Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mites siellä sujuu? :Heartred

No, ei mainittavan hyvin. Vuoto on lisääntynyt. Nyt tuntuu kuin olisi kuukautiset menossa :sad001 huomenna töiden jälkeen soitto neuvolaan, jollei ole siihen mennessä mitään suurempaa (keskenmenoa) tapahtunut. En usko, että tässä on enää hirveästi iloisia uutisia tarjolla.
 
No, ei mainittavan hyvin. Vuoto on lisääntynyt. Nyt tuntuu kuin olisi kuukautiset menossa :sad001 huomenna töiden jälkeen soitto neuvolaan, jollei ole siihen mennessä mitään suurempaa (keskenmenoa) tapahtunut. En usko, että tässä on enää hirveästi iloisia uutisia tarjolla.

Voi ei :sad001 Tsemppiä :Heartred
 
Oon täällä muita rahoitellut ettei vähäiset raskausoireet merkkaa mitään mutta nyt kun ne on omalla kohdalla niin jännittää. Tällä hetkellä 4+4 ja oireina ainoastaan lievä menkkamainen jomottelu välillä sekä kevyt ajoittainen huono-olo. Tissit ei ole arat eikä muljahduksia ja viiltoja tunnu niin kuin edellisessä raskaudessa näillä viikoilla. Toivottavasti kaikki on hyvin :Heartred

Täällä sama. Nyt 4+3 ja eilen/tänään ei suuremmin oireita.
Alkuviikosta kylläkin ma-ti oli vatsakipuja ja rinnat turvonneet. Ke aamupäivän huimasi paljon, mutta voinee johtua myös tiistain hieronnasta...
 
Mä seuraan ihan neuroottisesti oireita, koska pelkään koko ajan pahinta.
Mulla on taustalla lapsettomuushoidot (perheenlisäystä haluttu 3,5 vuotta) ja nyt on mun ensimmäinen raskautuminen (ylipäätään 3. Ovulaatio, kun vihdoin löydettiin oikea hormoniannos ja keino (pistokset) :wideyed:)
Tää on siis samalla jännittävää, että myös ahdistavaa.

Plussasin tiistaina ja sen jälkeen oon tehny vissiin 3 testiä, kun en usko tätä! :eek:
 
Auppa :Heartpink jaksamista sinne. Tiedän, mitä on jännittää, pettyä ja surra, sen verran pitkä historia on lapsitoiveen osalta jo takana. Onneksi on edes tämä paikka, jossa voi purkaa ajatuksia.
 
Mä seuraan ihan neuroottisesti oireita, koska pelkään koko ajan pahinta.
Mulla on taustalla lapsettomuushoidot (perheenlisäystä haluttu 3,5 vuotta) ja nyt on mun ensimmäinen raskautuminen (ylipäätään 3. Ovulaatio, kun vihdoin löydettiin oikea hormoniannos ja keino (pistokset) :wideyed:)
Tää on siis samalla jännittävää, että myös ahdistavaa.

Plussasin tiistaina ja sen jälkeen oon tehny vissiin 3 testiä, kun en usko tätä! :eek:

Hienoa että vihdoin tärppäsi! Muistan kans tuon kun esikoista yritettiin ja kans oltiin just menossa inseminaatioon kun sitten tulinkin raskaaksi. Tällä kertaa sitten kävi vähän helpommin mutta silti varmistelen asiaa lukuisilla testeillä kun ei sitä vaan usko että tosiaan raskaana ollaan. Varsinkin kun se ei ole mikään itsestäänselvyys niin tuntuu niin kiitolliselta ja just pelkää että sen menettää.
 
Hienoa että vihdoin tärppäsi! Muistan kans tuon kun esikoista yritettiin ja kans oltiin just menossa inseminaatioon kun sitten tulinkin raskaaksi. Tällä kertaa sitten kävi vähän helpommin mutta silti varmistelen asiaa lukuisilla testeillä kun ei sitä vaan usko että tosiaan raskaana ollaan. Varsinkin kun se ei ole mikään itsestäänselvyys niin tuntuu niin kiitolliselta ja just pelkää että sen menettää.

