Maaliskuun menoa

meilläkin peräpää konttaa jo kovasti etupää vaan ei oikein oo mukana kuvioissa yhtään :D Voin koittaa lisätä sua bofink siihen ryhmään vaan nimen perusteella mut voi olla että ei natsaa..kokeillaan. Tapaaminen oli upee...olin siellä roopen kanssa...ja yks nainen tytön kanssa jonka vanhin lapsi oli 19 v. ja joka ei kuulu kyseiseen ryhmään.. paljon oli halukkaita nähä ja sit ku sovittiin päivä niin yllättävästi ei sit sopinutkaan monelle .. mä sit menin reippaasti sinne ku pari ei ollu varsinaisesti perunutkaan, ei tosin varmana osannut sanoo että kerkeävät paikalle..aattelin et jos sit joku rohkenis kuitenkin tulee.. No löysin itelleni kaupungista paidan ja kulutin kaloreita kun kävelin ees taas :)  et ei sillei harmittanut mutta kyllä oli pakko käydä vähän antamassa "rakentavaa" palautetta tälle sakille..kuitenkin sen 2kk pojan kanssa ei huvikseen siellä lumipyryssä seisoskele :D On siellä ainakin pari joitten kanssa oon privana jutellut ja pari omaa kaveria jotka on kyllä ihan hyviä tyyppejä. mut on siellä sit vähän semmosia katkeroituneita? turhautuneita?kiukkusia? mammoja mutta toisaalta siellä on ny joku 83 jäsentä niin ei niistä kaikista tarvii tykätä..mut joistain tulee huono viba :D no en tiiä..mut itellä ainakin moni kaveri muuttanu jkl pois ja osaa nykyään sit kiinnosta enää nähä ku vauva arkee jne.. (toki on näitä oikeita ystäviä jotka kyllä hengailee vielä meijän kanssa) ja muutenkin aina koulussa/töissä ku ite jaksais nähä niin ois kiva tutustua uusiin ihmisiin..mut meen nyt kokeilee saanko sua kutsuttua vaan nimellä...katotaan mitä se sanoo..no ainakin se sen kutsun jonnekin lähetti :)

Toi imetys on kyl ikävää sinäänsä...mä meen aina jonnekin pressoon perälle tai loossiin tai jonnekin..tuijotan sitten seinää..jei :) Vähän nihkee tää jkl lapsiystävällis ravintola tarjonta kun viitti mihinkään kaljan juonti paikkaan tai missä nuoret hengailee niin mennä...sit se on presso,rosso,buffa ja joku hese missä viihtii käydä...jee jee.. mut on se kivempi ku esim sokkarin lastenhoitohuoneen penkki..oon sinnekin joskus jääny imettää jos en oo löytäny hyvää piilo pöytää. Mut mä en oo suostunu kotiin jäämään kun kuitenkin aika luonnollinen asia tuo imetys on. Kääntäköön katseena pois jos ei kestä katella. Rättiä visusti pään päälle jne..eniten tää riisumis/pukemis vaihe tuottaa ongelmia kun itse imetys..mikähän idea siinäkin on että hormoonit tekee nänneistä planeetan kokosia just nyt :D itse tissithän nyt jostain pikinistäkin näkyy ;)
 
Selailin tossa valokuvia koneelta ja yhtäkkiä tajusin, että ei jestas...siitäkin on kohta jo vuosi kun sitä juotiin oikeen olantakaa vettä tai mehua, pidäteltiin, pissittiin tikun päälle ja jännityksellä ootettiin, että mikä on tulos...raskaanako? <3 Voi jestas  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/k055.gif[/img]
Näin se aika menee ja tuolla se tikun vastaus nyt nukkuu vaunuissa, pienet nyrkit kippurassa<3
 
Kiitos Kressida vinkistä! Sieltähän se oma sivu löyty ja alias kohtaan en ollut nimimerkkiä vaihtanu. 

