Kuvia lokavauvoista

Kiitos :) Onhan tuo vähän vissiin kasvanu, ei osaa itse arvioida ku näkee joka päivä :D Ainakin mitä perus kotipuntarilla olen kokeillut punnita sylissä niin pitäs paino olla kuitenkin noususuunnassa :)
 
Me emme valitettavasti aio laittaa tytöstämme kuvia tänne.
Emme näe tarpeelliseksi levitellä lapsemme kuvaa julkisesti netissä, hän kun on vielä toistaiseksi kykenemätön ilmaisemaan omaa tahtoaan asiassa.
 
herranjestas sophie!! :D Vau mikä letti, meidän muksulla on ikioma unikalju! :D
 
Pikkumies 3kk ja 5pvä :) niin, meidän äiti tosiaan kyseenalaisti sen, annanko pojan syödä tarpeeksi.. Näyttääkö hää riutuneelta, HÄH?! :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1389910420354.jpg
    1389910420354.jpg
    59.7 KB · Katsottu: 70
Juu, Kyumin, teidän poika on kyllä tosi luinen ja nälkäisen oloinen :laughing021
Mies tokaisi kuvan nähtyään että herranjumala kun on paksu vauva (hyvällä siis tarkoitti) :laughing021
 
Kiitokset :) isäänsä tullu :wink Sophie, onhan tuolla varmaan jo 8kg painoa... alkaa olla sellanen sopivan kokonen reenausväline :D oon toisaalta aika ylpeä itsestäni kun edelleen ollaan pelkällä tissimaidolla :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Söpöjä vauvoja teillä! Melkein yhtä söpöjä kuin mulla. :wink

Tajusin just tuon "lokavauva", mitä se kirjaimellisesti tarkoittaa.. Loka - kuraa tai epämääräistä epämiellyttävää mönjää tai jotain semmoista. Täällä on firma Joen Loka. Putsaa likakaivoja yms.
Hahhah. Onko enne, ovatko nää muita taipuvaisempia suuntaan kuralätäköihin liikkeelle lähdettyään? :wink
 
Takaisin
Top