Maaliskuun menoa

"Alias" (nyt näin väliaikasesti ;D ) Tervetuloa mukaan! Nimimerkin kanssa en osaa neuvoa..eikös sen pitäs tossa näkyä automaattisesti jos on rekisteröitynyt käyttäjä..?
Toivotaan , että masentunut olosi menee pian ohi niin pääset täysillä nauttimaan vauva-arjesta =)

ja muuten..aivan sairaan ihana nimi teidän pojalla! emoticon
 
"Alias" sun kannattais ehkä laittaa viesti tonne ylläpidon palstalle ja kysyä vinkkiä, kyllä nimimerkin pitäis näkyä automaattisesti. Onko sulla sitte vahingossa jotenki kaks eri nimmaria...

Toivottavasti masennus sinullakin helpottaa pian! Kiva jos meistä on ollut jelppiä ja toivottavasti on jatkossakin ;-)

- - - -
Meiän tytöllä on ihme kitkunen kausi, äkisee ja kitisee ja mikään muu ei riitä paitsi ympäri taloa kävelyttäminen. Tuntuu että olis koko ajan nälkä, mutta sitten rinnalla ei viihdykään vaan alkaa huutamaan. Jatkuvaa rintaraivaria siis, päiväsaikaan. Yöllä ei ongelmia. Eli onko tytöllä nälkä, voi kääk, eikö muka omat tissit riitä. Vai onko tää jotain tiheän imun kautta eli lisämaidon tilausta... Korviketta ei oo vielä annettu mutta varuiksi on ostettu pari prk.

Jälkitarkastuskin oli, lääkärillä oli vaan kiire, niin eipä siinä paljon leppoisia juteltu tai jaksamisia kuulosteltu, lähinnä housut pois ja pikakurkistus ja resepti kouraan ja kiitos hei. Mutta eipä silti, ei kait tässä mitään ongelmia ole ollutkaan. Otin siis minipillerit noin niinku kokeeksi. Katellaan passaako ne vai jatketaanko kumiukkeleilla vai aloitetaanko peräti imetyksen turvaan luottava tjot-meininki, hah haa (tulee jos on tullakseen) ;-)
 
Alias: Tervetuloa mukaan :)

Sadepilvi: Eikse ottanu Papaa? Mulla otti sitä varten jos haluan myöhemmin sen kierukan. 

Meillähän on Sadepilven kanssa siis sama neuvola ja oltiinkin tänään samaan aikaan, eri lääkärillä. Minä sain kolmeksi kuukaudeksi minipillerit kokeiltavaksi ilmaiseksi, Sadepilvi sai reseptin. Mulla jutteli pitkään ja tutkikin kunnolla, Sadepilvellä pikatsekkaus... Kummallisia eroja samassa talossa! 

Neiti just heräilee neljän tunnin päikkäreiltä :O Tuo vauvakeinu on kyllä mainio peli, tirriäinen kun ei ole aiemmin kerrallaan pitkään nukkunut päikkäreitä mutta nyt kun viihtyy tuossa keinussa niin unetkin maistuu pitkään :) 
 
Juu, ei lääkäri ottanu papaa. Mutta mä kyllä heti mainitsin että ehkä ne minipilsut sitten ottaisin, niin ei se tietysti ruvennutkaan muita mainostamaan. Asiakas oli jo tarttunut syöttiin niin ei mitään ilmaispakkauksia tarvittu ;-)
 