Kuulostaa siltä, että muillakin on vauvojen luonne alkanu tulla esiin. Kenellä kiukkusempi jakso, kenellä itkunen. Musta tuntuu et Ayden on periny äitinsä lyhyen pinnan! Muutaman kerran ähisee ja jos ei tissi oo suussa puolessa sekunnissa ni nama menee punaseks ja huuto kuuluu varmaan koko asuinalueella :D Rauhottuu kyllä yhtä nopeesti onneks. Ompa mielenkiintosta nähä onko tuo pysyvää vai muuttuuko vielä. 

Hiuksia ei oo ruvennu lähtemään vielä. Tosin mulla on kaikki hormoonit "väärinpäin-hormooneja"  pco:n vaikutuksesta. Raskausaikana mulla oheni hiukset hiustenlähdön takia ja nyt ei lähe oikeestaa ollenkaa. Paljon itkusempiki olin raskausaikana, ei oo mulla tullu sitä hormooniherkkyyttä ainakaan vielä. Tuntuu vaan, että jonkinlainen imetysdementia vaivaa toisinaan. 

Masennus on alkanu helpottaman. Nyt on ollu jo monta hyvää päivää peräkkäin. Tosin en vieläkään pysty lähtemään isoon ihmispaljouteen tai iskee paniikki. Huh. Ruokaa oon pystyny tekemään ja oon jopa ruvennu käyttämään kestovaippoja! Viikon päästä olis masennuksen takia neuvolalääkäri. 

Tässä tuli vähän nyt omaa asiaa näköjään. Se on hyvä kuitenkin kuulla, että muutki miettii imetystä yleisillä paikoilla ja kotoa pois lähtemistä! Mulla toi imetys on vieläkin sellasta että maitoa suihkuaa molemmista tisseistä oikee urakalla aina ku imettää. Välillä on sellanen olo että istuis maitolammikossa ku poika on syöny. Pitää ottaa Kressidasta mallia ja vaan lähteä, siinä sitä sitte oppii olemaan vauvan kanssa muuallaki ku kotona. Ja tulee varmempi olo oman vauvan kanssa. Onko täällä paljon äitejä, jotka käyttää kestovaippoja? Minkälaisia kokemuksia? 


 
Birdie  Ihan samaa mietin itekkin tänään. että kuinka on ihanaa kun näkyy jo kunnolla sen oman pikkusen luonne ja kaikki =D Tottakai se kokoajan vielä kehittyy ja muuttuu mutta jo raskaus aikana arvailtiin, että meijän tytöstä tulee tempperamenttinen, nauravainen ja hieman hullu pikku tyttö...ja siltä tosiaan vaikuttaa ;D

 
Ja meidän tyttö vaikuttaa semmoiselta vekkulilta mutta rauhalliselta tytöltä mitä uumoiltiinkin, koska sekä äitinsä että isänsä ovat rauhallisia tyyppejä. Voi kuinka odotellaan sitä aikaa kun pieni osaa puhua!

Hiustenlähtöä ei ole täälläkään vielä näkynyt, mutta eikö se pahin aika olekin siinä 3 kk kohdalla... kohta siis. emoticon

Birdie:  imetysdementiaa, todellakin!! Välillä tuntee olonsa jotensakin tyhmäksi kuin aivot raksuttaa tyhjää, oikein kuulee miten päässä kolisee. emoticon

Niin noista kestovaipoista on juteltu tossa toisessa pinossa enemmän, onhan meitä useampia niiden käyttäjiä. Meikäläinen käyttelee kestovaippoja vähän fiiliksen mukaan... ihan täydelliseen ekoiluun en ole jaksanut, vaan tänäänkin on menty kertiksillä. Mutta parempi vähän kuin ei mitään, kai.

