Kuvia lokavauvoista

Ihana Kossi! Hauska huomata, kun tiedän tosiaan minkä näköinen Kyumin itse olet, että poikasi on kyllä hyvin paljon näköisesi! :)
 
Hahhah, niinhän tuota on ihmiset sanoneet :D toivoisin kyllä että saisi isänsä piirteitä vähän enemmän, on sen verran komea mies sekin :wink
 
asdf1.jpg asdf3.jpg
Meidan poijan, nyt jo 13kk, leikkihetki tanaan. Pojalla on AntonNina-liikkeesta hankittu Across-merkkinen kotimainen jumpsuit, joka on vuoreton ja puuvillaa. Haalari on musta ja siina neonkeltaiset tehostevarit ja vetoketju. Haalarin alla pojalla lyhythihainen body. Olen ollut tosi tyytyvainen tuon haalarin laatuun, koko 86 kaytossa. Suosittelen.
Ja mitas me kalliilla leluilla, kun rannalta loytyy kaikkea mielenkiintoista, kivia, risuja ja simpukoita. :) Tutti kuitenkin on oltava visusti suussa, jotta suuhun ei mene mitaan sinne kuulumatonta. :grin Ekassa kuvassa poika esittelee saalistaan, toisessa kuvassa nakyy millainen jumpsuit on takaapain.
 
Hahaha Murmeliini, meidän poika on ihan samanlainen, imuri on tosi pop tällä hetkellä ja hitto vieköön jos joku sen yrittää pojan hyppysistä ottaa pois!
 
Ihanaa nahda taapero ahertamassa ruokapalkalla. :grin Meilla poika touhuaa ja keraa omia palikoitaan ja muita leluja lelulaatikkoonsa. On tosi tarkka ja noukkii lego-palikat jopa sohvan alta (jos yltaa, ja jos ei ylety, niin alkaa kauhea harmivinkuna, ja mun pitaa avustaa pikkuapulaista). Harmi vain, ettei poika tee tyota kaskettyna ja heti seuraavassa vaiheessa ne kaikki samat roinat ovatkin sitten pitkin lattioita.
 
^ Meilläkin kerätään ahkerasti tavaroita takaisin omille paikoilleen, varsinkin, jos voi tehdä yhdessä niin, että minäkin keräilen samalla. Ainut vaan, että heti, kun kaikki on kerätty ja minä huokaisen helpotuksesta, poika kippaa tyytyväisenä legolaatikon nurinpäin lattialle ja saamme aloittaa homman alusta :mad::laughing021
 
Meillä kun minä laitan leluja koriin, neiti tulee viereen ja latoo samaa vauhtia takaisin lattialle.
 
Juuuuu, täältä löytyy pohjasta mustunut uunivuoka, joka unohtui tyhjänä hellalle ja joku onnistui vääntämään levyn kutoselle niin ettei äippä huomannut ennenkuin alkoi kärytä. Lisäksi parit ylikypsät ruuat kun uuni olikin 250 asteessa... Hankin aikanaan liesisuojan joka olisi ratkaissut nämä asiat, mutta kappas, se ei sitten mahtunutkaan hellan ja kaapiston väliin joten sekin on käyttämättä ja nyt kauhulla odotellaan tulevaa...
 
Meillä ei onneksi yletä hellan nappeihin, kun ne on sellaiset hipaisevat siinä liesitasolla. Sen sijaan uunin nappeihin yltää kyllä. Mutta silloin kun sen synttärikakun pohja syksyllä kärtsäsi huomasin, että meidän uunin nappi saattaa kääntyä myös siksi, että häärin siinä edessä ja joku osa minusta kääntää sitä. Sen jälkeen olen tajunnut, että lämpötila pitää tarkastaa usein ja olen oppinut katsomaan sitä aika usein.
 
Oi mikas mussu sielta kurkistaa! :) Meidan poika tekisi ihan samaa, jos keittioon laskettaisiin, mutta tuo keittio on nykyisin 'no go'-aluetta. Just kaikki nappulat, kaappien ovet, vetolaatikot jne. En ma pystyisi tekemaan mitaan keittiossa, kun koko ajan pitaisi olla syoksymassa johonkin suuntaan, kieltamassa jotain tai pitamassa kaapin ovea kiinni jalalla samaan aikaan kun koittaa vaikkapa tehda ruokaa
Ei mun hermot vaan kestaisi semmosta. :shifty:
 
Mä niin haluaisin keittiön, jossa olisi ovi, jonka saisi kiinni... Täällä samat kujeet, poika tosin osaa kurotella tavaroita myös etulevyiltä, joten lähinnä käytetään vain takalevyjä, jollei ole ihan pakko tehdä poikkeusta.

Ihana keittiöapulainen Brummelisalla! :)
 
Takaisin
Top