maeri44 ota ihmeessä se työ. keljuahan se on mutta isukki kotona ja isukin kuitenkin pitäis olla yhtä tärkeä kuin äiti. (mun mielestä) ja just on ollu uutisissa juttua että isien osuutta lasten hoidossa pitäisi saada lisättyä, lapsen, isän, niiden keskenäisen suhteen ja äidin hyvin voinnin takia. Eiköhän tossa vaiheessa viim. ala jo muun ruuan antokin. myös siitä oon lukenu juttua että miten äidin töihinpaluu vaikeutuu mitä kauemin on vapaalla. ite ainakin oon ihan ilonen että lokakuussa pääsen jo "aikuisten" juttuihin mukaan ettei tuu ihan mökkihöperöks ja pysty puhumaan kenenkään kanssa muusta kuin lapsi arjesta. itekin jos vieraalle joutuis viemään niin kituuttaisin väh 1v asti mutta nyt saa sovittua itelle aamun ku mies on illassa niin tarvii hoitoa välttis ollenkaan ja senkin vähän äitini on luvannut hoitaa. sullakin kenties loppuu työt sitten eikä tilalle löydy uutta niin sit kerkeet kuitenkin olla kotona. naapurin mummo 70+v sano et 6vko oli vieraalle hoitoon vietävä kun ei ollut varaa muuten...ikävää oli mutta ei ollut vaihtoehtoja.

sadepilvi meilläkin kiukku kausia.. tykkää sillon olla aina olkapäällä ja katella maisemia. en usko et ne ruokaan välttis liittyis mitenkään.ainakaan meillä.yrittää tissiä tarjota niin oikeen sylkee sen pois ja kiukkuaa. oletan et sillä on vaan tylsää koska just kävely ympäritaloa auttaa tai muuten vaan virikkeelinen seurustelu tai lattialle kun laittaa puuhaamaan auttaa.kyllä tänään kaupassakin piti päästä kattelemaan ei riitä enää vaunu kattelu. ite oon karttanu noita korvikkeita ku ruttoo ihan sillä pelolla että jos sitä antais niin se on aina tissimaidosta pois. ja kai nää alkaa olee jo siinä iässä ettei pelkkä töllöttely sitterissä riitä. mun mielestä ihan kiva niin! saa tekemistä ja poika oppii paremmin ku näkee paljon kaikkee uutta ihmeellistä! meillä lemppari harrastus nykyään kävellä joka paikkaan (eilenkin 14km yhteensä taaperrettiin) sit kahvilaan hengailemaan ja syömään. poika on käyny jo monessa kuppilassa ja tykkää kun on ihmisiä ja outoja paikkoja!

kuolan tuotanto on kyllä melkonen! mut ei meillä ainakaan oo mitään hampaan tulo meininkiä vielä. vähän epäilin sitäkin ykss kiukku ilta mut totesin et ei vielä! tai voihan ne ikenet kutitella jo aikasessakin vaiheessa ku kai siellä jotain tapahtuu. mut ei tarvii vielä tullakkaan on poika välillä niin näppärä noilla ikenilläkin puremaan et mites sit hampailla..aisaa!!!
 
Kyllä meilläkin tyttö itkee välillä ihan vaan sitä jos on tylsää ja sillon tuo on just paras keino, että laittaa pikkusen olkapäälle ja kiertelee vaan ympäriinsä. Kerran esim luulin , että kyseessä oli iltakiukku mutta sitten kun yritin nukuttaa niin huuto vaan lisäänty, mutta kun laskin sohvalle niin hirvee naurukonsertti alko =D ihania nää pikku pirut<3
 
No siinä kävi nyt niin että en ottanut sitä työtä vastaan!! Ajattelin että kyllähän nuita töitä ehtii tehdä ja nyt on luvassa ensimmäinen kesä ilman mitään töitä! Saan nauttia lapsen kanssa toivottavasti ihanasta kesästä!! Töitä olisi ollut 40h/viikko, joten aloin sitten miettimään kuinka puhki sitä olisi sitten töiden jälkeen ja kuinka sitä jaksaisi pienen kanssa illat vielä touhuta! Tämä päätös on varmasti hyvä! Saadaan olla keskenään kotona koko perhe :) huih, mutta kyllä sitä vielä viime yönä näki unta tuosta että mennäkkö töihin vai ei :D noh lapsi kiittää että äippä jäi kotiin :)
 
varmasti hyvä idea maeri44 saapahan kesän vaan olla ja touhuta pienen kanssa! Oishan se varmasti ollut aika orpoa lähteä niin aikasin töihin..ja vielä kesäällä :)
 
