Kuulumisia

Alkaa käydä aika vähän pitkäksi kotona, kun olen sairaslomalla ollut puolitoista viikkoa. En oikein tiedä, että mitä tekisin.. No muuttolaatikoita vois tietty pakkailla, mutta kaikkea ei voi kuitenkaan vielä pakata, muutto olis kolmen viikon päästä. Eilen leivoin jo varastoon pullia ja muffinseja, että on sitten tarjottavaa vieraille, kun tulevat vauvaa katsomaan. Voi olla, ettäne hupenevat jo ennen sitä, kun luulen, että muutossa tarvitaan paljon apukäsiä. Iso talo, joka pitäisi siivota, eikä musta taida olla siinä kohtaa kovaa siivoilijaa. Odotan vaan, että oltais jo muutettu, ni pääsis pistämään lastenhuonetta kuntoon ja koko muutakin taloa :)

Onhan mulla täällä kotona kaksi koiraa, mut harmittaa, kun en oikein voi tehdä niitten kanssa mitään. Eilen käytiin kävelyllä ja supisteluja tuli. Olenkin niitä viime aikoina ulkoiluttanut vain pisulla ja joka päivä käydään anoppilassa, jossa ne saa ulkoilla vapaina. Ei tulis pitkistä lenkeistä enää mitään. Onneksi koiratkin pääsevät muutaman viikon päästä juoksemaan pihalle vapaina, kun muutetaan, siinä niille riittää tutkittavaa pitkäksi aikaa.
 
Muokattu viimeksi:
Ihanaa Uidi, että teillä on muuttopäivä tiedossa ja onnea uudesta kodista! Meillä on menossa rakennusprojekti ja valmista pitäisi olla toukokuussa... Tosin asiaan kuuluen kaiken maailman hidasteita on tullut viime metreillä. Jotenkin vaan ahdistaa ja turhauttaa kun ei päästä muuttamaan, nyt asutaan pienessä kaksiossa ja tänne vauvan kanssa ei kovin hyvin mahduta. Ei saa laitettua vauvan huonetta valmiiksi ja muakin stressaa että miten ihmeessä jaksan muuttaa saatika siivota uutta kotia rakennuspölystä. Varmaan joutuu ottaa hieman apukäsiä. :)
Mäkin oon ollut saikulla parisen viikkoa mutta tässä on ollut niin touhuamista ja asioiden hoitamista, että vielä en ole pitkästynyt. Lisäksi oon yrittänyt levätä, kun ei selkä oikein ole rauhoittunut. Rauhallisia lenkkejä oon tehnyt koirien kanssa. Täytyy mennä varmaan hierojalle jos sieltä saisi vähän apua :)
 
Oi, ihanaa, te pääsette ihan uuteen kotiin :) Jotenki ei oo yllättävää, että rakennushommissa aina joku juttu venyy, niin olen kuullut käyvän aika monesti.. mut tässä kohtaa teillä se ei oo niin kiva juttu. Toivottavasti vauva syntyy vasta muuton jälkeen :rolleyes:
 
Ensimmäisenä äippälomapäivänä vauva sai vaippoja, tuttipullon ja purulelun. Lisäksi ostin Valion Tuutikorviketta varmuuden vuoksi kaksi purkkia. Päädyin nyt Muumivaippoihin kun täällä niitä suositeltiin. :)
 
SnowFlake1 Onneksi meillä tosiaan on myös muiden merkkien kokeilukappaleita niin pääsee niitäkin kokeilemaan. Oli vaippahyllyllä vähän fiilis kuin lapsella karkkihyllyn edessä, mitäköhän täältä ottaisi. :grin

Korvikkeessa olin jo etukäteen päättänyt päätyä Valioon, koska Nan ja Arla sisälsivät niin ihmeellisiä ainesosia, etten halua sellaisia lapselleni antaa. Lisäksi Valio GMO-vapaata, Arlan tulee Tanskasta (tiedän että siellä käytetään antibiootteja huomattavasti enemmän) ja Nan Espanjasta (en edes halua arvailla sitä tuotannon tasoa..).
 
