Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Kyllähän ne menkat kuittenki alkas,mutta en nyt harmittele kun koulu vielä kesken ja sitten ajettelin heti syksyllä mennä töihin:wink
 
Tänään iski kunnolla epävarmuus kolmosesta, katottiin koko perhe formuloita ja toisella oli toinen ja toisella toinen poika sylis, tuntui jotenki täydelliseltä ja seesteiseltä hetki. Silti kaipaan sitä kolmosta että saan kokea kaikki vielä kerran. Hankalaa.
 
Niemja tuonhan ymmärtää täysin. Aainahan sitä kokee ristiriitaisia tunteita siinävaiheessa kun kaikki on vasta suunnittelu asteella. Kyllä mäkin mietin että kyllähän saadaan sirkus aikaiseksi kun kolmas lapsi joskus tupsahtaa maailmaan :D
Niemja onko teillä mones yk meneillään?
Täällä ootellaa ovista saapuvaksi loppu viikosta...
 
Täällä täti kurvaa millon tahansa tänää kp 27 ja yk 3 saapuu. Tässä kierrossa oli kauhee flunssa niin ei mitään toivoo plussasta

Ja kyllä on ihan normaalia odotuksen odotus sekä odotusaikana pohtia et miten kolmas vaikuttaa elämään.
 
Bättismami perjantaina lähtee kierukka pois että alkaa yritys, siks olis vielä aikaa perääntyä ja siks varmaan alkaa miettiäkki vielä erilailla.
 
Niemja. Aivan aivan. Ymmärrän. Minkäs ikäisiä sun kaks lasta on nyt? Muistan sut tuolta ”toinen haaveissa”-ryhmästä.
Me aateltiin et nyt sais tulla kolmas ni sit ne kullan nuput ois siinä ja vois sit keskittyä muihin juttuihin :D
 
Mäki muistan sut jostain ryhmästä :D

Meillä pojat on 10/15 ja 1/17 syntyneet, ikäero tulee olemaan iso mikä ressaa kans. Mutta samaa haluan että lapset on sitte siinä :D vaikka salaa haaveilen itte nelosestaki mutta mies ei halua.
 
Ai iso? Meillä pojat 07/10 ja 03/17 et niille tulee ikäeroa. On jo nyt nuillakin :wink mut thats life. Kauaks teil kesti viimeks yritys? Meil oli yk6 ku tärppäs.. ja olipahan piinallisia kuukausia..
 
Meillä esikoisen yritys kesti kauan, ensi tärppäs yk4 ja siitä kkm, sen jälkeen pysyvä plussa vasta yk14. Synnytyksen jälkeen ei ollu ehkäisyä ja tärppäs toisten menkkojen jälkeen heti. Nyt ku on kierukka ollu 15kk niin ei voi tietää miten kierto palautuu ja miten kauan nyt menee, ennen esikoista söin kuitenki 7v pillereitä.

Mut joo, nyt ku tulee kerta yli 2v, melkein 2.5v kuopukseen ikäeroa niin tuntuu isolta :D
 
Joo. Jännityksellä itsekkin odotan et miten tää kaikki menee tällä kerralla. Täytyy koittaa pysyä rentona. Meillä tosiaan mun sairaus lyhentää yritysaikaa ni sikskin pieni painostus persiissä!
Mut teil onki kaks aika erilaista yritysaikaa.. varmaan nuo pilkerit teki omat tepposet kyllä.
 
2 päivää menkkoihin. Tänään testattu nega. 25 päivän kierto, joten tuskin vielä voi mitään näkyä testissä. Oireita on, mutta odotellaan vielä...
 
