Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä on taas niin oireetonta etten edes muista olevani raskaana... oonko sittenkin nähny unta?
 
Mitäs Empulle sanottiin? Toivottavasti kaikki oli ultrassa hyvin.
Mulla on iskenyt kans kunnon raskausakne, voi ahdistus... Jospa tää ei ihan koko raskautta kestäs.
 
Mitäs Empulle sanottiin? Toivottavasti kaikki oli ultrassa hyvin.
Mulla on iskenyt kans kunnon raskausakne, voi ahdistus... Jospa tää ei ihan koko raskautta kestäs.


Kirjoitin tuonne varhaisultra-osioon. Siellä se sydän sykki ja sikiö vastasi rv6+6 eli täysin laskujen mukaan! Olin niin onnellinen, sillä menin jo sinne klinikalle sillä mielellä että hyviä uutisia on kai turha odotella. Mutta kätilö ei ihmetellyt kipujani vaan sanoi niiden olevan normaaleja, kohtu kun kasvaa koko ajan :happy:
 
Ei oo kyl yhtää mitää oireita todin nii alussaki. Mut kiva et on muitaki oireettomii enkä mää kyl haluos oksentaa niiku kaks mun kaverii joisga toinen koko raskauden ja toinen puoleen väliin :eek::depressed:
 
Täällä uusia oireita huimaus ja jatkuva nälän tunne ja jos en syö nii alkaa pyörryttää
 
Nyt iski kovat vatsakivut. Kuopuksen aikaan ne oli tosi pahoja, olin satavarma keskenmenosta, joten en niin vielä huolestu kun ei kipuja ole. Nyt on rv5+3.
 
Ei vielä okseta mutta etoo. Tahdon nukkumaan!
 
Turvotusta,huimausta jos pitkä syömisen väli samalla voi myös tulla pientä etovaa oloa,rintojen arkuutta, vatsan nipistelyjä aaltoilevasti, hajuherkkyyttä(kaupassa irtokarkit tuoksuu aivan taivaalisilta),päänsärkyä pientä sekin aaltoilee ja unettomuutta.Joko nukahtaa hyvin ja herää pikkutunneilla tai nukahtamisessa ongelmaa ja nukkuu hyvin
 
Tämä väsymys on jotain ihan mahdotonta. Esikoista odottaessani nukuin ainakin 12 tunnin yöunet ja vielä parin tunnin päikkärit. Nyt ei ole siihen mahdollisuutta.:grin Lisäks on alkanut jo närästää jos syö jotain liian rasvaista tai mausteista. :wtf: Tänään tilattiin perjantain kunniaksi pizzat kotiin ja nyt sen kyllä tietää.
 
Tunteet oli viikko sitten kovin. Pieni vastoinkäyminen tuntui kohtuuttoman pahalta :D. Onneks mies ei nähnyt mitään ongelmaa asiassa ja fiksasi systeemin.
 
Onko teillä ollut eroa poika ja tyttö raskauksien välillä? Minun mielestä tässä raskaudessa ei niin paljon oireita ole kuin edellisessä raskaudessa oli.Edellinen raskaus oli tyttö raskaus edelisessä raskaudessä oireena oli etova olo, oksensin pariin kertaan alkuraskaudessa, väsymystä ja rintojen arkuuta oli.Nyt "vain" rintojen arkuutta, aaltoilevasti päänsärkyä, aaltoilevasti nipistelyjä vatsassa, unettomuutta ja turvotusta.
 
Onko teillä ollut eroa poika ja tyttö raskauksien välillä? Minun mielestä tässä raskaudessa ei niin paljon oireita ole kuin edellisessä raskaudessa oli.Edellinen raskaus oli tyttö raskaus edelisessä raskaudessä oireena oli etova olo, oksensin pariin kertaan alkuraskaudessa, väsymystä ja rintojen arkuuta oli.Nyt "vain" rintojen arkuutta, aaltoilevasti päänsärkyä, aaltoilevasti nipistelyjä vatsassa, unettomuutta ja turvotusta.
Ei minulla ainakaan ole ollut, muutenkaan kun ei oireita ole, ainoo ero oli ehkä että pojan aikana iho oli paremmassa kunnossa.
 
Mulla ei oo ollut eroa tytön ja pojan odotuksessa. Ekan ja Tokan raskauksissa oli eniten eroa, molemmat poikia. Ekassa oli vain rinnat kipeänä ja vatsaa nipisteli, Tokassa oli jatkuvaa pahoinvointia, mutta tisseissä ei mitään tuntemuksia.
 
Uskaltauduinpa itsekin mukaan keskusteluun. Tarvitsen hengenheimolaisilta vertaistukea, sillä tällä hetkellä raskaudesta ei tiedä kuin minä ja mieheni.

Pahoinvointi alkoi tällä viikolla ja se on 24/7. Vatsaa velloo yötä päivää. Koko ajan tuntuu kurkunpäässä oksennus, mutta mitään ei tule. Olo ei varsinaisesti ole kipeä, eikä satu vaan enemmänkin ahdistaa suunnattomasti tuo jatkuva oksennuksen tunne. Muut oireet ei ole mitään tähän verrattuna.
 
Täällä nyt viikot jotain välillä 7+0/9+2 (laskettu aika epäselvä) ja ensimmäiset mielialanvaihtelut nostavat päätään. Olen myös aina ollut herkkä, mutta nyt itku tulee telkkaria katsoessa entistä helpommin. En muistanut tätä puolta raskaudesta kunnolla :nailbiting:
 
Ei ole vieläkään kunnon oireita, vaikka vko 7 alkamassa. Ei oikein miellä olevansa raskaana kun vertaa automaattisesti edelliseen raskauteen :)
 
Mut säikäytti eilen vatsakrampit jotka kestivät muutaman tunnin ja joihin piti ottaa kipuääkettä. Nyt rv 7+2. Taas olin aivan varma että keskenmeno alkoi, mutta nyt kivut ovat taas poissa. Ei vuotoa ainakaan toistaiseksi. Koitan ajatella, että mun kohtu nyt vain on herkkä kipuilemaan ja kun vielä ensiraskaus, mutta eipä auta kuin odotella. Mieli on kuitenkin rauhallisempi kuin voisi olettaa. Toivon parasta sillä stressaaminenkaan ei edistä asiaa:smug:
 
Empu mulla kävi nuon mun kkm raskaudessa, oli kamat krampit, sanoin neuvolassa, kuulemma normaalia, nt-ultrassa selvisi että silloin oli sikiö kuollut kohtuun :sad001 toivottavasti siellä on harmitonta!

Kipsutin täälläkään ei oireita, nyt rv5+5.
 
Takaisin
Top