Vauvan kanssa ulos lähteminen sillon alussa jännitti tosi paljon, ihan vaikka ruokakauppaan meno, missä nyt ei tarvi edes imettää (lyhyt reissu), koska pelotti että se rupeaa huutamaan ja mitä sitten teen ja kaikki katsoo ja hävettää. Mut sitte tajusin että huutavia vauvoja näkee useinki kaupoissa, ei siinä mitään ihmeellistä. Vauvat nyt vaan itkee joskus. "Julkisesti" en oo imettäny muualla ku kahesti, yhessä kahvilassa ja sitten junassa, eli helpolla on päässyt. Eikä nekään nyt oikeesti julkisia imetyksiä ole ollut, juuri kukaan edes huomannut...

Ai niin, olen unohtanut hehkuttaa kun päästiin viime viikonloppuna käymään ulkona syömässä miehen kanssa kahestaan emoticon Mun vanhemmat tuli lapsenvahdiksi yöksi. Vauveli oli niin kiltisti ollut, että. Pumpattu maito sekä pakastettu maitokin oli mennyt ihan hyvin neitille alas ja mennyt jo ysin jälkeen yöunille. Muutaman kerran kyllä tarkistelin puhelinta mutta en sentään sortunut soittamaan kotia :)

Yritettiin siinä ensin pitäytyä muissa keskustelunaiheissa kuin tyttäressä - mutta aina jutut palasi jotain kautta tyttöön. Lopulta piti vaan todeta, että hänhän on osa meiän elämää eikä sitä voi sulkea vain pois mielestä ja puheista "vapaaillan" ajaksi. Koko ajan pyöri mielessä jokin vauva-asia emoticon

Hehe, meidän eka ilta ulkona pitkään aikaan ei kuitenkaan kestäny kauan - oltiin jo kymmeneltä takas kotona kun ei kumpikaan jaksanut enää syönnin päälle mennä drinksuille emoticon Kaksi lasia viiniä oli ihan tarpeeksi.

Kuinkahan paljon muuten tohtii ottaa alkoholia imetysaikana ilman että tarvii pumpata pois maitoa? Noi pari viinilasillista tai yks vajaa siideri tai yks irish coffee on mulla joskus ollu enkä ole pumppaillut, vaan imettäny normaalisti (yleensä toki jo laps ollu yöunilla eli seuraavaan syöttöön ollu pari tuntia).
 
Onko täällä useitakin jotka on Jyväskylästä? Lukemani perusteella ainakin Bofink ja Basura olis? Ite kyllä oon lukenu tätä forumia jo alkuraskaudesta saakka mut jotenki en oo koskaan vaan saanu osallistuttua mihinkään keskusteluun. Oisko kiva sopia jotain yhteistä tapaamista meidän Jyväskyläläisten kesken jos meitä pyörii täällä useempiakin? Meidän pojan la oli siis tammikuussa mutta poika halusikin syntyä vuotta vanhempana ja otti varaslähdön ja tulikin jo joulukuussa. :) Tällä hetkellä ikää pojalla on muutama päivä yli 3kk..
 
Nonii, tää kirjotti pitkät pätkät ja kaikki katosi... 

Sadepilvi: Sekä neuvolassa että maitokeskuksessa neuvottiin (ja ihan kysymättä) että pari saunajuomaa tai pari lasia viiniä voi ottaa ilman että tarvitsee pumpata mutta hyvä olisi ettei ihan suoraan imettäisi. Maitokeskuksen säännöissä on sitten että kolme tuntia pitää odottaa ennen luovutusmaidon pumppausta. Minä teen niin että jos otan enemmän kuin yhden, on mulla maitoa pullossa valmiina siltä varalta että neiti herääkin just silloin syömään. 