niin sitähän mun on pitänyt vielä kysyä, että joko teillä muilla on alkanu hiukset tippumaan päästä!! :D mulla on nimittäin alkanut ihan mmukavasti niitä tippumaan, mä jo melkein ehdin huokaista helpotuksesta etteikö mulla lähtis mutta justiinsa luin että hiustenlähtö on pahimmillaan 3kk synnytyksen jälkeen, eli mulla just nyt.. voi voi kun raskausaikana ei tippunut juuri yhtään hiusta ja nyt kun vetää ponnaria niin lähteehän niitä, ei onneks VIELÄ tukkoina. no toivotaan että kasvais takas!! :)
 
"Alias", ehkä sulla ei ole oikeassa paikassa valittuna se nimimerkki? Katso lukeeko mitään ruudussa, jonka löydät kun menet tuolta ylälaidasta "OMAT SIVUT" ja siellä sivun vasemmasta laidasta löytyy linkki "Omat tiedot" (isoilla kirjaimilla oleva OMAT TIEDOT) ei ole linkki... tsiisus miten tyhmää suunnittelua). Siellä valitse kohta "Yhteystiedot" keskeltä sivua. 

Siellä on viimein laatikko, jossa pitäisi lukea nimimerkkisi. Lukeeko?

*** 

Sitten omiin kuulumisiin: oltiin vauvan kanssa Porissa luennoimassa imetysaiheesta keskiviikkona. Huh huh ja vielä kerran huh, oli aika hikistä hommaa puhua känisevä vauva kantoliinassa.... aluksi hän nukkui, mutta heräsi sitten ihmettelemään miksi äiti puhuu niin paljon ja oudolla äänellä (kovaa), ja miksei HÄN saa kontaktia äitiin. Imettelin vauvaa siinä puhuessa ja hytkyttelin, ja hän päästi vielä kovat plörinät vaippaan, ja pidättelin kakkaa vaipassa kädelläni, tunsin miten kosteus hiipi housun läpi.... onneksi yleisö oli enimmäkseen terveydenhoitajia neuvoloista, eivät ainakaan hämmentyneet kauheasti :-)

Ei ollut kauhean koostunut ja järjestelmällinen se luento! Mutta sain palautetta, että oli raikkaan eläväinen ;-)

Junamatka sinne meni hyvin, kun esikoiseni lähti mukaan tapaamaan siellä asuvaa sukua. Oli syli, johon laittaa vauva kun itse puki tms... Ja tarpeen se olikin. Entinen "viihdyn missä vaan" -vauvani on vaihtunut "en viihdy missään" -yksilöön! Kovasti märisee pitkin päivää oli sitten sylissä, lattialla, vaunuissa, liinassa, sängyssä... Huoh. 

ELOKUVISSA vauva sentään nukkui. Oltiin Vauvakinossa katsomassa Kohtalon valtiaat (vai mikä se suomennos onkaan? Matt Damon -pätkä). Oliko kukaan muu siellä pääkaupunkiseudulta, torstaina? Aika absurdi ja hurja näky kun katseli Tennispalatsin suurta elokuvasalia ja joka riviltä pilkisti vauvanpäitä vaikka kuinka monta... Itkua kuului joltain suunnalta koko ajan, mutta ihmeen hyvin sali imi ääniä, ihan hyvin pystyi leffaa seuraamaan. Puolisokin oli mukana, tämä kun on nyt ainoa tapa meidän päästä yhdessä elokuviin.

Pahoin pelkään, että X-men - the origin ei tule vauvakinoon.... pakko päästä sitä katsomaan. Mennään varmaan vuoroissa! Puoliso menee ensin jonkun kaverinsa kanssa, sitten minä ehkä esikoiseni kanssa ja vauva saa kävellä isin kanssa kaupungilla elokuvateatterin ympärillä sen aikaa. 

