Mennyt yli lasketun ajan

Hemppuliinakin pääsemässä vauhtiin! Hienoa, jos supistuksetkin alkavat näin pian! Itsellä alkoivat kunnolla vasta lähemmäs vuorokausi vesien menosta. Tsemppiä matkaan! :)
 
Joo, alkaa kyllä sattumaaaaaaan! Ja vettä lorisee.. Mitä tänne housuun tunkis että ei tuu läpi..

Supparit 4 min välein..
 
Mitä sanoin Hemppuliina, kuulut niihin onnekkaisiin :) paljon tsemiä, kohta sulla on käärö kainalossa :Heartred
 
Tuo oli kyllä niin jäätävää, kun koko ajan lorisi vaan..vaikka mullakin meni ensin vedet ihan kunnolla, eikä mitenkään tiputellen. Vain sairaalan jättisiteet piti paremmin.
 
Täällä 40+4 ja haiskahtaa siltä, että lisää päiviä ehtii hyvinkin kertyä. Harkkasupistuksia on ollut kesäkuusta ja ne on ollut välillä kivuliaitakin jo monta viikkoa, mut eipä ne oo mihinkään johtanu.... Lauantaina aamuyöllä heräsin uudenlaisiin kivun tunteisiin, mutta ne loppui siihen, että vähän varovasti innostuin :D 38+6 olin viimeks kätilöllä, ja pikkuinen (iso) oli jo syvällä lähtökuopissa, mutta eipä sitä taida tää ulkomaailma houkuttaa...mikäs siellä lämpimässä mahassa möllötellessä :)
 
40+1
Yli meni täälläkin ja eilis illan supistukset ovat muisto vain, ja tuntuu että tuskin vielä tänäänkään. Huominen ois ihan kiva päivämäärä 30.10.2014 :) jotenkin sointuu kivasti, tai sitten toinen olisi lauantaina 1.11.14 mutta luulenpa että tulee sitten tossa välissä :D

Lohdullista on se tieto että kahden viikon päästä viimeistään vauva tulee ja sekin on tosi lyhyt aika odottaa loppujen lopuksi :) :) :)
 
40+3
Tällä hetkellä yritän valmistaa itseäni henkisesti siihen että tässä menee vielä yli viikko jottei hermot mene :D

Heräsin viime yönä ja ajattelin että miksi se synnytys ei voi vain alkaa en jaksa enää odottaa - olen niin valmis!
Mutta eihän tässä olekaan kyse minun valmiudesta vaan vauvan ja kyllä minä oikeasti uskon että vauva lähtee sieltä tulemaan kun se on valmis :)
 
Niin se vaan on että minäkin liityn tähän yliaikaisiin, vaikka oma fiilis oli toinen jo pitkään. Huomenna vaihtuu lokakuu marraskuuksi, eli meillä on 40+1. Merkkejä odotellessa, muuton ja valmistuneen kodin takia paljon on siivoiltu ja nyt myös saunottu, mutta eikös siitä vielä joku s puuttunut... :wink
 
Noniiii! Täälä ollaan kans. 40+1, paikat kiinni. Ja vaavi ei oo kiinnittäny päätänsä :D Noh.... Ootellaa, voihan se yllättää kuitenkin.
 
Mulla pää ei käytännössä kiinnittynyt ollenkaan ja paikat pysyivät visusti kiinni kipeisiin ja säännöllisiim supistuksiin saakka. Älä siis luovu toivosta!!
 
Mullakin vissiin kiinnitty vasta just ennen synnytystä. Kolme päivää ennen synnytystä neuvolassa ei ollu viel kiinnittyny :)
 
40+4
Ei niin M I T Ä Ä N merkkejä että vauveli ois ulos tulossa -ikinä.
Lenkillä käyty ja siivoilua. Päikkäreiden jälkeen vois lähtee puistoileen, niin on nätti ilma ulkona :)
 
40+2
Ei mitään täälläkään.. Äiti mulle tänään lähetti tekstarin, että olenko vielä kotona.. Ihmettelin hetken mikä oli viestin tarkoitus kunnes tajusin että tarkoitti kai sitä, etten olisi synnärillä. Että jaa-a, äiti, äiti, sinäkin brutukseni.. En varmaan kertoisi mitään, kun tulisi lähtö vihdoin? :p mä olin vaan lukenut muilta vastaavanlaisia kyselyitä..

Nukkuminen on jo raskasta touhua, asettautua mukavaan asentoon ja sitten heräily yöllä vaihtamaan kylkeä..heittäydyn koko kropalla kuin mursu maalla itseni ympäri. mun vasen jalka tahtoo puutua alleni usein. Miehen halaamisesta ei tuu mitään.
 
40+5
Olen viime viikon kiertänyt joka päivä pk-seudun eri kauppakeskuksissa ja kuluttanut aikaa, ajatellen että se kävely voisi jotenkin avittaa että synnytys käynnistyisi mutta eipä näytä mitään vaikutusta olevan ja kaupat alkaa loppua kesken :D
Tule jo vauva!
 
Kävin leffassa miehen kanssa. Oli selkä kipeä siinä yrittäessä istua jotenkin, piti vähän väliä vääntelehtiä ja nostella jalkoja. vähän vaan menkkajomotusta illan mittaan sitten ollut.
 
mun mies "painosti" mua tekemään syväkyykkyjä. Oli kuullu et vois edesauttaa synnytyksen alkamista. tein 3x10 illalla niitä ja aamulla vessassa käydessä tuli limatulppaa, illalla alkoi kupeähköt supparit jotka tosin loppui aamuyöllä. Jatkui sit seuraavana päivänä, olin aamulla taas kyykänny ja kävin tunnin kävelyllä. ja vaavi illala syntyi.

Ite en usko noihin kikkailuihin, mut pistää kyl miettimään et oliks niistä jtn hyötyä sit kuitenkin. :)
 
Takaisin
Top