Hiivatun kasvupyrähtys kun ei saa nukkua ;)... Kaks viikkoa sitten vedeltiin täysi yö ja muinakin öinä herättiin vain korkeintaan kahdesti. Nyt sitten herätäänkin 1-2 tunnin välein. Syö ihan hirveitä määriä, olen tottunut siihen että syö yöllä vain muutaman minuutin mutta viimekin yönä söi 25 min ja tunnin päästä heräsi taas syömään. Sitten on kuitenkin kuudelta täysin pirteä ja koitin tänäkin aamuna köllöttää vieressä ja nukkua mutta ei siitä mitään tullut kun neitissä oli virtaa kuin duracell-pupussa. Puol kasilta luovutin ja tulin aamukahville...  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/muede/a020.gif[/img]  No, jos kaks seuraavaa yötä menee vielä samalla tahdilla niin isi saa hoitaa sen seuraavan yön sitten. Ekaa kertaa saisi kunnian, meillä on ollut niin helppoja nuo yöt etten ole nähnyt mitään järkeä siinä että toisen pitäisi nousta pulloruokkimaan kun muutaman minuutin imetyksellä päästään kaikki helpommalla :D 
 
Alkoholista ja imetyksestä: alkoholi on pienimolekyylinen aine ja leviää kaikkiin kehon nesteisiin tasaisena pitoisuutena. ELI: veressä on yhtä paljon alkoholia kuin maidossa. Jos olet yhden promillen humalassa, alkoholia on maidossakin yksi promille. Se on niin pieni määrä, että kun vauva sitä juo, ei sitä pysty enää vauvan elimistöstä mittaamaan, yhtä paljon voi olla alkoholia vaikka hedelmissä luonnollisen käymisen kautta. 

On siis ihan mahdollista eikä alkoholin kannalta vaarallista imettää vaikka heti, kun on juonut jonkin verran. Suurempi ongelma on vauvan käsittely hiprakassa, ja vauva saattaa myös vaistota, että äiti on "outo" ja huolestua. Ja ymmärrän kyllä, jos ei halua maitoon YHTÄÄN alkoholia, saattaahan vauva sen kuitenkin maistaa. 

Alkoholi poistuu äidinmaidosta samassa tahdissa kuin verestäkin (koska tosiaan on niin pienimolekyylinen ja "huuhtoutuu" halki koko kehon), eli ihan niillä annos/promille -taulukoilla voi laskea milloin on kaikki alkoholi kehosta palanut. Tai puhaltaa mittariin :-) 

Minä join lasin viiniä ja pienen moukun banaanilikööriä äitini 70-vuotispäivällisillä, en kehdannut olla ottamatta kun äiti tarjosi. Maistui kyllä ihanalta, mutta en silti aio vielä palata säännöllisiin saunasiidereihini, minustakin tuntuu vähän pahalta ajatus olla vauvan kanssa edes pienenpienessä hiprakassa, vaikka se menisi ohi puolessa tunnissa. Sitten voin ottaa, kun meillä on selkeät, varmat vuorokausirytmit, ja tiedän ettei minua tarvita seuraaviin tunteihin. 

Sitäpaitsi puoliso ei juo alkoholia lainkaan ja huomauttaa jos haisen siltä... vaikkei mitenkään kieltelekään ottamasta. :-)
 
jonna, ei meitä taida olla jkl kun me kolme.. mut kyllä mä ainakin voin nähdä ihmisiä! t.epätoivoisesti vailla kaveripiirin laajennusta jo pidemmän aikaa kun jkl kaverit kadonnut trelle ja hki :) fb tosissaan on jkl mammat ryhmä..voisin koittaa kutsua suakin sinne kuhan katotaan onnistuko se bofinkin kanssa.mulla tosiaan aika tahtoo käydä pitkäks ku kotona niin miellelläni keksin tekosyyn päästä kotoo pois..

mä en oo juonu kun sen yhden siiderin kahessa osassa...oon ihan unohtanu ton saunakalja menetelmän..et tosissaan eihän sitä oo pakko rapulaa itelleen juoda.. jospa perjantaina ottaisin sit lasillisen viiniä!
 