Heipä hei! Täällä yks, joka miettii jospa vielä kolmas. Mulla on ollut toiveena 2-3 lasta. Ekan jälkeen olin varma että vielä toinen. Mieli vaihtelee kolmannen kanssa. Oisko nyt vuosi ainakin kulunut tässä jahkaillessa, vai pidempäänkin. Yhdessä kierrossa nyt vasta kävi sellainen tilanne, et ois voinut käydä vahinko, ja siinä sit kyynel poskella lopulta sai miettiä kumpi ois pahempi: se vahinko vai ei vahinkoa? Ja oon miettinyt et jos annetaan lupa kolmannelle, niin syksyllä / loppuvuodesta sitten yrittäis. Miehestä en kyllä tiedä et mitä tuumaa, kun hänelläkin taitaa vähän vaihdella mielipide(?) Mut usein sitä huomaa ajattelevansa silleen et tavallaan varautuu tai asennoituu jo et "loppuvuodesta sitten". Lapset on nyt 5 ja 3 -vuotta, ja toisaalta kiva, et on enempi ikäeroa, mut toisaalta sitten miettii, et aloittaakko taas ihan alusta? Kääk :wideyed::woot:o_O
 
Panda_ Täälä täysin samanlaiset fiilikset! Minulla myös saman ikäiset lapset. Vuoden olen kanssa pähkäillyt asiaa. Tuntuu, että vielä kuitenkin odotan että nuo kaksi kasvaa. Haluaisin päästä nauttimaan vauva ajasta täysillä, esimerkiksi niin että isommat lapset olisi koulussa ja eskarissa ja saisin sen pienen hetken päivästä olla vain vauvan kanssa. Toisinaan haluaisin kolmosen heti. Hankalaa, ja vielä kun tietää että mikään ei mene suunnitelmien mukaan kuitenkaan. Raskaus kun ei ole mikään itsestään selvyys..
 
Heippa. Olen joskus tänne kirjotellut, mutta en tiedä muistaako kukaan minua..
Itse käyn aivan samoja ajatuksia läpi. Huomasin kuitenkin miten meidän perheestä vielä puuttuu yksi ja kuinka haikee mieli itselläni olikin jos en olekkaan koskaan enää raskaana.
No nyt meille on tulossa helmikuussa se kolmas, plussasin muutama viikko sitten. Ja edelleen välillä mietin, olikohan tämä virhe. Toki haluan tämän syliin ja rakastan tätä nyt jo, mutta silti se mietityttää kuinka pärjään päivät kolmen alle 3v kanssa yksin kotona päivät kun mies on töissä. Olen aina haaveillut kolmesta lapsesta!
Odotan tämän kolmannen synnytyksessä tulevan se paljon puhuttu seesteinen olo jolloin tietää ettei halua enempää lapsia.
Näitä tunteita ei oikein voi purkaa kenellekkään läheiselle, koska kukaan ei vielä oikein tiedä tästä raskaudesta eikä aiota heti kertoakkaan. Toki miehelle voi puhua kaikesta, mutta te ootte naisia ja tiedätte varmasti mitä käyn läpi. :)
 
Ja lisään vielä tähän, että kun isommilla lapsilla on kunnon kiukkupäivä ja kaikessa harataan vastaan, niin siinä varsinkin korostuu tunteet, että miksi näitä pitää tehä lisää. :D
 
Onnittelut blackwood, eiköhän kaikki mee hyvin! :)

Mulla viimein huomenna kierukan poisto! Toivon vaan että se oikeasti on ku oon yli viikon yrittäny soitella sille terkalle eikä se oo vastannu.. Sitte itkettää jos se ei ookkaa paikalla.
 
Hei vaan! Huomaan käyväni foorumeilla päivittäin lukemassa kuumeilijoiden juttuja Mulle on siis tullut aivan kamala vauvakuume. Esikoinen on 4v ja toinen 1v ja vielä kaipaisin kolmatta. En ehkä ihan just nyt heti, mutta jos ens vuoden puolella raskautuis :D Miehellekään en ole puhunut mitään tästä kuumeilusta, koska hän ei enempää halua ja itsekin olin vielä vuosi sitten sitä mieltä että ei enää koskaan tähän hommaan. Hyvä suunnitella kun mieskään ei oo samalla viivalla :rolleyes: Ei hän halunnut aluksi tätä toistakaan ja niin vain mieli muuttui. Välillä mietin itsekin ettei tähän enää kolmatta tarvi. Kuumeilu nosti päätään kun lähipiiriin alkoi tulla raskausuutisia.
 
Hahaa joo, kiukkupöksykuopuksen tulon jälkeen olin melkein satavarma ettei enää ikinä! Ja meilläkin on lähipiirissä syntynyt pikkuisia :Heartred
 
Takaisin
Top