Keltanokka, tosiaan kokeilemallahan se oikea itse kullekkin löytyy. :) Monesti on mennyt sormi suuhun hankkiessa näitävauvatarvikkeita, kun on niin paljon valinnanvaraa... :D
 
Tänään tajusin että ei varmasti mene kauan kun meidän foorumilla alkaa tulemaan vauva uutisia!! :) kuitenkin joku varmasti saa hieman ennen laskettuakin aikaa. Jännää!
 
Kurmeliini, oon miettiny ihan samaa, kun oon käyny välillä lueskelee toukokuisten tarinoita, niin on sielläkin jo huhtikuussa synnyttäneitä :D ja ne synnytystä ennakoivat tuntemukset, ne ne vasta mielenkiintoista luettavaa onkin, kun alkaa miettiä omaa tulevaa synnytystä... Jotta mistä se lähtee käyntiin ja kuinka sen tunnistaa :D
 
Täytyy mennä itsekin vielä vaippaostoksille! Saatiin tänään uuden kodin avaimet ja aloitettiin heti tasoittamalla kaikki reijät seinistä. Huomenna jatkuu ja sitten maalaamaan!

Kunhan ensi viikolla päästään muuttamaan, niin sitten alan laittamaan kaikkea valmiiksi tyttöä varten :) harsoja ja vauvojen vanupuikkoja ainakin täytyy ostaa..ja niitä pieniä vaippoja! Ja pinnasänky..ensimmäiset unet tytsy saa kyllä nukkua kelan laatikossa kuten esikoinenkin :rolleyes:
 
Harsoja mulla onkin vain ne mitä äitiyspakkauksessa on. Tarkoitus on niitä ostaa lisää. Paljonko niitä olisi hyvä olla?
 
Meillä oli harsoja esikoisen aikoihin joku 10 tai vähän yli. Ei ollut yhtään liikaa kun puklua tuli jatkuvasti, ei tarvinut joka päivä olla niitä pesemässä, vaan pesukone lauloi vain joka toinen päivä.:grin nyt ostan poitsulle jotkut kivat unirätit ja vauva saa tyytyä noihin vanhoihin :)
 
Täältä löytyy n. 15 kpl. Osa isompia, osa pienempiä. Ja sitten osa ohuempia ja osa paksumpia. Onpahan mistä valita :grin

Mä olen kanssa lueskellut noita huhti- ja toukokuisten palstoja ja olen miettinyt ihan samaa! Joku meistä olisi voinut ihan hyvin jo synnyttääkin!
 
Mullehan iski pieni "paniikki" kun perjantaina terkkari sanoi, että vauva voi periaatteessa syntyy ihan millon vaan :grin Ja se, että Sintti on parkkeerannu ittensä jo todella alas lisää vaan vettä myllyyn :grin Jospa se tarkoittais sitä, että Sintti ymmärtää tulla pihalle ajoissa eikä kaks viikkoo yliaikaisena :wink
 
Fitnessmamma Hui, se voi olla sitten menoa millä hetkellä hyvänsä! Me ollaan aika samoilla rv:lla, katsotaan mitä lääkäri sanoo huomenna minulle.. :nailbiting:
 
Eipä sitten ollutkaan lääkärineuvolaa tänään kun lääkäri on unohtanut perua meidän ajan (iltapäivän ajat oli perunut).. :sorry: Ensiviikolla uusi yritys.
 
Mulla on alkanu tuleen nyt ihan kamalasti harjotussupistuksia!! Vähänkin kävelee ylämäkeen tms niin heti on maha kovana! Onks muilla lisääntyny?
 
Joo on kyllä lisääntyneet! Eikä tarvitse edes mitään ihmeellistä tehdä, että niitä tulee. Muutenkin huomaa jaksamisessa ja kunnossa laskua, lepäämään joutuu tavallista enemmän o_O
 
Takaisin
Top