Mä olen juonut muutaman kerran yhden lonkeron illalla (ehkä kolmesti) ja vaikka kaikki tosiaan sanoo että voi kyllä heti imettää niin mä oon ylensä vasta kahentunnin päästä imettäny, eli mulla myös on ollu maitoa pullossa sitte sen verran että pärjää jos herää ennen sitä :) jotenkin tuntuu että kun se yksikin lonkero jonkun verran humahtaa päähän (aika vähän tulee juotua niin pelkkä ajatuskin humalluttaa emoticon ) nii olisi outoa imettää :) näin siis meillä.

Meillä neiti piereskelee ihan hulluna ! vissiin ilmaa mahassa mutta mahakippu kätinät on kyllä loppunu että ei se sitä mahaa valita mutta pärisee kyllä vähän väliä. En tiiä sitten että onko sillä vähän jotain mahatautia kun normaalisti kakkaa tulee kolmen päivän välein mutta nyt on tullu melkeen joka vaippaa ja se on kyllä vaikka minkä väristäki.. (ei ehkä kuulunut tänne osioon tämä mutta tulipahan nyt samalla :D)
 

Tänään on ollut ihme känkkäränkkäpäivä. Aamulla noustiin jo seiskalta ylös kun oli vaipallinen tavaraa. Koko päivän Roni kitisi ja välillä huuti kun syötävä. Tais olla maha kipeänä. Ainakin oli kolme vaipallista tavaraa tullut kun normaalisti tulee vaan kerran aamusta. Pieruja on tullut normaaliin tahtiin reilusti. Kuullostaa hyvälle kun sen pylly putputaa aina tasaisesti emoticon Kuolaakin on taas tullut litroittain emoticonaina syömisen jälkeen tuli kuolapuklua.

Päiväuniakaan ei suostuttu nukkumaan kuin yhteensä ehkä tunti monessa eri erässä, vaikka käytiin vaunuilemassa ym. Inhottavaa kun ei oikein pysty mitään tekemään kun pikkunen vaan itkee pahaa oloaan enkä saa sitä helpotettua, tai jos saan niin sit se paha olo tulee kohta takaisin. Onneks poika nukahti nyt sänkyynsä, toivottavasti se nyt malttais edes hetken nukkua.

En oo nyt kuukauteen imettänyt, mut silti en oo juonut kun kaks kertaa sauna lonkeron. Tuntuu et muutama huikkakin kilahtaa päähän niin ei oo enempää uskaltanut juoda...

 
Jonna hienoa kun on muitakin täältä suunnalta. Voitaisiin vaikka pitää joku oma miitti basuran kanssa. Tehä vaikka meille oma aihe tonne listaukseen. :)

 
konna86 kirjoitti:

Päiväuniakaan ei suostuttu nukkumaan kuin yhteensä ehkä tunti monessa eri erässä, vaikka käytiin vaunuilemassa ym. Inhottavaa kun ei oikein pysty mitään tekemään kun pikkunen vaan itkee pahaa oloaan enkä saa sitä helpotettua, tai jos saan niin sit se paha olo tulee kohta takaisin. 



Ihan olisi voinut samoin sanoin kuvata meidän eilistä päivää. Mein papu ei yleensä kilju kovasti eikä itke pitkään, mutta märisee ja valittaa kun on aihetta, ja joku sillä eilen oli. Kovasti oli hankalaa. Illalla olin jo ihan selkä jumissa kanniskelemisesta ja vaipanvaihdoista (märkä vaippa aiheuttaa samanlaista märinää, mutta eilen niitä tuli vaihdettua ihan turhaankin). 

Ehkä tämä on joku kehitysvaihe, aivomyrskyä, hermoston yliärtyneisyyttä, jotain semmoista. Tai vatsavaivoja: pierupaukkuja tuli kyllä varsinkin illalla tosi paljon. Se voi tosin olla seuraus eikä syy: onnetonta vauvaa tulee imetettyä 'liikaakin' ja hän myös ottaa rintaa lohdukseen enemmän kuin muuten ottaisi. Voi olla, että siitä niitä vatsavaivoja vasta tuleekin. 

