Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mä muuten kysyin eilen klinikalla, että voisko nää mun syömät kortisoni ja disperiini peittää alleen raskausoireet niin lääkäri ihan rupes pohtimaan, että vois olla hyvinkin mahdollista! Kun ihmettelin siis, että oireita on niin vähän. Noh, tänään jo lasken kortisonit puolella eli katotaan mitä tuleman pitää :grin

Nyt heikotti vähän ennen kun lähdin aamuvuoroon... En siis yleensä syö mitään kotona vaan vasta töissä, mut nyt oli pakko vetästä äkkiä yks jugurtti... Pitääkin alkaa ostaa jotain nopeeta pika-aamupalaa. Harmi kun oon allerginen melkein kaikille hedelmille, joku banaani tai omena olis niiiin helppo, mut ei voi :shifty:

Tää yliluonnollinen hajuaisti alkaa muuten olla jo vähän rasittava :grin Varsinkin julkisissa ihmiset haisee todella voimakkaasti... :wtf:
 
Kävin eilen saunassa niin sielä meinas tulla tosi huono olo. Sai lähtee nopeesti pois. Tosin ällötys jatku kyllä sitten nukahtamiseen asti
 
Onko teillä muilla ns ”repimiskipuja”? Mulla on ihan hirveästi. Ei voi aivastaa, kääntyä, nousta ylös nopeasti kun aina repii :sad001 yölläkin herään siihen monta kertaa
 
Mulla oli noita repäisykipuja tosi paljon sillon heti plussan jälkeen.. Eli joskus 3+4 eteenpäin. Nyt 5+1 ja on edelleen silloin tällöin mutta ei niin paljoa kuin alkuun. Se on kyllä ikävä tunne :oops: tuntuu että koko maha repee :D

Muuten on kyllä tosi vähäoireista, huoli alkaa olla että onko kaikki kunnossa. Rintojen arkuuskin on vähentynyt :confused: no ei auta kun toivoa että kaikki on kunnossa ja odotella kutsua varhaisultraan
 
Mullakin repimiskipuja edelleen silloin tällöin, esim jos aivastaa tai tekee nopean liikkeen. Nyt rv 5+4. Ja sellaista pientä nippailua tuntuu edelleen.
 
Yleensä jos nousen nopeasti niin repäsee, ei onneks juuri muuten. Mää en jaksa stressata suht vähistä oireista :) esikoisestakin tosiaan alko kunnon oireet 7+0 viikolla.
 
Illalla ri turvottanut yhtään niin paljon kun aiemmin. Ekaa kertaa en myöskään ravannut yöllä vessassa..aamupalakin maistuu. 6+0
 
Täällä verta ruvennu tulee tänään taas. Välillä veristä ja välillä rusehtavaa.. Ei kipuja. Ei myöskään oo tänään ollu mitään raskausoireita. Suoraan sanottuna aika paska olo.... Olisin niin tämän vauvan tahtonut :smiley-angry017
 
Voi kurjuus Shalley, kovasti tsemppiä! :sad001 toivotaan kuitenkin vielä että olisikin vain jotain harmitonta vuotoa
 
Päivät vaihtelee kyllä tosi paljon. Millon ei oo mitään ja seuraavana päivänä voisi vaan nukkua koko päivä. Kuvotus edelleen silloin vaan kun tulee ruokailuissa liian pitkää väliä. Tissit turvoksissa ja kipeet, välillä alamahassa paineen tunnetta :) 10vk eteenpäin niin tuntee jo liikkeetkin ja kaikesta tulee paljon todellisempaan. Ensimmäisen kohdalla taisi olla rv14-16 kun liikkeet alkoi tuntua.
 
Täällä verta ruvennu tulee tänään taas. Välillä veristä ja välillä rusehtavaa.. Ei kipuja. Ei myöskään oo tänään ollu mitään raskausoireita. Suoraan sanottuna aika paska olo.... Olisin niin tämän vauvan tahtonut :smiley-angry017

Kaikki sormet ja varpaat ristissä sun puolesta!!!
Verenvuoto (jopa runsas!) on kuitenkin hyvin yleistä alkuraskaudessa :) ja kaikki saattaa silti mennä hyvin! Jospa tämä olisi sitä!!
 
Toistaiseksi hyvin vähillä oireilla mennään.. Janottaa normaalia enemmän mutta siinäpä oikeastaan kaikki. Kaikki ruuat ja kahvi maistuu, äsken vedin hikitreenin ja olen ollut muutenkin paljon liikkeellä tänään, ei mitään väsymystäkään ole. Ihmettelen jos selviän tästä raskaudesta näin vähällä kun kahdesta aiemmasta olen kyllä yrjöillyt ihan kunnolla, varsinkin tyttöä odottaessa.. Toki vielä ehtii pahoinvoinnit alkaa myöhemmin, mutta huolettaa välillä onko kaikki ok kun ei ole mitään vielä :confused:
 
Täällä verta ruvennu tulee tänään taas. Välillä veristä ja välillä rusehtavaa.. Ei kipuja. Ei myöskään oo tänään ollu mitään raskausoireita. Suoraan sanottuna aika paska olo.... Olisin niin tämän vauvan tahtonut :smiley-angry017

Voi Shalley, toivotaan parasta, että olisi vain turhaa säikyttelyä! Kurja juttu, tosi kurja. :sad001
 
Rinnat oli arat jo kauan ennen kuin kuukautisten piti alkaa, sen jälkeen tullut kuvotus on pahentunut ja välillä ei tekisi mieli syödä mitään kun on niin huono olo, vaikka tietääkin että sitten se vasta huono olo on jos maha menee liian tyhjäksi.. Tissit turvoksissa, samoin vatsa, kaikki housut puristaa.
 
Repimiskipuja myös täällä, ei kuitenkaan kovin usein.

Tsemppiä Shalley!

Oireet tuntuu (nyt ainakin hetkellisesti) vähentyneen o_O toisaalta ihan hyvä asia kun väsymys, huono olo ja huimaus oli niin lamaannuttavaa..mutta heti alkaa itsellä huolestuminen onko kaikki varmasti hyvin :rolleyes:
 
Tsemppiä Shalley! Toivotaan parasta.

Itsellä ei vieläkään oireita ilmennyt.
 
Huomenna vaihtuu viikko 5 ja tuntuu et vähäinenki oire arat rinnat on kadonnu :sad001 en edes vessas ramppaa. Hajut on ollu voimakkaampia ja alaselkää juilii.
Jotenki alkaa tuntua että mitään masus ei elä ja kehity. Maanantaina plussaviiva oli voimakas. Vajaa 2 viikkoa ultraan. Kai se on vaan odoteltava.
 
Mulla iski tänään ihan järjetön väsymys. Olin vielä kylässä ja meinasin nukahtaa pöytään :D

Aamuisin jonnekin iltapäivään on aaltoilevaa pahoinvointia, ei tee oikein mitään mieli, mutta kun vaan syö, niin helpottaa
 
Muokattu viimeksi:
Huomenna vaihtuu viikko 5 ja tuntuu et vähäinenki oire arat rinnat on kadonnu :sad001 en edes vessas ramppaa. Hajut on ollu voimakkaampia ja alaselkää juilii.
Jotenki alkaa tuntua että mitään masus ei elä ja kehity. Maanantaina plussaviiva oli voimakas. Vajaa 2 viikkoa ultraan. Kai se on vaan odoteltava.

Ja se odottavan aika on valitettavasti pitkä! :/
Nimim. kaksi viikkoa odotusta takana ja viikko edessä ennen ultraa!
 
Takaisin
Top