***

Eikä luentomatka ja elokuvissa käynti vielä mitään, illalla torstaina käytiin vielä hohtokeilaamassa Kampin keilahallissa, hurjassa rockin rytkeessä... vaihdeltiin vain vauvaa sylistäni isän syliin sen mukaan kummalla oli vuoro kaataa keiloja. 

Ei mun sinne ollut tarkoitus lähteä, saati samana päivänä kuin elokuviin, mutta kun puoliso oli menossa ja porukastaan oli perunut monta, eikä ratoja voinut peruakaan. 

 
Huh Kressida mitä reissausta! Toiset ne vaan rohkeasti lähtee. Minusta tuntuu, että mitä kauemmin olen täällä kotona sitä vaikeampaa täältä on lähteä. Kaupungilla olen muutaman kerran käynyt, kun on ollut Oulun mammoista seuraa ja ennen kaikkea tukea ja mammamiitissä Sadepilven luona ja anoppilassa. Siinäpä minun käynnit sitten onkin. Ja tietenki lenkillä päivittäin.

Kotoa lähteminen ei ole se ongelma, vaan poissa pysyminen pitempään. Syötön väli (kuten lenkillä) ei ole mikään ongelma, mutta kun pitäisi aloittaa ruokailu muualla se tuntuu hankalalta.

Olen ollut haastateltavana neuvolatätin koulutusta (joku asiakkaan ja terkkarin välisen vuorovaikutuksen) varten alku- ja loppuraskauden aikana ja synnytyksen jälkeisessä haastattelussa tänään. Meillä oli normaalin vauvan neuvolakäynnin lisäksi 1,5 tuntia aikaa rupatella. Kun kerroin terkalle tästä "pelosta" lähteä pitemmäksi aikaa pois kotoa, hoksasin itse, että ongelma on juuri tuo syöttäminen. Itse olen sinut osaimetyksen kanssa (tai ainakin kuvittelen olevani), mutta pelkään muitten kommentteja, kun en annakkaan noin pienelle tissiä vaan pulloa. Hormoonien vuoksi olen tooooosi herkkä arvostelulle (ja pienikin katse on tällä hetkellä minulle arvostelua), jos se liippaa vähääkään läheltä minun äitiyttäni.

Vertaistuen (Sadepilvi ja rozie) kanssa ollessamme kahvilla kaupungilla en ole edes hoksannut tätä asiaa, mutta ajatus yksin kahvilassa istumisesta ja vauvan syöttämisestä pullolla saa aikaan lähes paniikin.

Toisaalta tämä kotona oleminen ei ole ongelma minulle, koska olen aina ollut kotikissa ja viihdyn kotona aivan loistavasti. Toisaalta tiedän, että mitä pitemmälle annan tämän mennä sitä vaikeampaa on lähteä. Ehkäpä jo ensi viikolla rohkaistun ja menen neuvolan perhetyöntekijöitten järjestämään vauva-vanhempikerhoon. Siellä olisi ainakin turvallinen ympäristö kaivaa pullo esille... tai sitten ei...
 
Wii  Turha miettiä sitä mitä muut tuosta pullottelusta ajattelevat...se ei kuulu heille. Asenteella eteenpäin ;D Nykyään on muutenkin liikaa välinpitämättömiä ihmisiä jotka eivät osaa tehdä muuta kuin arvostella toisia ja sitten kuitenkin itsellään on mitä huonommat käytös tavat.
Mä just yhtenä päivänä lähin tytön kanssa ulos ja tän talon (anteeks nyt vaan ) penskoja seiso keskellä tietä. Yks tyttö näki, että oon vaunujen kanssa siitä tulossa, mut ei tehny muuta ku seiso silti siinä keskellä eikä väistäny vastaku vaunut melkein osu häneen....päin olis kyllä pitäny melkein ajaa prkl...
Välinpitämättömyys on asia joka saa mun hermot kiehumaan....
 
