Lokakuun löpinät

rodukka: minäkin olen kuullut jonkin tuollaisen työkaverilta että avopari asuivat saman katon alla... mutta silti maistraatti päätti onko lapsi isän joka on tullut tunnustamaan olavansa lapsen isä vai sitten jonkun muun... niin ja maisteraatti oli päättänyt ettei isä olekaan lapsen isä tms. mitä hittoa se todellakin muille kuuluu millon on seksiä harrastettu ja missä... eihän noita 9 kk takaisia touhuja voi mitenkään muistaa muuta kuin sen että kenen kanssa.. mutta ei päivämäärää eikä kuukaukautta eikä sitä että missä...

kiva kiva ja sitten vielä kun on ukkoni saanut minut vakuuttuneeksi siitä ettei mies ihan täysillä jostain ihme syistä luota minuun...niin jos siellä jotain mainitaan siitä että maistraatti päättää loppujen lopuksi asian niin siellähän sitten ukko menee ja laukasee että ei itsekkään varma ole onko lapsi sen vai jonkun muun ja vaatii dna testiä :D jipii.. kun en näköjään voi tietää enää miehestäni mitä sen päässä pyörii... no kuitenkin sen itse tiedostan ja jos tosiaan tuollainen vainoharhaisuus jatkuu niin heissulivei ja hellät tunteet!!! no olen kuitenkin lapseni äiti ja se on maailman ihanin asia mitä minulle on ikinä tapahtunut!!! vaikka isä onkin tuollainen joka panikoi ihan ihmeellisillä tavoilla...
 
lucky87: No sillä testillähän se sitten ainakin selviäisi sillekin, että on isukki. Jossakin tapauksissa kyllä pistävät testin pyytäjän maksamaan sen kaksi ja puoli sataa tuosta ilosta. Ja jos äiti on varma isästä ja velvoittaa lv selvittämään isän, niin sitten se menee ainakin testipuolelle ja edelleen vahvistamisen jälkeen voi olla isukin maksettava, jos omansa on kieltänyt :) Vaikka ymmärrän miesten ristiriitaiset ja välillä vähän idioottimaisetkin reaktiot lapsensaantiin, niin ei ole hirmuisen hyvä parisuhteen kannalta, jos luottamus puuttuu tässä vaiheessa :(
 
Joo, iloitaan me vaan tulevasta äitiydestä :)
 
Takaisin
Top