Millaisia raskausoireita sinulla on?

Tääl on ruokahalu aika minimissä ja etoo vähänväliä. Pahoinvointirannekkeita pidän ajoittain, ne vain tahtoo tässä turvotuksessa painaa ranteita, niin ei voi kokoaikaa pitää. Väsymystä on mut siedettävää. Turvotus, pahoinvointi on pahimipia. Nännit on ihan kipeet, miehellä on niihin kosketus kielto. vessassa pitää myös laukata kokoajan ja ihmeellisiä yöheräämisiä, ei mua nukuta yhtään. Normisti nukun kuin tukki läpi yön....
Mun uni on kanssa tosi pätkäistä ja kevyttä. Esikoinen syö vielä kerran yössä ja yöt on nyt meillä molemmilla yhtä kieriskelyä. Mies koisii vieressä ja mä oon kateudesta vihreä.
 
5+3 menossa ja oireet ovat todella lieniä vielä. Kuukautiset jäivät pois, pissattaa, pientä jo ottelua alavatsassa ja rinnat vähän turvonnut. Esikoinen syntyi viime marraskuussa ja hänestä oli voimakkaammat oireet mutten muista mille viikolla alkoivat.. Aika pian kuitenkin [emoji4] voikohan toinen raskaus olla alkuun vähäoireisempi? [emoji52]
 
5+3 menossa ja oireet ovat todella lieniä vielä. Kuukautiset jäivät pois, pissattaa, pientä jo ottelua alavatsassa ja rinnat vähän turvonnut. Esikoinen syntyi viime marraskuussa ja hänestä oli voimakkaammat oireet mutten muista mille viikolla alkoivat.. Aika pian kuitenkin [emoji4] voikohan toinen raskaus olla alkuun vähäoireisempi? [emoji52]

Itsellä toinen raskaus alkoi kun esikoinen oli 7kk ja ihan yhtä oireikas oli kuin ensimmäinen, paitsi supistelut alkoi jo rv15 ja liitoskicut myös paljon aiemmin.
 
Onko muilla ollut näitä menkkamaisia vatsakipuja koko raskauden ajan? Mulla alkoi silloin jo viikko ovulaation jälkeen ja jatkunut jo rv6+. Jatkuvana. Mitään kipulääkettä en tosin tarvi näihin. Mutta toisaalta hermostuttavia.
 
Onko muilla ollut näitä menkkamaisia vatsakipuja koko raskauden ajan? Mulla alkoi silloin jo viikko ovulaation jälkeen ja jatkunut jo rv6+. Jatkuvana. Mitään kipulääkettä en tosin tarvi näihin. Mutta toisaalta hermostuttavia.
Mulla oli ekassa raskaudessa melkein eka kolmannes. Ja nytkin on rv ehkä 8
 
Onko muilla ollut näitä menkkamaisia vatsakipuja koko raskauden ajan? Mulla alkoi silloin jo viikko ovulaation jälkeen ja jatkunut jo rv6+. Jatkuvana. Mitään kipulääkettä en tosin tarvi näihin. Mutta toisaalta hermostuttavia.

Mullakin tuntui viime raskaudessa 3 ekaa kuukautta siltä, kuin menkat olisi ihan just alkamassa. Kai ne on niitä kasvukipuja.
 
Yhyhyy, mä vihaan pahoinvointia! Vielä ei oo onneksi tarvinnut oksentaa, mutta ei se kaukana ole ollut. Sellainen perus kestokrapula, ja on vaan pakko yrittää tasaisin väliajoin syödä vaikkei yhtään tee mieli.
 
Yhyhyy, mä vihaan pahoinvointia! Vielä ei oo onneksi tarvinnut oksentaa, mutta ei se kaukana ole ollut. Sellainen perus kestokrapula, ja on vaan pakko yrittää tasaisin väliajoin syödä vaikkei yhtään tee mieli.

Mulla ihan sama! Ihan järkyttävä olo just joku kestokrapula päällä 24/7.. Loppuispa tää pian!
 
Mulla ei oo vielä pahoinvointi alkanut, mutta turvottaa ja väsyttää ja yöt erittäin katkonaisia kun esikoinen nukkuu keskessä. Tänään 4+5
 
Mulla ihan sama! Ihan järkyttävä olo just joku kestokrapula päällä 24/7.. Loppuispa tää pian!

Mulla kesti esikoisesta matkapahoinvointi jonnekin rv 12 asti, muu ällötys loppui onneksi vähän aiemmin. Mut pahoin pelkään että tämä tästä vielä pahenee ennen kuin loppuu...
 
Minulla oli pojista tuo krapula 24/7 ja kesti puoleen väliin asti, satunnaisesti senkin jälkeen oksensin. Nyt ei ole mitään. Joskus hiukan etoo mutta siihen on aina syy
 
Pahoinvointi hyöki eilen päälle kunnolla. Aamut menee pää pöntössä ja päivät kuvotuksen aaltoillessa :hungover: Iltaa kohden onneksi helpottaa. Mulla on kaikista alkanut pahoinvointi varmaan sillä sekunnilla, kun uimari on muniksen kohdannut, ja tätä iloa on odotettavissa jonnekin rv16 asti :yuck: Viime kerralla mulla painoi tippui ekoilla viikoilla 7kg, kun mikään ei pysynyt sisällä.

Menkkakipuja toisinaan vähän ja repäisykipuja. Normaalejahan ne, mutta silti vähän epävarma olo, kun parina päivänä tullut pyyhkiessä aavistus verta :meh:
 
Voi ei zeni, ei kuulosta kivalta! Täällä edelleen odottelen jotakin raskautta konkretisoivaa, tissikipukin hävisi. Argh. Ärsyttävää tämmöinen aaltoilu vaikka pitäis nauttia.
 
No eihän tämä miellyttävää ole, mutta yritän nauttia joka hetkestä, kun jos tästä elävä vauva saadaan niin jää viimeiseksi. Mielummin olisin ilman oksetusta, mutta toisaalta ihan jees että on jotain oireita. Voi ainakin kuvitella että kaikki on kunnossa :rolleyes:
 
Totta, ainakin näin alussa sitä mielellään oireilisi isosti :cool:

Mulla on viime päivinä ollut ihan jäätävä väsymys, kahvi maistuu pahalle jos sitä juo "liikaa", ja tuntuu kuin sormet ja nilkat olisivat turvoksissa. Samanlainen olo kuin jos olisi syönyt tosi suolaista ruokaa edeltävänä päivänä.
 
Tänään aamulla sitten alkoi alaselkäsärky. Töihin mennessä sattui ja kipu voimistuu edelleen. Puolikkaan panadolin löysin laukun pohjalta.Tänään on illalla varhaisultra mutta pahoin pelkään että tämä yhtäkkinen kipu tarkoittaa keskenmenoa.. No työpäivästä on selvittävä jotenkin.:grumpy: vatsakivut mua onkin vaivanneet mutta nyt vielä tämä.
 
Takaisin
Top