Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla on kans ollu sellainen kuvitelma että raskaana olo jotenki tuntuis enemmän tai että sul ois sellainen maaginen raskaana olo. Mut ihan normaalilta tuntuu, väsyttää ja tissit on kipeet, välillä nipistelee alavatsaa ja tänää aamulla oli vähä kuvottava olo +mieliala vaihtelee aika reippaasti
 
Mulla on kans ollu sellainen kuvitelma että raskaana olo jotenki tuntuis enemmän tai että sul ois sellainen maaginen raskaana olo. Mut ihan normaalilta tuntuu, väsyttää ja tissit on kipeet, välillä nipistelee alavatsaa ja tänää aamulla oli vähä kuvottava olo +mieliala vaihtelee aika reippaasti

Mullakin ehkä raflaavin oire on rinnat! Niillä on ihan oma elämä!
 
Mullakin oireet vaihtelee päivittäin.. välillä ei tunnu miltään ja toisena päivänä kaikki mahdollinen. Väsymys on ehkä pahinta.. 5+2.
 
Täällä myös vaihtee oireet tosi paljon. Nyt ehkä päälimmäisenä se ettei tee mieli syödä yhtään mitään... mikään ei maistu ja sen vuoksi ruokailu välit venyy usein siihen pisteeseen että tulee huono olo
 
Mulla on nännit aivan jäätävän kipeet! Alkoi jo reilusti ennen plussaamista ja jatkuu vaan. Hajuaisti on tarkentunut. Välillä lievää etovaa oloa ja väsyttää normaalia enemmän, mutta ei mitään kovin pahaa. Nyt siis rv 4+4.
 
Mulla on nännit aivan jäätävän kipeet! Alkoi jo reilusti ennen plussaamista ja jatkuu vaan. Hajuaisti on tarkentunut. Välillä lievää etovaa oloa ja väsyttää normaalia enemmän, mutta ei mitään kovin pahaa. Nyt siis rv 4+4.

Samoissa lukemissa mennään kuukunen :)
 
Onko teillä rinnat sellaset kosketusarat vai muutenkin kipeet? Mulla on ollu nännit ihan jäätävän kipeet alusta asti ja nyt on pari päivää sit vielä sellasta kipua että silleen ärsyttävästi pakottaa rintoja koko ajan :oops: viime yönä mietin jo että täytyykö käydä panadol ottamassa kun ei meinannut saada unta siltä kivulta.
 
Mul särkee ja vihloo nännejä ja rintakudosta etenkin rintojen alaosassa.

Itse käytän sporttirintsikoita! Kikka jonka hoksasin ekassa raskaudessa :wink toimii!
 
Onko teillä rinnat sellaset kosketusarat vai muutenkin kipeet? Mulla on ollu nännit ihan jäätävän kipeet alusta asti ja nyt on pari päivää sit vielä sellasta kipua että silleen ärsyttävästi pakottaa rintoja koko ajan :oops: viime yönä mietin jo että täytyykö käydä panadol ottamassa kun ei meinannut saada unta siltä kivulta.

Mulla ei koske muualle kuin vaan nänneihin. Ovat turvoksissa ja todella kosketusarat. Heräilen myös yöllä kääntyessä kipuun, mietin pitäisikö alkaa nukkua jotkut kevyet rintsikat päällä
 
Mrs. Smith, kiitti vinkistä :wink täytyypä kokeilla vielä noita urheilurintsikoita jos tukisi paremmin eikä koskisi niin paljoa.

Mä oon nukkunu yöt sellaset pehmeet rintsikat päällä, ei vois kuvitellakkaan nukkuvansa ilman kun jo pelkkä yöpaidan hipaisu nänneihin on tuskaa :D
 
Edellisessä raskaudessa mulla oli nännit todella kosketusarat, varsinkin kylmällä ilmalla. Lämpö (sauna) auttoi. Nyt enemmänkin tissit vaan tuntuu turvonneilta ja entistäkin painavammilta. Tänään oli eka itkukohtaus töissä, sain sen onneksi hoidettua salassa vessassa :cool:
 
Nyt selkeesti kyl alkanu enemmän taas oireet tulemaan. Turvotusta on aamusinkin..kauhulla odotan milloin lapset huomaa. Etenkin tuo esiteini on hyvin tarkka..
 