nyt wii aivot narikkaan ja ulos! itelläni ainakin hajoo pää jos päivänkin joudun olee kotona (paitsi ehkä siivous päivinä) ei se niin mielyttävää oo sitä tissiäkään joka paikassa esitellä..aina pitää miettiä et " onkohan tää semmonen imetys ystävällinen paikka" = vähän piilossa eikä hirveesti kiimasia teinejä lähellä.. sillon melkein toivois että ois pullolla toimiva vauva :p en kyl ennen vauvautumista kiinnittäny mitään huomiota vauvojen ruokintaan ja mammat nyt tuntuu tuomitsee toisiaan joka asiassa ja niistä nyt ei tarvii välittää. mäkin luultavasti huono äiti kun vanhat vinkuvat vaunut ja sairaalasta saatu hoitolaukku, enhän mä selvästikkään lapselleni parasta halua tommosella ;)

ei oo maeri tukkaa lähteny ainakaan huomattavasti..tosin  tässä takkutukassa niin sitä huomaakaan..
 
Hip Hei ! Leivoin eilen vielä yheksän aikaan illalla oliivi sämpylöitä kun neiti ei suostunu viel nukahtamaan xD Täällä niitä nyt mussutellaan aamupalaks [url=http://www.freesmileys.org/smileys.php][img]http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-eatdrink026.gif[/img][/url]
 
Wii, en minä vaan usko että kukaan oikeasti kattoo pahasti jos ruokit vauvaasi pullosta. On se niin yleistä se pulloruokinta. Ei niistä muista tarvi välittää emoticon Sitäpaitsi sinähän olit alussa paljon rohkeammin lähdössä vaavin kanssa kaupungille ja bussilla, mua pelotti ylipäätään se ulos (mihinkään) lähteminen tosi paljon :D

Mielenkiintoisia hymiöitä taas tarjolla...missähän tilanteessa tota käyttäs?! emoticon

emoticon"no vietettiin tossa illalla vähän laatuaikaa miehen kanssa ja kutsuttiin tuo naapurin isäntä mukaan leikkiin"  ??????
 
Voi että, Wii.... Rohkeasti mene vaan ja anna vauvalle ruokaa niinkuin tarvitsee. Olen muiltakin kuullut, että pullon antaminen julkisesti pelottaa ilmeisesti paljon enemmän kuin imettäminen. Ja vaikka haluaisin sanoa, että "ei sitä kukaan paheksu" niin varmasti on niitäkin jotka ajattelematta paheksuvat, tunteakseen itsensä paremmaksi varmaan. Mutta suurin osa ei - osalle sillä ei ole mitään merkitystä millä kukin vauvansa ruokkii, ja osa tietää että yleensä, Suomessa, hyvin pienen vauvan kyseessä ollessa pullo ei ole valinta. No, tyhmäähän se nyreksintä olisi siinäkin tapauksessa, että pullo OLISI äidin alkuperäinen valinta. 

Voi myös etukäteen suunnitella, millä vastaa jos joku jotain huomauttaa. Minä sanoisin: "häpeä, ihminen, että kehtaat tulla moittimaan minua tietämättä meistä ja meidän tilanteesta mitään! Heitä se ensimmäinen kivi omaan peilikuvaas pönttö. No, mene jo heittämään!". 

Vauvan ruokkiminen julkisilla paikoilla käy imettämisen kyseessä ollessa aina vaan vaikeammaksi mitä isompi vauva on (ymmärrystä riittää vähemmän, ja erityisen vähän kun alkaa olla taaperoikäinen!), mutta muilla keinoilla aina vain helpommaksi. Heinäkuuhun mennessä kukaan ei kummastele pulloa ja sittenhän voi jo lappaa vauvaan sosetta ja maissinaksujakin :-D