Toivottavasti tänään on parempi päivä. Käytiin jo aamulla vaunujen kans kävelyllä koska meillä on äitini koira hoidossa ja häntä piti ulkoiluttaa. Nyt papu nukkuu vaunuissa kävelyn jäljiltä toista tuntia (mikä ei sinänsä ole ihme koska eilen itkeskeli ja kieriskeli valveilla paljon myöhempään kuin tavallisesti). 

Mies lähti taas töihin (on töissä ke to pe) ja täällä on hiljaista ja - yksinäistä. Mäkin tarttisin jotain äitikavereita mutta tunnen itseni liian vanhaksi, ihan eri sukupolveksi, lähtemään mihinkään yleisiin helsinkimiitteihin :-/ 
 
Kressida, Kressida...ei iällä väliä. Kaikki ollaan yhtälailla äitejä, ollaan sitten yli 30 tai alle =) Itekkään en ole vielä yhdessäkään miitissä käynyt mutta mulla se johtuu lähinnä siitä, että olen melko epävarma ihminen...vaikka onhan tuota itsevarmuutta tässä nyt kertynyt =)

Asutko missäpäin?  Täällä tuskin on muita Matinkylästä??
 
Meilläki neiti kitisee iltasin. Kitinä alkaa ku mies tulee kotiin töistä kuuden aikaan. Tiiän, että kitinä johtuu väsymyksestä, kun neiti nukkuu 3h päikkärit ja öisin 5-7 tuntia riippuen yöstä. Neiti taistelee joka ilta unta vastaan, hieroo silmiä ja silmät on väsymyksestä ihan punaiset. Sit ku saan neidin nukahtaa, niin nukkuu puoli tuntia ja tsädääm, taas se on hereillä. Vaunuihinkin nukahtaa puolen tunnin huutamisen jälkeen...
Alkaa vaan konstit loppumaan, ulkona nukuttaminen, tissittely ja heijaaminen, kaikki on kokeiltu..

Munki on monta kertaa pitäny tulla pk-seudun tapaamiseen, mut en yksinkertaisesti oo kerenny. emoticon Aamupäivät meillä tuppaa aina venähtää, noiden yövalvomisien takia..
 
Salla, asun Helsingin Vuosaaressa. Ehkä pitäisi joskus järjestää miitti Helsingin keskustassa koska sinne on joka suunnasta yhteyksiä... Sanomatalon Wayne's Coffee on suosittu mammamiittipaikka, sinne mahtuu vaunuja vaikka kuinka paljon. 

On täällä kyllä paikallistakin toimintaa johon voisi osallistua:

Huomasin, että meidän viereisessä leikkipuistossa on MLL:n perhekahvila maanantaisin 9.30 pääsisiköhän sitä ylös niin varhain?! Maanantai on päivä jolloin mieskin on kotona, hän suunnitteli tulla kans kahville sinne.... katsovat varmaan huuli pyöreänä "mikä toi on" :-) Vaikka onhan leikkipuistoissa koti-isiä nykyään aina silloin tällöin, ei miehet IHAN vieraita voi olla. :-)

Korttelin päässä toiseen suuntaan on perhetalo Kajuutta, jossa on joka päivä ns. avoin päiväkoti eli vanhemmat saa olla mukana. Joku päivä on varattu vain vauvaperheille, muina päivinä voi tulla taaperoidenkin kanssa. Siellä saapi keitellä kahvia ja lukea lehtiä ja seurustella, ja on siellä jotain muskaria ja luentoja yms. Niin, on tuossa Mustankiven puistossakin muuten muskari joku päivä! Ilmainen. 

