Lokakuisten massujen kasvattajat 2011

Moikka moi kaikille!

Täällä liittyy kerhoon 23-vuotias esikoistaan odottava mamma=) 5.10 ois laskettu aika, ja hyvinkäälle pitäis sitte mennä pyöräyttämään:)

kirjottelen itestäni sitte lisää sopiviin keskusteluihin...

sellanen kysymys, et miten saitte lisättyä noi teijän kirjotusten alapuolella olevat kivat raskausajan kulut yms?
 
zasmiini, esim lilypie.com sivulla voi tehdä tuollaisen tickerin. :) Kun ticker on valmis, pitää valita joku linkki valmiin tickerin alapuolelta ja kopioida se ruutuun tuleva teksti tuonne omalle sivulle omiin tietoihin kohtaan "allekirjoitus ja ticker". Tästä löytyy täsmällisempiä ohjeita yleis-palstalta, en nyt muista mitkä linkit täällä toimii niin että saa tickerit näkymään. =)
 
Heippa!
 
Mäkin ilmottaudun mukaan tänne, jonkuu aikaa jo sivusta seuraillu ja lueskellu teijän juttuja. =)

Elikkä la ois 2.10.
mulla ikää 23 v. ja esikoista odottellaan.
 
Moi.

Mäki ajattelin nyt kirjottaa jo jonnekin jotain. :) Lueskellu oon näitä sivuja parisen viikkoa (aina silloin kun se on onnistunut.

Ikää itellä 29 v ja esikoistani odottelen. Laskettuaika 29.10 (melkein meni marraskuulle emoticon ).
Rakenneultraa odotellaan, mutta se on vasta kesäkuun puoli välissä.. pitkä aika odotella.
 
Moikka kaikille!
Nyt vihdoin mäkin päätin liittyä teidän keskuteluihin mukaan.. lukenut olen näitä sivuja jo pitkään.. =)
Olen tosiaankin 21 vuotias nuori nainen ja esikoistani odotan! Mulla laskettuaika 23.10 .. Viikon päästä tiistaina on rakenneultra, elikkäs sitä ootellessa! :)
voih, nää viikot menee niin hitaasti.. tuntuu ettei lolakuu tuu ikinä!! noo ehk, tää tästä ku kesäkin tulee (:
 
Moikka,
tässä ilmottautuu vielä eräs vantaalainen tuleva äiti mukaan lokamammoihin. Eli ensimmäistä odottelen, laskettu aika on 12.10. ja tarkoitus olisi synnytellä Kättärillä :)
 
Ilmoittaudun tännekin, eli odottelen esikoistani ja laskettu aika on 5.10. Ulkomailla oleskelen, joten kokemukset saattaa olla vähän erilaisia, mutta silti kiva vaihdella ajatuksia muiden lokamammojen kanssa :)
 
Moi!

Ilmoittaudun minäkin vielä tähänkin ketjun jatkeeksi. Olen siis 22vuotias yh, yhden 08-syntyneen tytön äiti ja pientä poikaa odottelen. LA 22.10, synnärinä K-HKS.
 
Takaisin
Top