Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Nyt lähti kierukka! Se oli aiva kohdun suulla että siks toiminu vähä huonosti, onneks kuitenki oli ehkäissy. Flo ennustais ovulaatiota ensviikolle, katotaan miten käy ku mieshän olis halunnu alottaa yrityksen syksyllä ja kesäsulun takia piti jo ny poistaa, mua ei haittaa :D katotaan päästäänkö heti hyödyntään vai ei.
Viimein saan kirjottaa kp8 ja yk1!
 
Nyt lähti kierukka! Se oli aiva kohdun suulla että siks toiminu vähä huonosti, onneks kuitenki oli ehkäissy. Flo ennustais ovulaatiota ensviikolle, katotaan miten käy ku mieshän olis halunnu alottaa yrityksen syksyllä ja kesäsulun takia piti jo ny poistaa, mua ei haittaa :D katotaan päästäänkö heti hyödyntään vai ei.
Viimein saan kirjottaa kp8 ja yk1!

Niemja, päästään piinailemaan taas samaan aikaan :)
 
kp2 ja yk3 lähtee käyntiin. Olen innostuksissani jo googlaillut ja vertaillut vaunumerkkejä. Hihiii! :smiley-bounce013
 
Muokattu viimeksi:
Nyt lähti kierukka! Se oli aiva kohdun suulla että siks toiminu vähä huonosti, onneks kuitenki oli ehkäissy. Flo ennustais ovulaatiota ensviikolle, katotaan miten käy ku mieshän olis halunnu alottaa yrityksen syksyllä ja kesäsulun takia piti jo ny poistaa, mua ei haittaa :D katotaan päästäänkö heti hyödyntään vai ei.
Viimein saan kirjottaa kp8 ja yk1!

Eiks ne sua käskenyt pitää välikiertoa? Kun mulle ohjeistettiin et kierukan poiston jälkeen pitäis odottaa yks kierto.
 
Ei mulle ainekaan ohjeistettu. Sanottiin vaan et heti voi tulla raskaaksi. Et eiku yrittämään sanoi kätilö. Jännä miten voi olla erilaiset ohjeet!
 
Ei mulle ainekaan ohjeistettu. Sanottiin vaan et heti voi tulla raskaaksi. Et eiku yrittämään sanoi kätilö. Jännä miten voi olla erilaiset ohjeet!
 
Ei mulle sanottu mitää, kysyi koska oli viimeks kuukautiset ja kirjas ne ylös. Itte oon miettiny olisko parempi silti pitää välikierto ja periaattees mies halus alkaa vasta syksyllä yrityksen eli katotaan onko se välikierron kannalla vai ei, en mieti ny ovista vaan oottelen menkkoja ja mies huolehtii ehkäsyn jos haluaa :D
 
Välikiertoa suositellaan lähinnä siksi, että raskauden kesto on helpompi arvioida, mutta ultrat on onneksi keksitty. :)
 
Välillä miettii, et miks odottaisi "sitä hyvää ajankohtaa", kun eihän sellaista edes oikeesti ole. Mut ois kiva jatkaa painonpudotusta vielä hetki. Mulla on ollut kaks kertaa radi, niin ois kiva vähentää sitä riskiä, ja muutenkin olla kevyempi ja terveempi.
 
Ja töitten kannalta nyt just ei ois täysin hyvä ajankohta, mut miten sitä voi nähdä tulevaisuuteen, et minkälainen tilanne on loppuvuodesta tai ens vuonna...ei mitenkään. Vaikiaa tämä on o_O
 
Mä oon päättäny että jos kolmannelle ihmeelle annetaan mahdollisuus niin on se tarkoituskin..se ei tule liika yrittämällä tai ressaamalla..
Vauva pölyä ei ole ollut tarpeeksi meidän matkassa niinpä hetkeksi ollaan haaveet unohdettu ja ajan kuluessa näyttää miten käy:Heartred
 
Eilen kp 28
:happy093
 

Liitteet

  • IMG_20180705_192319.jpg
    IMG_20180705_192319.jpg
    746.6 KB · Katsottu: 215
Ovis oli ja meni oireista päätellen. Tuntuu siltä, että ois niin kiva piinailla oisko tärppiä käyny vaan eihä se ole edes mahdollista :D Mitään "kunnollista" ehkäisyä meillä ei tosin ole edes käytössä, koska hormoonit ei mulle käy enkä kierukkaakaan ole halunnut. Mies siis huolehtikoon jos ei halua lapsia :wink Imetän vielä 1-vuotiasta ja kierto on säännöllinen.
Pitää toivoa, että mies vielä suostuis kolmanteen lapseen niin loppuis tämä kolmannesta kuumeilu.
Täällä siis aika pitkälti taustalla lueskelen teidän juttuja ja kuumeilen :rolleyes:
 
tuntuu että lasken näitä päiviä nyt aika hartaasti! dpo5 ja kp18/25-28. Ihan kun nyt ois jotenki raskaan tuntunen alavatsa, tai semmonen erilainen. yleensä turvotus häipyy oviksen jälkeen, nyt on jomotus jäänyt.
Löydän itseni selaamasta vaunuja ja kaukaloa, kaikki on kakkosen jälkeen myyty pois, koko taloudesta ei löydy yhtään vauvajuttua enää :D iltatähteä on aateltu joskus, ei vaan osattu aatella sen tulevan tähän kohtaan. .tai lähinnä että miten mieskin asiasta niin innostui! mutta jos nyt sen plussan saisi ensin, vois sitte oikeesti alkaa nuita juttuja miettiä. Päätettiin hommata kaikki edullisesti hyvissä ajoin :angelic:
 
Takaisin
Top