Mennyt yli lasketun ajan

Ballonki laitettu, ja kyllä se vähän sattu se laittaminen. Noh... Osastolle joutuu jäämään,koska lapsivettä vähän :sad001 Sano et ensisynnyttäjällä menee usein kaks vuorokautta. Ahistavaa, kun joutuu jakamaan huoneen... No ehkä tää loppupeleissä helpottaa mun sairaalakammoa. Toivottavasti :)
 
Ps.iloveyou: Muistan hyvin kun laittoivat mulle sen ballongin ja se sattui - meinasin pyörtyä! :sad001 Täytyy ottaa huomioon, että käsittely on tahallisesti ronskia, jotta se edistäisi synnytyksen käynnistymistä. Tsempit sinullekin! :)
 
Tsemppiä ps.iloveyou! :)
Toivottavasti käynnistyksestä huolimatta ensimmäisestä synnytyksestäsi tulee positiivinen ja voimaannuttava kokemus sinulle ja ajattele; kohta tapaat vauvasi! :Heartred
 
Positiivista, että lähtivät yötä vasten puhkasemaan kalvoja yms! :) Mun mielestä niin "turhaa" pistää hommat jäihin yöksi ja nukkumaan..kuinka moni oikeasti nukkuu..?!
 
Me vietellään viimeistä iltaa kotona, tänään 42+0 ja huomenna aamulla soitellaan äippäpolille ja kysellään mihin aikaan mennään käynnistykseen. Mulla on ollu vain muutamia kipeitä vihlaisuja, mutta ei mielestäni supistuksia. Yliaikaiskontrollissa käytiin keskiviikkona ja silloin vauvalla kaikki hyvin, mutta mulla vielä 3vm kohdunkaulaa jäljellä, joten epäilen että huomennakin sama epäkypsä tilanne mistä alotellaan urakkaa.

Jännittää aika paljon, kun olo on ollut niin hyvä, ettei pää meinaa tajuta et nyt on synnytys edessä.
Toivottavasti käynnistys lähtisi hyvin etenemään, mutta otan kutimet varmuudeksi mukaan :grin

Tsemppiä meille viimesillä lokakuun ryhmäläisille.
 
Täällä sitä sairaalassa kärvistellään 6 min välein suppareista. Aamulla tultiin ysin pintaa ja ennen 12 oli lapsivedet puhkastu ja jäätiin odottelee supistuksien tiheentymistä. Nyt on sit parissa tunnissa kipu koventunut mutta väli pysyny samana. Streptokokki b takia antibioottia oon saanut pari kertaa ja kohta kattellaan taas et vauvan sydänkäyrä on hyvä suppareista huolimatta. Jossain vaiheessa lääkäri varmaan tulee tarkistaa avautumisen.

Jännitys on vaihtunut supisteluiden odotteluun ja toiveeseen et alkais etenemään.
 
Takaisin
Top