän jo helpottaa! Tuo krapulaolo kuulostaa tutulta... jano on myös kova, mutta vesi ei oikein maistu. RV 8+1
 
Täällä on tosi turvonnu olo! Kaikki vaatteet ahistaa! (Etenkin rinnoista, jotka on kasvanu vähintään kuppikoon verran)
Tänään aamusta (olen aasiassa ja aikaero +7h) ekaa kertaa vähän öllö olo. Toisaalta voi hyvin johtua myös aikaerosymykses.
 
Täällä alkoi pahoinvointi. Varmaan viikon ollut vähän huonoa oloa aamuyöstä ja aamusta. Eilen hampaita pestessä yökkäytti ja tänään piti vessanpöntöllä yökkiä ja tuntui etten pääse millään lähtemään ultraan joka mulla on nyt kymmeneltä.. hyh hyh. En muistanutkaan että se olo voi olla noin paha. Toivottavasti lupaa kuitenkin hyvää ja ultrassa näkyis sikiö kun oireita ei tosiaan ole yhtään mitään ollut koko aikana muuten :D tänään 6+4.
 
Joo täällä nyt ihan hirveet olot aamuisin. Vaikee touhuta esikoisen kanssa kun yökkäyttää. Nyt se tuli jäädäkseen.
 
Takaisin
Top