Mielitekoja

Tunnustaako joku maininneensa jossain täällä joskus ikean hodarit??? Pakko saada! Kävin ensi hätään laittamassa ketsuppia ite tehdyn sämpylän väliin, mut ei se oo sama. En oo ees ikinä syöny ikean hodareita...
 
Perunaa, perunaa, perunaa voisin vaan taas syödä. Päivällä meni perunamuusia. Nyt oli pakko lämmittää valmis pyttipannut pakasteesta, kun perunaa ei muussa muodossa ollut o_O ja olen aina ollut vähän peruna vastainen.. En vaan pidä siitä.
 
Mä rakastan perunaa, etenkin perunamuusia! Mun tekee nyt mieli oikein kylmää hedelmäsalaattia ja sämpylöitä. Kohta kauppaan!
 
Mä mutustelin just oma tekemiä sämpylöitä, kun niitä on pakastimessa :)
 
Joooo! PERUNAA! Mulla oli viime raskaudessakin kova perunahimo ja nyt on taas. Perunarieskaa, perunamuusia, ranskalaisia, keitettyä perunaa Violan yrtti-pippurijuuston kanssa (!!)... Pottu maistuu!
 
Juustosämpylöitä iltapalaks :P Niistäkään en ennen välittäny muuta kun ite tekeminä. Nyt ihan jotain perus lähikaupan valikoimista löytyneitä, mitä mies toi itelleen. No ei miehelle montaa jääny :P Jestas miten hyviä!!!!! Nammmmmm!
 
Mä söin kans iltapalaks juustosämpylää, välissä tuorejuustoa, piparjuuritahnaa, salaattia, naudan paistileikkelettä ja suolakurkkua. Nam!
 
Mä söin välipalaksi tänään juustosömpylää. Nam! Oon syönyt leipää varmaan vuoden kiintiön edestä, kun normaalisti ei leipää mene :D
 
Apua ku tääl tulee aina nälkä! eikä jääkaapissa oo ku valo ja tattaripuuroa..
 
Älä muuta sano Aaria...

Hah, mäkin söin iltapalaks sämpylää, yöllä kävin tekemässä yhden ja nyt ajattelin aamupalaksikin syödä, kun niitä vielä on :grin

Yksi mihin oon nyt ihastunut, on Felixin kreikkalainen salaatinkastike :woot: se sopii minkä kanssa vaan, myös sämpylän päälle... Äitihän mua jo pelotteli, että alan kohta himoitsemaan makkaraa, niin kuin hänkin silloin mua odottaessaan (olen siis kasvissyöjä)... :rolleyes:
 
Joku täällä joskus puhu laskiaispullasta... No enhän mä tänään kaupassa päässyt niistä ohi ilman että mukaan lähti xP
 
Laskiaispullat on hyviä. Itse kyl jouduin ottaa osan kermoista ja hilloista pois, kun oli ihan liika makeaa.. :D
 
Tässä alkaa tuntemaan itsensä täysin oudoksi, kun lukee näitä teidän juttuja :smiley-ashamed005 Mun ei tee mieli syödä mitään. Siis ei oo nyt ollut pahoinvointia eikä mikään ruoka oikeastaan ällötä, mutta ei vaan tee mieli mitään. Ei ole nälkä ja voisin hyvin elää päivän parilla omenalla. Kyllä syötyä sit tulee ja ruoka maistuukin hyvin, kun vaan syömään alkaa, mutta lähinnä ajatukset on sellaisia "Voi ei, pakko taas syödä jotain" :rolleyes:
 
Mulla tulee tajuttoman huono olo, jos suuhun ei mene mitään. Ja ihankö se ei riittäis, niin koko aika varmaan sellanen 90% perus raaka-aineista on eiei-listalla.. Niin sitten on laitettava suuhun sitä, mikä maistuu - ei voi täyttää välipaloja millään fiksulla, esim. hedelmillä yms..
 
Abu Joo sitähän Tää tuntuis olevan, jatkuvaa syömistä :D

Ai ai taas pyöri jo illalla mielessä Tän päivän ruokajutut. Tää lähtee nyt kauppaan ja päivällisenä parmankinkku herkkusieni ja chorizomakkara pitsat italialaisittain, nam!
Mukavia ällötys mussutus hetkiä naiset!
 
Aamulla makasin sängyssä ja tajusin haluavani sämpylöitä. Niitä sitte leipomaan. Ahmein niin monta, että on aivan turvonnu olo. No enää en halua sämpylöitä. Ällöttää jo niitten näkeminenki.
 
Äh, tulee syötyä ihan liikaa salmiakkia ja juotua kahvia! Huono omatunto iski...karkkilakko vois auttaa.
 
Nyt loppu leivän syönti täällä. Ällöttää ajatuskin leivästä taas o_O
 
Niin mullakin se vaihtelee päivän mittaan, että maistuuko mikään vai ei :confused: aamulla maistui, mutta sen jälkeen taas ei oikeen mitään.. Ja kun se nälkä vaan kertautuu niin tulee entistä huonompi olo.. Mutta kun ei tee sitten yhtään mitään mieli, kaikki ruoat ällöttää jo ajatustasollakin... :hungover:
 
Mulla on sitä että ajatuksena ällöttää, ja katsominen tekee pahaa mutta kun syö niin ei se sitte niin hirveesti ällötäkään. Pitää syödä pieniä suullisia ja pureskella hyvin.. Sama niinkin päin että ajatuksena tekee mieli mutta kun näkee ja maistaaniin ei se niin ihmeellistä ookkaan :D
 
Takaisin
Top