Millaisia raskausoireita sinulla on?

Miulla kans jatkunu tää aamun pahaolo... onneks työ antaa vähän periks, etttä voi aamusin vähän huilia ennen ku lähtee töihin.
Eilen en pystyny kunnolla syömään koko päivänä ja siitä seuraskin sitten illalla selvästi verensokerin lasku... alko tärisyttää, pyörryttää ja tuli hiki. Pitää tänään muistaa napsia jotain koko päivän!
 
Täällä pahoinvointi kestää nykyään koko päivän ja oksennus lentää vähän väliä. Harkitsen jos pyytäisin pahoinvointilääkkeet, hankala olla vanhainkodissa töissä kun vielä hajuärsykkeitä tulee jatkuvasti :D . Toivottavasti tää menis pian ohi.
 
Mäkin huusin isoon luuriin tänään aamulla. Mut nyt parin tunnin päästä oli jättinälkä ja söin kunnolla. Saa nähdä pääsenkö vapauttamaan itseni tästä ruuasta kohta.....nyt on hyvä olo
 
Mites toi mahan koko muilla... oon joutunu ottamaan jo äitiysvaatetta käyttöön, lähinnä housuja kun tavalliset puristaa. Katoin tänään peilistä, että johan sitä ollaan raskaana. Maha pullottaa niinku viidennellä kuulla aiemmissa raskauksissa. o_O

Kara 10+0
 
Pahoinvointi jatkuu edelleen. Muutaman päivän voinu olla oksentamatta ku vältelly kaikkea mahollista. Kohdunkasvukipuja ollut useasti. Välillä käy tosi paljon. Väsyttävä olo. Kissa tulee kokoajan viereen hoitamasn minua.
 
Mulla huono olo vaihtelee. Eilen oksensin aina syömisen jälkeen ja tänään on ollut yllättävän hyvä olo enkä ole oksentanut kertaakaan. Heti kun on huono olo ja oksentaa on ihan loppu siihen mutta sitten kun on hyvä olo niin stressaa että onko kaikki hyvin :sorry: nyt rv 9+1
 
Täällä tänään huonoa oloa mutta ihan siedettävissä määrin. Pääosin aamulla herätessä ja jos syöntiväli on liian pitkä. Lisäksi vihlonut tänään vasenta munasarjaa ja muutenkin kohdusta eri paikoista tuikkinut. Oksentaa ei ole vieläkään tarvinut. Yökkäillä kyllä.
 
Tää kokoaikanen pahoinvointi on niin syvältä :confused: kaikki ruoka ja juoma oksettaa jo kun niitä vaan ajattelee. Tekis mieli vaan nukkua ku sillon on ainoita hetkiä kun ei ole pahaolo. Se ei vaan ole ton pikkujätkän kanssa mahdollista :D
Ja huomenna taas töihin haistelemaan eritteitä ja pidättämään yrjöä :rolleyes: ihanaa!!
 
Kuulostaa i.ssa niin tutulta. Mäkin teen hoitotyötä, niin kaikenlaisia hajuja saa haistella...
onneks mun mies on pystynyt hyvin auttamaan meidän 2v4kk tytön kanssa iltaisin, niin edes pääsee illalla huilaamaan
 
Hanneri jeps tuokin meillä sama että mies jeesaa tosi paljon :) touhuilee tuon meidän 2v4kk jäpikän kanssa ja mä saan vähä huokasta.
 
Onko täällä muita joilla ei juuri mitään oireita? mulla nyt 10+1 ja olo ei juurikaan poikkea normaalista.. 6-8 viikoilla oli pahoinvointia, väsymystä ja rinnat hellinä mutta nekin loppunut..tällä hetkellä maha vaan turvoksissa ja nälkä on vähänväliä.Huolettaa että onkohan kaikki hyvin?
 
Mä oon vasta rv 6+ eikä vielä oo onneks ollut pahoinvointia, ruokahaluttomuutta kyllä koko ajan ja kamala väsymys! Lisäks rinnat on kipeät ja välillä sattuu niinku ois menkat..
 