Ja alle kilometrin päässä on toinen leikkipuisto jossa on vielä samanlaista toimintaa, ja siellä kokoontuu myös imetystukiryhmä, jossa kyllä käynkin, mutta se on vain kerran kuukaudessa ja ilta-aikaan. 

***

Tänään ja eilen olin kävelyllä vauvan ja koiran kanssa - äidin koira on meillä hoidossa. Olipa hankalaa vaunujen ja koiranhihnan yhteensovittelu! Mutta kyllä teki hyvää tuo valon paljous ja lämmin aurinko merenrannassa. Silti... MISSÄ MEIDÄN KEVÄT VIIPYY?? Viikonloppuna tuli vielä lisää luntakin. Pah.

 
no voihan bofink. täytyy keksiä joku keino siihen et saan liitettyä.

Meilläkin tiedossa eka matka Roopen kanssa! Viikonloppuna lähdetään helsinkiin porukoiden kanssa siskoa moikkaamaan ja tätiä joka oli leikkauksessa kohdunulkoisen takia. Vissiin sukuvika kun on nyt kahdella tädillä ja mulla ollut...ja vielä mennyt verenvuotoon ja leikkaukseen eikä sillei nätisti ohi : /  Ei kuulemma haittaa vaikka vauvan kanssa mennään että tätikin yli 40v eikä ollut edes tietoinen raskaudesta. Uskon kyllä että harmittaa kun on halunnut lasta aina mutta noita kumpaneita onkin vaikeampi löytää.. Autolla olisi tarkotus mennä ja kenties junalla tulla sitten takaisin jos saan houkuteltua tädin tänne saikkuilemaan. Junalla olisi helpompi ja mukavampi mennä, mutta kun rupesimme laskemaan äitin ja isän kanssa niin yksinkertaisesti tulee niiiiin paljon halvemmaksi että me 3aikuista ja 1 vauva matkustetaan autolla kuin kaikille junaliput niin autoon hypätään. se siitä julkisen likenteen tukemisesta.. mutta kuulin että hki päässä pääsee julkisissa vaunujen kanssa ilmaiseksi...jei! saas nähdä miten saadaan itsemme ahdettua pieneen autoon kun vaunut vie itsekseen jo takakontin melkein kokonaan. ihana päästä vähän perusympyröistä pois. Voisin jäädä taas pitemmäksi aikaakin mutta maanantaina on se ihotautilääkäri peikko pojalla ja ti neuvola niin täytynee sunnuntaina kotiin tulla. 
 
Olipas tänään ihana käydä kaupungilla ihmisten ilmoilla! Tyttö väänti ihan jäätävät niskapaskat, onneksi olin just työpaikalla käymässä. Sain tytön pesuun ja vaihettuu vaatteet. emoticon
Löysin vaunuihin pyöräsuojukset kun nää niin ah ihanat rapakelit alkoi, niin ei tuu kurat sisälle.

Hyvää matkaa basuralle! Nautihan maiseman vaihdoksesta. emoticon

Meki mennään ensi viikolla ekaa kertaa viikonloppu reissuun tytön kanssa. Antti lähtee vlopuksi koulutukseen hesaan ja mie en haluu olla tytön kanssa kaksin vloppua. Niin Antti heittää meidät torstaina kotipuoleen yökylään. Pääsee äitin ja isän passattavaksi. emoticon  Ne siellä innolla jo oottaakkin että tullaan.

Viime yönä nukuttiin pitkästä aikaa 5h putkeen. Olipas ihanaa!!
 
Meillä on noi niskapaskat tullut viime päivinä ihan tavaksi! Ei kestä kestovaipat, eikä kertakäyttövaipat koosta tai merkistä riippumatta. Kaikki vaatteet täyteen tavaraa, ja samoin koko tyttö on sen peitossa... emoticon
Mistä lie johtuu... Oisko sit siinä et tyttö ei enää kakkaa yhtään niin usein, mutta kerralla tulee sitten kunnolla. :-D
 
Takaisin
Top