***

Me oltiin eilen kiinalaisessa ravintolassa isolla seurueella, puolisoni ex sai iltaluokion loppuun ja sitä juhlistettiin. Vauva ihanasti nukkui yli puolet ajasta niin että ehdin pahimman nälkäni tyydyttää (kieltämättä siinä lappaessa pitää vähän kiirettä kun ei koskaan tiedä miten vaikeaa sitten on kun vauva herää), ja sen jälkeen istui märisemättä isänsä ja minun sylissä vuorotellen, välillä vähän tisutteli. Mentiin vielä kahville Wayne's coffeehin (hyvät soijalattet siellä!), ja anoppilan kautta kotiin. Vaasankadulta, metrolle kävellessä, ostettiin vielä vegehampurilaisetkin kun siellä on sellainen kasvisruokagrilli. Oli ihanaa, ihan kuin oltaisiin nuoria rakastavaisia jotka on olleet jossain ulkona yhdessä... Ja yölläkin oltiin niinku nuoria rakastavaisia... Vaikka on pakko myöntää että joku hormonivaikutus mulla on päällä kun seksi kiinnostaa selvästi normaalia vähemmän. Ei vaan tule mieleen yhtä usein kuin ennen! 

***

Tukanlähtö.... Toden totta, niinhän se on, että nyt ne raskausaikana päähän jääneet aikansa loppuun tulleet hiukset alkavat putoilla. Minä olenkin löytänyt hiuksia viime aikoina vauvan vaatteista, omasta sängystä ja lattioilta ja epämääräisesti puolella aivolla ihmetellyt että näitä ei olekaan aikoihin näkynyt.... Huoh. Ja mun hiukset on pitkiä! Eikä meillä imuroida turhan usein!









 
Ihanaa Sunnuntaita kaikille!  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/s040.gif[/img] 

Tämä mamma pääsi lopultakin heppailemaan,  toukokuussa pääsin viimeksi hevosen selkään ja vieroitusoireet on kyllä olleet valtavat. Nyt sitten lähdettiin tytsyn kanssa kaverin luo ja paisteltiin ensin makkaraa nuotiolla ja kaveri huolehti tytsystä mun ratsastaessa. Oi ihanuutta, nyt pitää koittaa käydä vaikka kerran viikossa jotta saisin itseni taas kuntoon ja harrastuksen uudestaan tulille. Selkä ei ainakaan vielä moiti ratsastuksesta mutta lonkat meinaa olla vähän kipeenä, onhan ne toki ihan eri paikassakin kuin ennen  [img]http://www.cosgan.de/images/midi/frech/c035.gif[/img] 
 

Huomenta! Teen tänne nyt pikaisen yhteen vedon ennen kuin poika herää... Mä käytän noihin kaulapoimuihin bepanteenia ja perunajauhoo ja on tuntunut auttavan. Jalat ja kädet vaan tuntuu olevan hieman karheita, tarttis varmaan rasvata enemmän.

Meillä oli lauantaina ristiäiset ja hyvin meni vaikka poika kiukutteli koko päivän. Ei varmaan ollut tottunut tuollaiseen ihmismäärään (30) jotka pyöri kokoajan ympärillä ja ei saanut nukkua rauhassa päikkäreitä. Poika huuti melkein koko kastetilaisuuden, hiljeni aina vain virsiä kuuntelemaan emoticon

Olin pojan kanssa tiistaista eiliseen asti mummolassa. Mummo opetti pojan vaan pahoille tavoille, nyt se ei malta olla sekunttiakaan yksin kun tottu siihen että aina on jonkun sylissä. Oli kyllä ihanaa kun mummo otti aamulla pojan hoitoonsa ja mä sain jatkaa vielä unia muutaman tunnin emoticon

Täällä on ollut alusta tukkoisutta ja aivastelua, mut ei oo hirveesti menoa haitannut. Öisin vaan pitää imee suurimmat räät pois niin ei kuullosta hengitys niin pahalta.

Meillä katotaan ja kuunnellaan iskelmää ja emmerdeiliä. Leikit loppuu samantien kun emmentaali alkaa ja mainoskatkoilla malttaa taas leikkiä. 

Vitsit kun kaipaan raskausaikaa, sillon ei tarvinnut nyppiä kulmia tai ajella kainaloita kun ei karvat kasvanut, nyt tuntuu et aikasempaan verrattuna tuo kasvu on tuplantunut! Kokoajan sais olla höyläämässä ja nyppimässä. Hiuksiinkin tulee muutamaan viikkoon järkyttävä juurikasvu.

