Masussa puuhastelut

Ekat pienet tuntemukset vatsalla tuntui joskus rv 14-15. Nyt rv 17 ja liikkeet tuntuu enimmäkseen istualtaan. Selällä maatessa ei kovin hyvin mitään tunnu,mutta kyljellä maakulla ollessa paremmin. Ja ei siis tunnu vielä joka päivä ja pitää keskittyä, niin saattaa tuntua elämää masussa.
 
Pientä hipasua olen tuntenut jo viikon verran. Tänään sitten tuntui kunnon humahdus kun meni laidasta toiseen. Ja tökkimistä tuntuu. Päällepäin ei vielä näy

16+1
 
Luulen, että tunsin jotain muutaman kerran juuri äsken maatessani vatsallaan sängyssä. Pientä kuplinnan tyyppistä keskellä vatsaa navan alla. Voi olla ilmavaivojakin :joyful:, mistä sen voi tietää? 17+5 menossa... Ja taas tuntui.
 
Juu eläpä huoli, kohta myllertää ihan kiusaks asti. On muuten jopa vähän epämiellyttävän tuntusta kun vauvveli liikkuu :happy: ja tosi outoo :joyful:
 
Täällä 15+4 esikoisen kanssa, ja luulen joitakin päiviä tunteneeni jotain hentoista, yleensä iltaisin tai aamuisin hiljaa maatessa. Välillä mietin, että kuvittelenko vain, sillä yrityskuukausien aikanakin kuvittelin milloin mitäkin raskausoireita tuntevani! :D Tietysti sitten kun tärppäsi, huomasin että oireet oli ihan eri luokkaa kuin ne kuvitellut valeoireet. Nyt tietysti tiedän varmasti, että jotain alkaa kohta tuntua, jos ei tunnu jo. :Heartred
 
Täällä 15+4 esikoisen kanssa, ja luulen joitakin päiviä tunteneeni jotain hentoista, yleensä iltaisin tai aamuisin hiljaa maatessa. Välillä mietin, että kuvittelenko vain, sillä yrityskuukausien aikanakin kuvittelin milloin mitäkin raskausoireita tuntevani! :D Tietysti sitten kun tärppäsi, huomasin että oireet oli ihan eri luokkaa kuin ne kuvitellut valeoireet. Nyt tietysti tiedän varmasti, että jotain alkaa kohta tuntua, jos ei tunnu jo. :Heartred
Mulla täsmälleen sama rv (15+4) ja muutenkin teksti kuin mun näppäimistä! :D oon kans tuntenut hentoisia "potkuja" joista en oo ihan varma et onko oikeesti potkuja. Mutta eiköhän se parin viikon aikana selkene suuntaan tai toiseen et onko kyse potkuista vai jostain muusta. Jännää. :)
 
Täälläkin on viimeisinä päivinä tuntunut etenkin iltaisin tai muutenkin heti syömisen jälkeen, jos pääsee pitkälleen hetkeksi, pientä kutittelua masun sisäpuolelta. Tänään 15+2. Ja ihan samat sanat kuin edellä, mulla on myös ollut sellaisia haamupotkuja ja muitakin mahan kuplimisia että ei aina tiedä mihin luottaa. Mutta nämä hipsuttelut on kyllä tuttuja esikoisen ajalta, joten oon aika varma, että pieni siellä vähitellen ilmoittelee itsestään. :Heartred
 
Tällä viikolla tullut muutama liike josta olen jo ollut varma että eivät enää olleet ilmavaivoja tms. Aiemmin aina jäänyt pohtimaan oliko nyt vauvan liikettä vai vain muuta. Tänään rv 15+4. Voi olla että ollut enemmänkin liikkeitä mutta eihän niitä huomaa päivisin kun juoksee esikoisen perässä :grin
 
Oli tietyllä tapaa huolettomampi kun ei selviä liikkeitä vielä tuntunut mitä pidin asiaan kuuluvana. Nyt jos niitä ei tunnu niin on heti huoli toisesta vaikka vauvahan on niin pieni vielä ettei kaikki liikkeet tunnu. Äitiys on siis alkanut :)
 
Mäkin oon tuntenu jotain jännää muutamia kertoja ruokailun yhteydessä, varsinkin jos mussutan sohvalla jotain jalat ristissä. :grin Viimeks äsken kun söin pitsaa. Kyllä mä melko varma oon että vauvasta kyse. :) 16+5.
 
Alkoi tuntua rv 16+4, neuvolan täti ei uskonut kun kerroin että mieskin tuntee potkut jo, kunnes kokeili itse ja totesi että potkuja ne on :joyful: Olen sen verran laiha eikä ole vatsanpeitteitä tiellä niin siitä kuulemma johtuu:grin
 
Takaisin
Top