Mielitekoja

Joku puhu täällä tortilloista aiemmin, niin munkin piti napata tortillatarpeet kaupasta matkaan. Jos illalla saunan jälkeen vähän herkuttelis :P
Saapa nähdä miten tortillat uppoo, mulla on tapana tehdä tortillat extra-hot versioina :P
 
Mulla mies tekee just Italian pataa. Saa nähdä uppoaako, yhtään kun ei ajatuksena houkuta..
 
Ooh kuinka ollakaan kaupasta lähti tarpeet myös italian pataan!! Sitä sit ens viikolla vuorossa meillä :P
 
Mulla ei vielä mielitekoja mut viikkojakin toki vasta 5. Edellisissä raskauksissa tehnyt mieli kaikkea epäterveellistä ja lopputulos +25 ja +30kg
 
Mun ei sais lukee tätä ketjua ollenkaan, tekee mieli syyä koko ajan ja kaikkee. Mulla jäi eilen tortillat tekemättä, pitäsköhän vielä tänään vääntää. Ja Sannis tulisena täälläkin niitä vedetään :)

Kaupassa oli irtokarkit puoleen hintaan. Semmosta tarjousta ei voi olla käyttämättä. Eihän? :)
 
Onks sulla muhkumöhkö ne kilot tullu jäädäkseen vai humahtaako sit imetyksellä takas normiin?
Mulla evästely alkaa olla siinä mitoissa et epäilen kerryttäväni kans ihan runsaasti kiloja. :P Toistaseks paino ennallaan, mut tällä vauhdilla ei kauaa mene kun alkaa vaaka pompsahdella...
 
Kylläpä haisee italianpata ja ei tämä makukaan nyt oikein.. Yleensä tykkään kovasti. No ei auta itku!

Irtokarkkeja minäkin hain cittarista. Ei ne nyt maistu, mutta sitten joku päivä saa nauttia halvoista karkeista :D
 
Mä kiihdytin cittarin irtokarkkilaarin kohdalla vauhtia :p Halpojahan ne nyt olis ollu, mut ei nyt passaa kaikkee hyvää syyä. Tortillat olkoon tän viikonlopun herkuttelu. Ja mies osti poppareita niin eiköhän niitä pari kourallista eksy munkin napaan :p Ja itseasiassa makeaa ei vieläkään tee mieli varsinaisesti...
 
Hyh. Syömättä jäi ruoat ja nyt pitäs keksii, mitä sitä söisi muka.. o_O
 
Ai ai mitä hyviä ruokaideoita täältä taas löytää :)

Sen verran kyllä ekasta raskaudesta oppineena, en aio kerryttää kiloja vaan sillä verukkeella, että luulee niiden lähtevän helposti. Siis mun kohdalla ei ollut näin. Tasan vauvan + lisukkeiden verran painoa lähti laitoksella n. 6kg kaikista tulleista 20 kilosta. Ja tässä ollaan edelleen niissä mitoissa :D
 
Epäilen Anell samaa, siis että mulle sit jumahtaa ne ylimääräset tuohon lanteille :p Siinähän jumppailen sit tuskissani niitä hyvillä mielin kerrytettyjä kiloja pois vuoden päästä kun tajuan et hitot ne mihinkään häviää imettämällä :D
 
Mulla tullut molemmista aiemmista se 18kg ja vaikka imetys ei onnistunut kummallakaan katosi molemmista se -22kg. Saas nähdä miten nyt käy... Mua valmisteltiin neuvolassa raskauskiloihin ku oon nyt kuulema niin hoikka xD
 
Ja mä sai eilen miehen isoäidiltä mun lempparia eli Fazerin sinistä... ja mitä mitä se maistu aivan oudolta. Lapset sit syönyt.
 
aamupalan järkyttävän nälän jälkeen on toi tän päivän syöminen ollu melkoista ittesä psyykaamista. Edes takas kävelly keittiössä ja mietiny et pitää syödä ennen ku olo on viel hirveämpi. Noo jotai saanu alas ja hetken ollu helpompaa... Koitin tossa äsken iltapalamielitekoja herätellä tätä ketjua lukemalla eikä mitään vaikutusta :D
 
Onks sulla muhkumöhkö ne kilot tullu jäädäkseen vai humahtaako sit imetyksellä takas normiin?

Imetys ei vienyt kiloakaan, mut sain laihdutettua ekan raskauden kilot just ennen kun tulin uudelleen raskaaksi (esikoisen ollessa karvan alle vuoden) ja kuopuksesta kilot sain myös kovalla työlla laihdutettua pois.. Minulla kun ei sairaalaankaan ole jäänyt kun tasan sen vauvan verran kiloja, niin en todellakaan halua moisia kiloja tällä kertaa kerätä.. Ikääkin kun on enemmän, niin laihduttaminen ei ole enää niin helppoa..
 
Ok, kovin yksilöllisiä juttujahan nuo on. Toiset näyttää viikko synnytyksestä siltä ettei koskaan mitään vauvaa olis mahassa kantanutkaan o_O
Saa nähdä kuin käy.
Pitäs tää alku kai yrittää maltilla syöpötellä, niin kertykööt sit loppuraskaudesta kiloja mitä kertyy. Tuntuu hölmöltä olla näin painokeskeinen tässä tilassa... Onnellinen oltava tuli kiloja tai ei :)
 
Mulla on semmonen periaate, että niin kauan kun liikun, voin myös syödä. Mulle on tullu aina oireeksi raskauksissa närästys. Siihen ei oo mitkään närästyslääkkeet auttannu. Syöminen on ollu täyttä tuskaa, kun ruokaa ei ole pystynyt niellä. Yhden banaanin alassaamiseen tarvitsi kaksi lasia vettä. Syön nyt kun voin toki kohtuudella, mutta vielä pystyn syömiseni myös kuluttamaankin.
 
Takaisin
Top