Ainiin saatiin ristiäislahjaks tuo tapiolan lapsivakuutus Ronin 18-vuotis päivään asti. Onko kellään kokemuksia siitä?

 
onko bofink tietonen tosta fb jkl mammat ryhmästä? kutsuisin sut sinne mut en osaa ku ei olla kavereita. mut jos on mammakavereista puutetta niin siellä on 83 mammaa :) vähän kiukkusen olosia akkoja osa mut eiköhän meistä olla kaikki välillä :D Tänään ois sit tarkotus klo 13 nähä mäki-matin perhepuistossa klo 13...jos oot kulmilla niin tuu käymään. En tiiä onko vähän kuolemassa kasaan toi miittinki niin ois ees yks ihminen mun lisäks :)Viittis roopen kanssakaan kauheen kauaa siellä turhaan pällistellä vaikka kävellään sinne että ei kylmä virallisesti tuu mut oma perperi varmaan jäätyy :D olin niin pitkään sosiaalisesti "katkolla" et nyt yritän ottaa väkisin takasin sitä mitä menetin :D Omista kavereista hirmu vähän enää asuu jkl ja mamma kaverit on hki tre akselilla niin täytyy löytää uusia kavereita. Ja jostain syystä nää lapsettomat ei niin innoissaan oo enää näkemässä :D Tosin on tietysti niitä ihania lähimmäisiä jotka jaksaa nähä. Lähinnä ei ite sillei kiinnosta mennä juttelemaan "vaan" vauvoista mutta onpahan jotain yhteistä ja jos sattuis löytyy hyviä tyyppejä niin vois vaikka ruveta joskus juttelee muustakin ku vauvan kakasta :P On noista lapsettomista tullu niin vanhoja ettei ne ees ryyppyreissuilla saa mitään draamaa aikaseks et juoruja kuulisin niin sit kyllä käy kakka keskustelutkin :)

Eilen kävi miehen työkaveri vaimoineen ja 2v poikansa kanssa...vähän jänskätti mut kivasti meni. Koiratkin oli ihan kohtalaisen ok että ehkä on toivoa ettei tarvii niistä luopua kun Roope pääsee leikki ikään. Mukavan olosia oli molemmat ja jostain syystä se työkaveri oli ihan saman näkönen kun mun mies :D jos en tietäis niin oisin kattonu et on veljekset :D Torstaina pitäis sit siellä käydä.
 
basura: En oo kyllä ollut tietoinen tommoisesta. Mitenkäs pääsen liittymään?
Ja liian myöhään oon lukemassa kun miittinki meni jo. :D Mites se meni, millasii mammoja siellä on?

Täytyy myöntää että itsellä on vähän sama ongelma kuin  Wiillä, mutta tissittelyn kanssa. Tutuille voi ihan huoletta lähteä kun tiiän että voin imettää rauhassa, mutta kaupungille meno on vähän vaikeempaa ku inhottaa ruveta metästää paikkaa missä voin kaivaa tissiä esille. Ku mie haluun yksityisyyttä ja oon liian häveliäs etten kehtaa ruveta kaiken kansan eessä olee tissisiltään.
No eiköhän se tästä kun rohkeesti vaan lähtee ja ettii vaikka vessa missä sitten tissitellään. :)

Kressida on kyllä ollut reipas. :) Ottakaamme me arkajalat mallia ja menoksi vaan vauveleitten kanssa. :)

Mä aivan säikähdin tänään kun tässä lueskelin täältä kirjotuksia ja Nella oli vieressä leikkimatolla kun hän oli jo yhtäkkiä kyljellään ja yritti hirveellä ähinällä kääntyä mahalleen. :D Ja mahallaan ollessaan nostaa jo pyllyä ylös päin.
Kun nää pienet kasvaa niin nopeesti!! <3
 
Takaisin
Top