Masussa puuhastelut

Milloinkohan alkaa liikkeet tuntua ulospäinkin? Mulla on jo tosi selkeitä liikkeitä ja tässä metsästän tuntuisiko jo käteen.
Mulla on tuntunut liikkeet ulospäin heti alusta asti ja jopa niin, että erotan ja tunnen liikkeet huomattavasti selkeämmin ja voimakkaammin silloin kun toisella puolella on oma käsi (tai miehen käsi) vastassa.
 
Nyt 20+ ja mies ei ole saanut vielä selkeää tuntemusta. Mutta ketjun hoikemmat (?) ovat vissiin saaneet ulos tuntumaa jo 16-18 viikoilla?

Saan omaan käteen tuntumaan mutta mies ei tunnista
 
Eloinen: Juu, minä kai kuulun niihin hoikkiin ja liikkeet alkoivat tuntumaan ihan nollista ja selkeästi viikolla 17. Oisko ollut 17+5. Voi olla, että jo sitä ennen tuntui jotain pientä, mutta niihin en ollut kiinnittänyt mitään huomiota.

Istukka on myös kiinni takaseinässä (missä sulla Eloinen ja muut?) ja otus tykkää makoilla kohdun pohjalla. Saa nähdä missä seikkailee huomenna! :)

Tänään 20+6 on taas oiottu jäseniä oikein kunnolla ja mies sanoi, ettei ole tuntenut yhtä voimakkaita potkuja aiemmin. Mutta niinhän ne voimistuvat pikkuhiljaa. Otuksellakn mittaa näillä viikoilla jo 25 cm !!! :nailbiting:
 
16+ mä aloin kanssa tuntea jotain hentoa. Mutta tosi nopeeta vahvistui ja joskus 18-19 mieskin pystyi tunteen liikkeet ja ne välillä jopa näkyy!! Esikoisesta muistelen että oli kyllä myöhemmin näkyviä ja tuntuvia (vaikka samoilla 16+ viikoilla ekat hipsutukset silloinkin tunsin). Silloin siis lähtöpaino isompi ja istukka etuseinässä.
 
Mulla istukka takaseinässä niin ei ole vaimentamassa, tänään saa tietää onko paikka muuttunut :)

Ja tosissaan, itse tuntenut potkuja 18+ lähtien mutta miehelle ei vielä tuntumaa nyt 20+
 
Mulla alkoi 18+2 tuntumaan selviä liikkeitä, istukka on edessä ja olen ensisynnyttäjä. :) Välillä liikkeet tuntuvat käteen ja tulee selviä potkuja. Avokki ei kyllä vielä ole tuntenut liikkeitä ulospäin, ajoitus ja käden sijainti on aina väärä, ja ehkä ne sitten tuntuvat mulle muutenkin helpommin kun tunnen ne itse kahdesta suunnasta, sisältä ja ulkoa. :rolleyes:
 
Ensisynnyttäjä, istukka edessä ja selvät liikkeet pystyin varmuudella rekisteröimään vasta 20+0. Mitään perhosia tai kutitteluja en tuntenut, vaikka monesti yritin jäädä kuuntelemalla kuuntelemaan että josko jotain tuntuisi. Mies tunsi ne heti sitten 20+4, kun ensimmäisen potkun tuntiessa isken miehen käden sille samalle kohdalle. Usein tulee siis sarjoissa potkut, vaikka yksittäisiäkin tökkäyksiä on. Heikompia tökkäyksiä ei vielä mies tunne, mutta ehkä puolet kuitenkin!
Miekin tunnen samalla tavalla ne melkein paremmin kun on oma käsi vastassa, sama kuin Dolcettilla. Ulospäin en ole vielä nähnyt mitään muuta kuin oman sykkeen mahalla, joka on kyllä edelleen niin yllättävän voimakas.
 
Ja tänään illalla pääsi mieskin tuntemaan potkuja edellisessä raskaudessa meni tosi pitkään kun mielestäni tunsin itse liikkeet jo mahan päältä niin siihen että onnistuttiin saamaan mieskin ne tuntemaan. Tosi kiva yhteinen hetki! Tässä. Arkihässäkässä meinaa unohtua koko vauva niin nyt sai hänkin meiltä aikaa.
 
Mä luulin jo tuntevani, mut nyt ei oo kyl neljään päivään tuntunu mitään... 17+3 menossa. Huolestutan taas itteäni ku kuulostelen josko jotain tuntuisi mut sit taas ei mitään... on tää yhtä huolestumista koko raskaus:grin:grin
 
Kukkuu pitkästä aikaa, oon tuusannu paljon tuolla naamakirjan puolella niin on tämä jäänyt ihan unholaan. :nailbiting: Täällä tosiaan odotellaan esikoista ja liikkeitä oon tuntenu jo rv 17 alusta alkaen, aivan huippua miten liikkeet vahvistuu päivä päivältä. :Heartred
 
Täällä omasta mielestä selviä liikkeitä rv 19+3 ja siitä nyt neljättä päivää peräkkäin on tuntunut liikehdintää. Ekan potkun tunsin omasta mielestäni jo 17+0, mutta alan nyt epäillä että silloin on kuitenkin tainnut olla väärä hälytys kun niin pitkään oli välillä hiljaista :D istukka täällä ultran mukaan siis etuseinässä, ihanaa viimein tuntea liikkeet kun niitä on niin kauan odotettu :Heartred
 
Mä siis olen tuntenut liikkeitä jostain 16+ viikosta aina silloin tällöin. 17+5 oli sellainen päivä, että vauveli mylläs menemään koko päivän! Sen jälkeen onkin rauhoittunut meno masussa. Yksi päivä tuntui tosi kummallinen muljahdus, ja jälkeenpäin oon ajatellut, että kääntyäiköhän vauva eripäin. Siitä lähtien ollut päiviä ettei oo tuntunut oikeastaan mitään. :sad001 nyt 18+6. Vieläkään ei tunnu kuin ehkä kerran päivässä joku pieni juttu josta ajattelen että ehkä oli potku. Eilen kuunneltiin dopplerilla sydänääniä kun alko niin ahistamaan. Kuului kyllä. Mutta miksi ne potkut ei enää tunnu?! Vai onko vaan vielä babylla paljon tilaa liikkua ja jos vaihtoi asentoa ja potkiikin selkään...
 
Vitsit kun kovasti odotan, että jotain liikkeitä alkaisi tuntua. Tulisi ehkä konkreettisemmaksi ajatus, että joku tuolla oleskelee vaikka maha onkin kasvanut kyllä ja kotona on doppler. Nyt rv 16+4...
 
Takaisin
Top