Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mä oon testaillu ovistestillä eikä näy vielä ees hailuraa joten odotellaan. Viime kierto oli 32 nyt on kp 15 noo ehtii se plussaks vielä muuttua...
 
No teimpä testin liki ovisplussa mut mulla niin jäätävä flunssa et ei tuu mieleenkään pupuilla. Eipä tässä kiirus oo...
 
Tänään kp 24/26..jäätävä turvotus, kuvotus, makeannälkä ja jatkuva pissahätä..testit tulee varmaan ens viikolla,mutta tulee sellanen olo ku niin monta pettymystä että onko taas menkka oireet ja alkaa menkat..
Mutta aika näyttää miten käy ja jos ei mitään kuulu niin sitte vois juhannuksena tehdä testiä niin tietää miten tuon siiderin laita:)
 
Moikka vaan.

Täällä yksi kolmatta toivova. Tänään alkoi yk2. Pettyneinen mielin uuteen kiertoon. Sitä aina laittaa toivonsa ekaan yrityskertaan (vaikka harvoin se heti nappaa). Toivottavasti täältä saa vertaistukea :) tsemppiä kaikille.

Katariina86. Oot jännän äärellä. Kerrohan miten kävi [emoji6]
 
Minä oon pysytellyt tältä foorumilta pois. Mies on edelleen sitä mieltä, että ei tule kolmatta. Ja minäkin olin jo alkanut nauttia ihan vaan näistä kahdesta, enkä pahemmin kuumeillut vauvaa. Hirveästi työtä se itseni kanssa vaati! Mutta lopulta aloin jo iloita ajatuksesta, että kohta loppuu tää vaipparumba, kohta alkaa kuopuksen uhma tosissaan ja sitten seuraavat pahat vasta murrosiässä (tiedän kyllä, että kokoikä uhmäikä, mutta kai sitä saa itselleen uskotella muuta :grin ). Että on jo helpompaa liikkua lasten kanssa, ei enää pullon lämmitystä tai vuotavia tissejä, ei pahanhajuisia lastenruokia, ei kymmentä yöherätystä (kuopus ei edelleenkään nuku täysiä öitä, ikää 1,5v).

Mulla on vuosikaudet ollut kierto ärsyttävän lyhyt, 25-28 päivää normaalisti. Nyt päästiin kp31 ennen kuin mitään kuului. Kerkisin jo panikoida, ja iloita. Että entä jos. Vaikka ollaan kyllä huolehdittu suojauksesta.
Mutta sieltähän ne menkat taas alkoi ja vauvakuume myös :sad001
 
Flikka voi ei. Tunnen sun tuskan ja ajatukset. Totta tosiaan vuodet helpottuu tietyllä saralla kun ei ole pikkulapsia talossa.. ja nukkuakkin ehtis. Mut mut...itsestä ainekin tuntuu siltä tällä hetkellä, että yksi uupuu tästä pesueesta. Toki varmaan tottuisin ajatukseen että tässä tämä meidän perhe nyt on(kun lapsia kuitenkin jo kaksi siunaantunut). Mut oli lapsia yks tai sata ennestään, niin kun uutta toivotaan niin yhtälailla se koskettaa.
Mulla perussairaus rajottaa yritysaikaa, joten sen puoleen täällä pieni paine raskautua nopeasti :sad001
Eikö sun mies yhtään lämpene ajatukselle?
 
Mä olen aivan varma että nyt on tärpännyt. Tissit aristaa ja ällö olo sekä turvotusta. Alavatsaa juilii ja kahvi ei maistu. Mun on aina aamuisin pakko saada kahvia, mutta nyt ei ole yhtään tehnyt mieli. Viikon päästä vasta testaamaan... toivotaan parasta! :)
 
Mä olen aivan varma että nyt on tärpännyt. Tissit aristaa ja ällö olo sekä turvotusta. Alavatsaa juilii ja kahvi ei maistu. Mun on aina aamuisin pakko saada kahvia, mutta nyt ei ole yhtään tehnyt mieli. Viikon päästä vasta testaamaan... toivotaan parasta! :)

Täällä sama tilanne:) ja naama ku jollain teinillä ja itseasias pahempi:'(
Huomenna 26/26:wink
 
Oo täällähän on jännät paikat monella :love7
Mäkään en voinut esikoisesta sietää kahvia tai sen hajua. Kuopuksen aikaan himoitsin sitä! Eka tyttö, toka poika :grin

Bättismami, toi on kyllä niin totta! Kun se yksi uupuu niin se yksi uupuu.
Mies ei enää jaksaisi. Tai ainakaan vielä tähän perään. Sanoo, että ehkä sitten kun on omat hermot rauhoittunut. Eli juuuuuuuu :grin
Ja itse en tahdo sitä kolmatta isolla ikäerolla, kun näillä kahdella on ikäeroa himpun alle 2v. Joku 3v ikäero olisi hyvä ja mielellään maksimi. Pelkään, että kolmas jäisi vähän ulkopuoliselsi jos ikäero vielä siitä kasvaisi.
 
Katariina86 testiä kehiin äkkiä :wink

Flikka, ymmärrän ton ikäerojutun myös. Meillä ekalla ja tokalla ikäeroa 7v, tosin leikkivät paljon yhdessä. Vanhempi on hyvin huolehtiva isoveli.

Mut ei mekään tätä kolmatta haluta enää isolla iköerolla. Kun ikääkin jo on meillä :wink

Nyt vaan kaikille loppukiertolaisille plussia kehiin.

Ootteko muut jo kuin monta kiertoa yrittänyt?:)
 
Katariina86.. höh jos nega, mut josko ovis ois tullu jäljestä päin? :wink
Mikä ikäisiä teidän lapset on nyt?
Meillä 8v ja 1v3kk vanhat pojat :Heartred
 
Mun poika täytti kuukausi sitten 5v ja tyttö täyttää elokuussa 4v, ikäeroa tosiaan 1v3kk.
Erottiin lasten isän kanssa tytön ollessa joku 8kk ikäinen, vannoin etten enää ainuttakaan miestä ota mut nii vaan mieli muuttu ja nyt lähes 3v ollu kuitenki parisuhteessa :D Huhtikuussa päätettiin et ehkäisy jää pois sitku laastarit loppuu kaapista ja toukokuun alussa se sit jäi. Eli vasta toinen yrityskierto menossa, tänään kp13 ja kierron pituudesta ei nyt oo mitään hajua, viimeks oli 32 joten jää nähtäväksi kuinka tällä kertaa.

Mulla saattaa omasta lapsuudesta juontaa ajatus että pari lasta pienellä ikäerolla ja sit kolmas vähän myöhemmin, kun mulla on itellä 2v ja 8v nuoremmat pikkuveljet :D

Olipas avautuminen :hilarious:
Toivotaan paljon plussia käynnissä oleville kierroille ❤️
 
Meillä oli muutaman kuukauden yritystauon jälkeen yritystä tässä kuussa. Nyt olis about viikko menkkoihin ja kuvittelen itselleni kaikki mahdolliset oireet. Tosi ärsyttävää, koska nää kaikki "oireet" voivat liittyä myös alkaviin menkkoihin ja mielikuvitus boostaa tilannetta. En halua tehdä testejä ennen kuin menkat on myöhässä.
 
Takaisin
Top