Masussa puuhastelut

Meillä liikuskellaan aamupäivisin ja sitten onkin hiljaisempaa. Neuvolassa sykkeet kuulu taas vasemmalta, että siellä tykkää piilotella. Potkut tuntuu useimmiten keskellä ja oikealla. Oliskohan se istukka siellä vasemmalla kans ja vaimentaa liikkeet siellä puolella? Ultrassako saitte tietää, missä istukka on? Meillä ei ole ollut neuvolassa puhetta...
 
Minä tunsin ensimmäiset selvät potkut 17+4, kaksi terävää potkaisua. Minulla on istukka etuvasemmalla. Sitä ennen oli pieniä hipaisu-tuntemuksia, mutta en tiedä olivatko välttämättä vauvelin liikkeitä. Nyt 19+6 ja jonkinlaisia hentoja tuntemuksia on lähes päivittäin, eniten aamulla ja illalla sängyssä maatessa. :happy:
 
Ultrassa mullakin näkyi istukan paikka, arveli sitä jo nt-ultrassa että on edessä ja sitten ylimääräisellä käynnillä 17+0 varmisti tämän.

Ekat kunnon potkut tuli sunnuntaina (18+2), tunsin sekä iltapäivällä että illalla käteen muutaman potkun sarjan makoillessa paikoillani ja illalla mieskin sai tuntea yhden pienen tömähdyksen. :Heartred Sen jälkeen onkin päivittäin tuntunut toisaalla hipsuttelua ja toisaalla möyrimistä ja sitten niitä potkuja myös. :)
 
Täällä ei vieläkään mitään varmaa...höh. Välil tuntuu jotain erilaista, mikä tuntuu poikkeavan esim.suoliston möyryämiseltä :rolleyes: niin ehkä sitten vauva! Eilen tuntui sellaista pientä töpsöttelyä juuri siellä, mistä dopplerilla saamme sykkeet kuulumaan! Nyt vaan maltilla odottaa voimakkaampia tuntemuksia. Nyt 18+5 (ja mulla siis istukka edessä ja eka lapsi kyseessä).
 
Täällä ei vieläkään mitään varmaa...höh. Välil tuntuu jotain erilaista, mikä tuntuu poikkeavan esim.suoliston möyryämiseltä :rolleyes: niin ehkä sitten vauva! Eilen tuntui sellaista pientä töpsöttelyä juuri siellä, mistä dopplerilla saamme sykkeet kuulumaan! Nyt vaan maltilla odottaa voimakkaampia tuntemuksia. Nyt 18+5 (ja mulla siis istukka edessä ja eka lapsi kyseessä).
Kuulostaa siltä et vauva se on joka siellä möyrii. :) Aluks ne liikkeet on vaan niin hentoja ja menee niin nopeeta ohi, ettei voi tietää varmaksi onko vauva vai suolisto. Toisaalta just tolta mustakin tuntui ja myöhemmin ne sit vahvistui ja kun monesti on tuntunut just samassa kohdin kuin syke kuuluu niin tiennyt että vauva se on. :happy: mä tunsin ekat hipsutukset 15+ viikolla. Mut vieläkään (19+2) ei oo muuttunut säännöllisiksi. Sitä odotellessa!
 
just kun aattelin, että säännölliset liikkeet ovat alkaneet, niin oikea kylki oli päivän todella kipee ja sitten liikkeet tuntu loppuneen kuin seinään. (vauva on siis minulla ilmeisesti oikealla olevassa kohdussa.) vähän jo hätäännyin, mutta nyt taas ruvennut pienet hipaisut tuntumaan. ilmeisesti siellä kaivauduttiin vaan syvemmälle lisätilan toivossa. :) viikonpäästä pääseekin rakenneultraan katselemaan tilannetta!
 
Tää taitaa tehdä kuperkeikkaa just nyt. Aiheuttaa vähän huonoa oloa :depressed: toivottavasti nukahtaa lennon ajaksi
 
Alun hipaisujen jälkeen on meilläkin edetty siihen, että jo isompiakin muljahduksia tuntuu joka päivä. Mieskin on onnistunut olemaan pari kertaa oikeaan aikaan lähellä, niin on tuntenut liikkeitä. Eilisessä rakenneultrassa istukan paikka näkyi olevan edessä ylhäällä, joten varmaan on vaimentanut siihen suuntaan tulevia liikkeitä jonkin verran.
 
