Hei taas!
Muutama päivä täältä taukoa, olipa taas mukava tulla lueskelemaan näitä sivuja. Kiitos kokemuksistanne
LokaQ, Yumna, Ansku92, Cupcace, jonanna, Mairu, Matti ja muut! Ihanaa lukea teidän kaikkien tuntemuksia. Ja tervetuloa uusille, kivaa kun meitä on näin paljon!
(mä oon tää vika koska mä oon ihan liekeissä!!!!)
Nyt olis raskausviikko 5+1 käynnissä. Ahmin appelsiineja ja kananmunia. Mä ajattelen
vain niitä! Ja punaisia paprikoita...mansikoita.
Nyt kun kahvi ja viini on kiellettyjen listalla, kaakao maistuu, se aito O´boy.
Kohtu supistelee silleen jännästi, ja jäsenet puutuu aika ajoin.
Päänsärky on kestänyt jo monta päivää, tietokoneen ja tv: valot sattuu päähän pahasti. Minulla vähän sama juttu kuin sinulla
jonanna, olen tosi väsynyt ja pinna on kireellä. Nukun yöt todella huonosti, tunnit vaan kuluu enkä pääse uneen. Pahoinvointi on pahinta öisin - tämä on jotain ihan erilaista kuin ensimmäisessä raskaudessani, silloin nukuin hyvin. Nyt pissalla juoksun lisäksi on tämä ällö olo ja kauhee jano läpi yön. Aamulla olo on kuin asfalttijyrän alle joutuneella, tai ku joku olis lyöny lekalla päähän, kuvittelisin että tältä se tuntuu.
Pahoinvointi kestää aamusta iltaan koko päivän, ja voimistuu yötä kohden.
Nenä on ollut tukossa jo monta viikkoa, nyt niistäessä tulee verta. Korvat menee lukkoon koko ajan ja aivastelen läpi päivän. Tänä aamuna ekan kerran kahvi haisi pahalle. Täytyy pyytää että mies rupee käyttämään termaria.
Minulla on eka neuvola ke 29.2 ja eka ultra Jorvissa seuraavana päivänä 1.3. Silloin on 7.raskausviikko. En millään malttaisi odottaa!!! Nyt olisi kova kiusaus varata aika yksityiselle että saisi kuulla ne pienen sydänäänet mahdollisimman pian.
Ajateltiin myös varata aika Mehiläiseen 3 D -kuviin, käytiin esikoista odottaessa ja se oli kyllä mahtava kokemus! Muistaakseni rv 20-24 olis siihen paras aika. Videot ja kuvat on esikoisesta tallella ja niitä pyöritellään vieläkin. Hieno muisto jonka voi jakaa myös lasten kanssa sitten kun ovat isompia. Se 3D maksaa jotain 200eukkaa... Onko täällä muita 3 D:stä innostuneita?
Tsemppiä teille kaikille olotilojen kanssa, se vähän lohduttaa mieltä että mitä pahempi olo, sitä vahvempi on raskaus!
Montuska: Huomasin just että meillä on laskurin mukaan sama la!
Terveisin Barbamama&"Pörrö"