Kiitos :happy: todellakin, ei ole ollut itsestäänselvyys, jonka vuoksi tämä tjntuukin niin ihmeelliseltä. Pelko on myös kova, mutta pitäisi osata vähän edes iloita. Tämä on kuitenkin jo askel eteenpäin - se että ylipäätään voin tulla raskaaksi :Heartred
 
Pystyn täysin samaistumaan sinun olotilaan. Jääkaappi ja keittiö on se pahin paikka. Mieskin jo suuttui ja loukkaantu ku sanoin että se ja sen vaatteet haisee. Olen nyt muutamana aamuna oksentanu ja iltasin myös. Aamulla en aina kerkiä mitään syömään ku ei pääse keittiöön nii joutuu vatsahappoja oksentamaan. Kurjaa...
Oletko kokeillut varata esim. jotain suolasta keksiä sängyn viereen ja syödä ennen ylösnousemista. Jostain oon lukenut että se voisi auttaa aamupahoinvointiin. Itsellä ei ole kokemusta kun en ole kärsinyt (ainakaan vielä) pahoinvoinnista. Jos ei muuta auta niin eipähän ainakaan tarvi pelkkiä mahahappoja oksentaa.
 
Tää palelu on aivan mahdotonta. Yhtäkkiä alkaa palelemaan ihan hirveesti eikä siihen auta mitkään vaatemäärät tai peitot. o_O
 
Tää palelu on aivan mahdotonta. Yhtäkkiä alkaa palelemaan ihan hirveesti eikä siihen auta mitkään vaatemäärät tai peitot. o_O

Täällä sama. Nytkin tärisen kahden untuvapeiton alla villasukat jalassa ja huppari päällä :D
 
Mulla kans mennyt ihan mahdottomaksi tämä palelu. En muista edellisestä raskaudesta tämmöistä. Töissäkin istun kaksi pitkähihaista päällä, villahuivi harteilla ja näpytän termostaattiin lisää lämpöä. Huomaan että huoneessa on kuuma, kun menen sinne käytävältä, mutta silti olen ihan jäässä. Huonekaverit varmaan nauttii :rolleyes:
 
Mä palelen aina muutenkin ja ravaan vessassa muutenkin jo vähintään kerran yössä ni en ainakaan vielä huomaa mitään eroo :hilarious: tosin nyt vasta niin vähän päiviä takana, et eiköhän nää vielä tästä.
Toivottavasti ei tuu kovat pahoinvoinnit. Näin migreenipotilaana ja kovana matkapahoinvoivana tosin pahoin pelkää :yuck:
 
Ihmeellinen olo kun oireita on niin vähän Alkuunsa oli tissit kipeät ja nyt ei oo kuin menkkamaisia jomotuksia ja välillä palelee kauhresti. Hädisssään tein eilen digin (4+1) ja näytti ihan oikein 2-3 mutta missä ne oireet viipyy Keskenmenossa ja kemiallisissa oli musta paljon vahvemmat oireet. Mut testeissä vaan on kontrolliviivan vahvuiset viivat ilman mitään oireita. Ehkä ne oireet sieltä tulee vielä
 
Ihmeellinen olo kun oireita on niin vähän Alkuunsa oli tissit kipeät ja nyt ei oo kuin menkkamaisia jomotuksia ja välillä palelee kauhresti. Hädisssään tein eilen digin (4+1) ja näytti ihan oikein 2-3 mutta missä ne oireet viipyy Keskenmenossa ja kemiallisissa oli musta paljon vahvemmat oireet. Mut testeissä vaan on kontrolliviivan vahvuiset viivat ilman mitään oireita. Ehkä ne oireet sieltä tulee vielä

Täällä myös, palelee vaan ja mahaa pistelee. Tissitkään ei oo enää kipeät. Nyt 5+0, keskenmenneessä ei myöskään ollut tän enempää oireita...
 
Ei niitä oireita välttämättä näin alussa ole :) Mullakin kipeyty tissit ja muutaman päivän jälkeen ei ollu enää kipeet. Pari päivää pysy kipu poissa ja tänään on taas kipeytyny :D
 
Ihmeellinen olo kun oireita on niin vähän Alkuunsa oli tissit kipeät ja nyt ei oo kuin menkkamaisia jomotuksia ja välillä palelee kauhresti. Hädisssään tein eilen digin (4+1) ja näytti ihan oikein 2-3 mutta missä ne oireet viipyy Keskenmenossa ja kemiallisissa oli musta paljon vahvemmat oireet. Mut testeissä vaan on kontrolliviivan vahvuiset viivat ilman mitään oireita. Ehkä ne oireet sieltä tulee vielä

Täälläkään ei oireita juurikaan. Ihan vähän pingottuneet rinnat ja välillä pientä painetta/tunteita alavatsassa. Täälläkin 4+5, joten kuulostellaan ensi viikkoon...
 
Takaisin
Top