Täällä oireet loistaa edelleen poissaolollaan! :eek: Menkkoja ei näy, eikä vatsassa tunnu miltään, mutta testit vahvenee. Pitäis varmaan olla tyytyväinen! :rolleyes: Mut silti vähän jännittää, että onko kaikki ok!
 
Mulla alko esikoisen kanssa oireer vasta joskus viikolla 7 :) siitä syystä oon ite ihmeissään kun nyt alko jo viikolla 4 :woot: kaveri tuumas, että tulee joko tyttö, tai kaksoset kerta näin aikasin alko:grin
 
Yrittää nyt vaan nauttia tästä.. mä en uskaltanut vieläkään varaa neuvolaa. Mut huomenna uus yritys. 5+4
 
Päivät tosi erilaisia. Viime yö oli ainakin uniseurannan mukaan hyvä mutta silti tänään väsymys ja huono olo, kunnes sain syötyä niin tuli energiaa ja huono olo lähti. Pitää ilmeisesti alkaa 3h välein syömään aina jotta välttyy kuvotukselta. Ilmavaivoja ollu tosi paljon ja nännit alkaa tummeta ja rintoihin ilmestynyt näkyviä verisuonia.
 
Edelleenkin oon sitä mieltä, että enempiki vois oireita olla, että tässä raskaalta tuntuis :grin Pelottaa torstain varhaisultra hirveesti kun ei oo mitään "överioireita".

Paitsi tää yliluonnollinen hajuaisti :hilarious: Aivan karseeta kun duunissa ja metrossa ja kaikkialla kaikki ihmiset ja asiat haisee aivan karmeelta :grin Ja eilen ruokaa tehdessä olin ihan varma, että kana oli pilaantunutta kun tuoksu niin voimakkaasti.. hetken totuttelin ja nuuhkin niin ihan normaalia se oli, ensituoksu vaan iski vasten kasvoja :grin
 
Rinnat ovat onneksi arat vain esimerkiksi mahallaan nukkuessa. Olisi tosi paha jos niitä aristaisi muuten, kun imetän vielä esikoista.

Muutenkin tuttuja oireita: pientä kuvotusta, valvomista, vessassa ravaamista ja liitoskipuja pieninä nipsaisuina.

Tsemppiä kaikille, tästä se vasta lähtee! :D
 
Täällä nyt 5+1 ja oireet tai oireettomuus välillä huolestuttaa. Rinnat on kipeät ja nippailua tuntuu alavatsalla. Pienen huonon olon taidan jo kuvitella, kun niin kovasti oireita tunnustelen. Parina viimeisenä päivänä ei ole tuntunut oireita juuri yhtään. Väsymyksestä ei ole tietoakaan, ennemminkin päinvastoin. On ollut ylipirteä olo. Olen viikonloppuna aamuisin herännyt muutama tunti aiemmin, kuin normaalisti. Se on poikkeavaa aamu-uniselle henkilölle.
 
Mulla alko esikoisen kanssa oireer vasta joskus viikolla 7 :) siitä syystä oon ite ihmeissään kun nyt alko jo viikolla 4 :woot: kaveri tuumas, että tulee joko tyttö, tai kaksoset kerta näin aikasin alko:grin

Minulla alkoi tytöstä pahoinvointi heti 4+ viikolla ja pojasta myöhemmin ja lievempänä. Nyt ei ole vielä pahoinvointia näkynyt joten tällä hetkellä voisin kuvitella odottavani poikaa.

Olo on toistaiseksi hyvin vähäoireinen, ja välillä herää ahdistus onko mahassa ketään..edes rinnat ei ole kipeät.
 
Takaisin
Top