Onko täällä muita joilla ei juuri mitään oireita? mulla nyt 10+1 ja olo ei juurikaan poikkea normaalista.. 6-8 viikoilla oli pahoinvointia, väsymystä ja rinnat hellinä mutta nekin loppunut..tällä hetkellä maha vaan turvoksissa ja nälkä on vähänväliä.Huolettaa että onkohan kaikki hyvin?
Täällä ei ole oireita juuri mitään (paitsi nälkä ja vähän turvottaa). Mutta ei ollut esikoisen aikaankaan, joten en ole huolissaan. Kauhulla odotan vain niitä liitoskipuja mitä oli kaikkien muiden oireiden edestä. :sad001 ja sitä vielä sanotaan että ne vaan pahenee seuraavissa raskauksissa.
8+1
 
Nykyään iltasin tuntuu siltä että olis jo puolessa välissä, turvottaa siis todella paljon ja vatta ihan pinkee :D
 
Mulla nyt rv 9+1. Oireet on vähän vaihdelleet. Alkuunsa oli kauheeta alavatsakipua, mutta onneksi ne on jääneet pois. Pahoinvointikin on jonkun verran vähentynyt, mutta edelleen on ruokahaluttomuutta. Lisäksi mulla on hirveä turvotus: nesteturvotuksen lisäksi maha on usein täynnä ilmaa. :/ Tuntuu että on ihan sama mitä syön niin maha turpoaa ihan ilmapalloksi.... Tosi rasittavaa. On tuon takia jo aika "läski olo" kun maha näyttää niin valtavalta. Lisäksi oon todella väsynyt ja mielialat vaihtelee.
 
Mulla nyt rv 9+1. Oireet on vähän vaihdelleet. Alkuunsa oli kauheeta alavatsakipua, mutta onneksi ne on jääneet pois. Pahoinvointikin on jonkun verran vähentynyt, mutta edelleen on ruokahaluttomuutta. Lisäksi mulla on hirveä turvotus: nesteturvotuksen lisäksi maha on usein täynnä ilmaa. :/ Tuntuu että on ihan sama mitä syön niin maha turpoaa ihan ilmapalloksi.... Tosi rasittavaa. On tuon takia jo aika "läski olo" kun maha näyttää niin valtavalta. Lisäksi oon todella väsynyt ja mielialat vaihtelee.


Kuulostaa ihan samalta! Ilmaa on aivan järkyttävästi ja ruokahaluttomuutta myös.
 
Täälläkin alkaneen pienet etovat olotilat. Alko kivasti Japanissa keskiviikkona eli päivä ennen lentoa takas suomeen. Koko lennon pitikin sitten natustella jotain et ei tulis huono olo :wideyed: nyt on ollu sen jälkeen aina välillä etovaa oloa, joka yleensä helpottaa kun syö hyvin. Mä oon aina ollu tosi merisairas ja en tiedä ketään, jolla ois pahemmat krapulat ku mulla (saatan oksentaa 1,5 vrk). Joten niihin verraten tää pahaolo on kuitenkin pientä.
Ainoo vaan et musta taitaa tulla aika pullukka ku on koko ajan pakko syyä :hilarious: yritän kyl pysyy melko terveellisissä, mut siihen mihin oon normisti tottunu ni on tää kyl aikamoista. Lisäks reissuissa ei oo aina kaikkee saatavilla.... keskiviikkona taas pitkälle lennolle... vähän jo jänskättää etukäteen...
Täällä tänään 6+6
 
Minä, kaikkien tuoksujen rakastaja, huuhteluaineiden överiläträäjä ja kaikenmaailman huonetuoksujen suihkuttelija joudun tänään luovuttamaan... kävin ostamassa vartalopesuaineen, shampoon ja hoitoaineen jotka ovat tuoksuttomia :rolleyes: dödö ja pyykkiaineet pitää vielä vaihtaa tuoksuttomaan.
Voi helv.... mitähän vielä :D
 
Mites toi mahan koko muilla... oon joutunu ottamaan jo äitiysvaatetta käyttöön, lähinnä housuja kun tavalliset puristaa. Katoin tänään peilistä, että johan sitä ollaan raskaana. Maha pullottaa niinku viidennellä kuulla aiemmissa raskauksissa. o_O

Kara 10+0

Mulla kans vaikka on eka raskaus! Nyt rv 10+6.
 
Nyt uutena oireena jostain ruuasta tuleva närästys. Kauhee yhdistelmä yököttävän olon kanssa yhdessä. Lisäks mulla on ollu yskää tässä flunssan jälkeen, niin välillä vihloo alavatsaa/kohtua yskiessä.
 
Takaisin
Top