Kuvia lokavauvoista

Onko se alukangas tosiaan niin pitävää, ettei tuota pöytäliinan helmaakaan saa nostettua? :eek: jos on, niin välittömästi lähimmälle kangaskaupalle!
 
En tiedä, kun neiti ei ole kokeillut nostaa liinaa, mutta suosittelen sitä kyllä, hyvin pysyy liina paikallaan ja saa pöytä suojaa myös esim. nokkamukin heittelyä ja hakkaamista vastaan. Ja se oli yllättävän edullinen, meidän pitkään kahden metrin pöytään maksoi 16 euroa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Sophie, onko tuo fillari Decathlonilta??!! Ma ole nahnyt siella samanlaisen(?) tai sitten kuvittelen vain...
 
Jep, sieltä juuri ja maksoi 30€ :) Luulen, että tuota voi käyttää vielä aika pitkään koska ohjaustangon saa nyt lukkoon ettei käänny, eli nyt vaan istutaan ja pidetään kovasti kiinni. Sitten kun jalat yltää polkimiin niin sitten voidaan alkaa harjoittelemaan polkemista ja annetaan ohjaustangon kääntyä :)
 
Kivoja palikoita! Oon kans aatellut megablokseja, duploja tai vastaavia... Ja autoja. Jotenkin sitä on heti tunkemassa niitä autoja, kun on poikalapsi!! :eek: Eihän poju välttämättä välitä autoista tmvs tippaakaan!
 
kortti.jpg
Meidan poika 11kk oli ekaa kertaa elamassaan "askarrellut" jotain. Tama siis tuliaisena tarhasta ja oli samalla eka lahja, minka olemme pojalta saaneet. Ihan eka askartelu, minka poika kiikuttaa tarhasta kotiin. :Heartred
Tai siis hoitajahan tuon kortin on oikeasti tehnyt ja vain kammenen jaljet ovat meidan pojan, mutta silti olen todella ylpea ja ihastunut pojan ekaan taideteokseen! :) Noin hieno syksyinen puu! :Heartred
Jostain syysta pojalla oli hieman punaista maalia sukissa, kun tuli kotiin. (paperin alle alanurkkaan jaa pojan nimi...)
 
Juu, vaikka ei minulla loppujen lopuksi mitaan kauhean suuria vaatimuksia tarhan suhteen ole. Kunhan poika tuntee siella olonsa turvalliseksi, saa ruokaa ja kuivan vaipan, saa ihmisseuraa ja saa unta niin halutessaan. Kaikki muu mukava tulee siihen vain positiivisena plussana. :)
 
image.jpg image.jpg Näin yksivuotispäivän kunniaksi paljastakaamme pikkumurmeliinin kasvot. :wink
Näin iloisissa tunnelmissa, vailla muistikuvaa vuodentakaisista tunnelmista, herättiin päikkäreiltä päivällä. Mullakin jo aika kullannut muistot, vaikka pahempia traumoja ei alunperinkään jäänyt. :Heartred
 
Takaisin
Top