Tää taitaa tehdä kuperkeikkaa just nyt. Aiheuttaa vähän huonoa oloa :depressed: toivottavasti nukahtaa lennon ajaksi

Toivottavasti lento menee hyvin! Itse lensin Lontooseen rv 18 tienoilla, ja onneksi selvisin ilman ylimääräistä pahoinvointia. Oli kyllä lyhyt lentokin, mutta kummasti väsytti tavallista enemmän. :D
 
Täälläkin alkanut tuntua liikkeet selvästi päivittäin. Välillä riehunut jo niin paljon että mieskin tuntenut liikkeet mahan päältä. Jossakin melko lähellä virtsarakkoa vauva taitaa olla kun välillä "kutittaa" rakkoa ikävästi aiheuttaen pissahädän tunnetta vaikka ei pitkä aika oliskaan edellisestä vessareissusta, reilu tyyppi :hilarious:
 
Jossakin melko lähellä virtsarakkoa vauva taitaa olla kun välillä "kutittaa" rakkoa ikävästi aiheuttaen pissahädän tunnetta vaikka ei pitkä aika oliskaan edellisestä vessareissusta, reilu tyyppi :hilarious:

Just tämä! :D Olin luullut, että vessassa ravaaminen alkaa vasta, kun kohtu oikeasti alkaa kunnolla painaa muita elimiä. Mutta ei, joskus saa käydä tosi usein, ja sitten taas käyttäydytään niin hyvin, ettei tarvitse käydä moneen tuntiin.
 
Mulla alkoi tuntumaan jotakin viikolla 17, mut en tosiaan ole ihan varma että oliko se vauva :) nyt on potkinut ultran ja neuvolan jälkeen aika pitkään, on see ultrassa ylensä alkuosassa ollutkin nukkumassa ja sit puolivälissä heränyt siellä :D varmaan ei ole tykkäänyt että sitä on tökätty siellä :D Nyt rv 21+2.. toinen aika kun aika säänöllissesti tuntee potkuja on 3-4 aikana aamulla, on se alkuraskaudesta alkaen mua syömään lähettänyt siihen aikaan vaikka kuinka väsynyt mä olisinkin sen aikana :P
 
Jossakin melko lähellä virtsarakkoa vauva taitaa olla kun välillä "kutittaa" rakkoa ikävästi aiheuttaen pissahädän tunnetta vaikka ei pitkä aika oliskaan edellisestä vessareissusta, reilu tyyppi :hilarious:
Mun tyyppi "tipahtaa" ihan kohdun pohjalle ja tunkee päänsä jommankumman munasarjan taakse tosi kipeästi aina kun lähden kävelemään, ja sama jatkuu koko kävelyn ajan, ei meinaa ulkona liikkuminen onnistua enää ollenkaan. Reilu tyyppi täälläkin siis. :angelic: Pitää nyt kokeilla, josko viime viikolla hankittu tukivyö auttaisi asiaa niin, että pääsis jatkossakin lähtemään kotoa kun tarvitsee...
 
Täällä tämä ihmisenalku antoi ensimmäisiä kuplan puhkeamiselta tuntuvia merkkejä eilen illalla (18+3).

Tosin tuo vessahädän aiheuttaminen on myös tuttua, mutta sitä en ole osannut liittää tähän, koska en mitään muita tuntemuksia siinä tunne.
 
Mulle tuli eilen Nexcaren tukivyö ja jos sulla on yhtään samanlainen systeemi niin taatusti auttaa. On kyllä paljon apua ja etenkin sieltä alavatsalta paine vähenee, mikä on ollut ihan kipeänä mulla.

Mun tyyppi "tipahtaa" ihan kohdun pohjalle ja tunkee päänsä jommankumman munasarjan taakse tosi kipeästi aina kun lähden kävelemään, ja sama jatkuu koko kävelyn ajan, ei meinaa ulkona liikkuminen onnistua enää ollenkaan. Reilu tyyppi täälläkin siis. :angelic: Pitää nyt kokeilla, josko viime viikolla hankittu tukivyö auttaisi asiaa niin, että pääsis jatkossakin lähtemään kotoa kun tarvitsee...
 
Takaisin
Top