Kuvia lokavauvoista

^Ihana, just tommonen polkkatukka sopii pikkupojille! :Heartred Me tosin jouduimme viemaan tyypin parturiin trimmattavaksi ja kauniit kutrit lahti veks. Poika hikoilee niin paljon, etta puhdas tukka nayttaa hetkessa limaiselta, varsinkin niskakiharat kastuvat hikoillessa. Annetaan sitten kasvaa takaisin talvea kohden...

Meilla mies kayttaa poikaa omalla parturillaan, joka leikkaa pojan hiukset hanen jalkeensa, ja poika istuu isinsa sylissa siella. Joten meilla nuo parturoinnit ovat ihan miesten hommia. :happy:
 
unnamed.jpg unnamed (1).jpg
Meidan tyyppi, parin viikon kuluttua 1v8kk, paasi ekaa kertaa elamassaan pomppulinnaan. Ei se siella mitaan pomppia osannut, vaan kaatuili ja horjui edestakaisin. :grin Hauskaa kuitenkin oli. :) Tuo ei ole meidan lahipuisto vaan paljon kauempana. Viimeeksi kavimme siella joskus maaliskuussa ja silloin ei ollut puiston kahvilan yhteydessa viela pomppulinnaa. Poika sai olla ainakin 10 minuuttia siina yksin ja sitten jouduimme lahtemaan pois kun sinne tuli isompia lapsia.
Leikkipuistot ovat pojalle mieleen. Vauvakeinut ovat totaalisen out. Nyt pitaa paasta kiipeilytelineisiin ja liukumakeen! Jos on sellainen hyvin pienillle suunnattu leikkiteline-liukumakiyhdistelma niin ei mun tarvi kuin olla paikoillani ottamassa vastaan siina maen vieressa. Ihan silta varalta, ettei poika saa paahansa tulla juosten sielta alas (vaikka yleensa kylla menee istuma-asentoon valmiiksi maen ylapaassa). Poika laskee itse maen, tulee alas itse, juoksee takaisin leikkitelineen alkupaahan itse, kiipeaa telineelle itse (loiva nousu) ja sama sitten uudestaan lukemattomia kertoja. :happy:
Ja onhan se minullekin suuri helpotus, kun poika kykenee suht itsenaiseen leikkipuisto-leikkiin. Ei tarvitse ihan joka sekuntti olla joka askelta paimentamassa...
 
^Ja viela kun mammat pysyisivat perassa! :) Tanne ainakin tarvittaisiin purkki nitroja ja supernaisen viitta tuon taaperon kaitsemiseen. :grin
 
b30df2f955583f29e80d9065bbb6bab4
Neuvolatäti saattas saada taas sydänhalvauksen tuosta sapuskasta.. :D turkkilaista jogurttia, mustikoita, mysliä ja ihan hiukan sokeria :D
 
Tuohan on ihan terveellinen ja hyvä välipala. Ja hirveän kiva nähdä, kun jonkun toisen lapsi syö mustikoita, ja ajatella että se sotku tulee jonkun toisen siivottavaksi... :p
 
Terveellinen muuten, mutta nlatäti sais slaagin tuosta jogurtista ja sokerilisäyksestä :p pitäis olla jotain aspartaamilla kyllästettyä kevytkökköä :p
Mutta sotku tuosta kyllä tuli!! :"DD
 
Sama sille sokerille! Se todellinen uroteko antaa taaperon itse syoda mustikoita! :grin Muistuttaa ihan meidan pojan valipaloja, paitsi etta mustikan sijaan on hieman jotain apsikoosihilloa tai sitten pelkkaa jugurttia. Myslin sijaan saattaa olla jotain sokeroimattomia riisinaksumuroja. Ja se jugurttikin on ihan tavallista jugurttia. Ja samaa vedetaan itsekin... :oops:
 
Empähän ole ainua paskamutsi joka nvlatädin mielestä aiheuttaa vähintäänkin diapeteksen kun ei makeutusaineita käytä ollenkaan :D tai siis teollisia. Ystävälläni on puhjennut aspartaamin ja asesulfaami k:n käytöstä hortonin neuralgia, joten oon vähän ylihysteerinen noiden kanssa.. :p
Ja mustikat+jogurtti on tosi hyvää :) pojan mysli on sokeritonta, itse en kauheasti välitä mutta näkyy kelpaavan tuolle :D
 
Neuvolatädille voi aina sanoa, että juu, syödään vaan rasvatonta maitoa ja jugurttia ja mitälie :grin Tosin voipi olla, että kun lapsi kasvaa, niin äiti narahtaa...
 
Takaisin
Top