Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Jännät ajat edessä katariina! Raportoithan jos alkaa oireita esiintyä :wink
 
Kyllä vaan alkaa epäillä raskautta:wink eilen piti nousta syömään lisä iltapala ..noh söin sitte kylmää maitoa ja lauantaimakkara siivuja:wink) ajsttelin että voi terve!
No tänään ku pääsin kotia niin meni heittämällä hamppari ja kaks hotdoggia:)) ei jestas:wink)
Jääkaappi ja sohva on parhaat ystävät..mieletön väsy ..
Mutta testiä oottelen saapuvaksi ja täytyy kattoa milloin tohtii testata ku ei viitti liian aikastenkaa ettei tuu sitte turhia pettymyksiä
 
Mäkin ilmoittaudun tänne! Oon kyllä jo lueskellu meillä pojat 5/15 ja 1/17 pillerit loppu ja uusia ei osteta. Pojat tullu yk 1 ja 2 mut nyt mennään tjottaillen! Ihanaa jännää!

Plussatuulia kaikille!
 
Tervetuloa Mira83!!! :)

Täällä harrasteltu eilen ja nyt mies työmatkalla viikon. Luulen, että ovis on viikonloppuna, joten en elättele suuria toiveita tämän kierron suhteen. En vaan osaa uskoa, että simpat säilyisi hengissä 5 päivää... :confused:
 
Amalfi voi selvitä, mä epäilin että kuopuksen tärpätes mulla oli ovulaatio to-pe vastasena yönä kivun perusteella ja seksiä oli edellisenä maanantaina ja seuraavana lauantaina :D että en tiä kummasta tärppäs.
 
Täälä varattu kierukan poisto 29.6! Katotaan mitä mies sanoo ku heinäkuus piti poistaa ja sillon on sulku neuvolas nii joko just ennen tai olis menny elokuun puoleenväliin nii tottakai otin aiemmin :D
 
Täällä oli joku hetki sitten juttua et kun eka ja toka on vielä aika pieniä niin hirvittää tavallaan se kolmas mut voi ottaa aikansa ja kun mä oon 34 ja mies 36 ja kohta on molemmilla vuos enempi taas mittarissa niin km riskikin on jo oorkeampi kun 31 kun esikoista aloin odottaa!

Nyt on kyllä tosi ihanaa ollu kun oli välistä aika etten odottanu enkä imettäny kun 3 v hurahti odottaen ja tai imettäen ja töihinkin ehti. Vauvakuume on jo kova!
 
Tänään kp 24/26 aamusta alkas ihan hirvee kuvotus/pahoinvointi..olipa siinä kiva tehdä ruokaa:sad001
Kaiken lisäksi ei oo sellasta oloa että menkat alkaas..yleensä kp 23/26 menkka juilinnat,mutta tää kierto on nyt ihmeellinen :wink
Raskauden uskon vasta ku testissä nään:)
 
Tervetuloa Mira! Ja pikaista tärppiä :)
Teilläkin suht saman ikäisiä muksuja, meillä 11/15 ja 10/17.
Tärppäsivät myös yk 1 kumpikin.

Amalfi, Kyllähän ne ihan hyvin voivat säilyä! Peräti 7 päivää(kö?) jostain olin lukevinani :eek: Toivotaan että nää tallettelut riittivät. :rolleyes:

Niemjallekin tsempit vauvapuuhiin, toki kaikille muillekin! :happy: Oli onni onnettomuudessa että neukut lomailevat. :grin

katariina, Hyvältä kuulostaa oireet, kerrassaan lupaavalta! :wink Milloin aiot/uskallat testailla?
 
Lauantaina tilasin testejä joten varmaan tulee loppu viikosta:)
Ja ihmettelen kyllä jos ei näytä plussaa..sitte on kyllä mussa joku vika:sad001
 
Täällä mennään jo kp 28/26:) en oo vieläkää testannu kun testit uupuu:sad001 ja toiseksi säikytti vähän pahan kerran ku tuli vuotoa pyyhittäessä kp/26&27/26,mutta nyt loppu sitte 28/26..
En kyllä ihmettele jos ei näytä plussaa:)
 
Saattaa olla kiinnittymis vuotoa ja kun ei kipuja..aika näyttää miten käy.. yleensä menkat alkaa mulla heti vuotamaan ku niagaran putous:sad001 mutta nyt tulee vaan sellasta että saa vaan ihmetellä että mitä tää on:wink
Jotenki pitkä aika ( 2013 ja 2015) onnistuneista raskauksista ja muisti on kyllä tehny tepposet tuon kiinnitymis vuodon kaas:)
Ja oli oireetki poissa,mutta nyt taas nostaa päätään:))
Mutta postimies pitää kyllä nyt jännityksessä:wink)
 
Helou!
Ilmotaudumpa minäkin mukaan. Mulla on edellisestä suhteesta poika 5/13 ja tyttö 8/14, miehellä ei oo lapsia.
Laastari ollu käytössä reilut 2,5v ja kolme viikkoa sitten jätettiin se pois.
Jos luomukierto kummasti ois normaali näin heti ehkäsyn loputtua, niin viikko sitten ois pitäny olla ovis ja jotain ihmeellistä vihlomista olikin just sillon. Tai sitten vaan kuvittelin. xD

Ennen edellisiä raskauksia en oo kuulostellu tai edes ajatellu miten kroppa reagoi kierron eri vaiheissa joten tää on hyvin jännää. :D
Eilen oli illasta vähän omituinen vähän huono olo ja tänään muka nippaillut ja vihlonut alamahaa.. Tänään siis mahdollisesti ehkä kp 22/28.
 
Mä näin unta et digiin tuli raskaana 1-2 viikkoa :rolleyes: edellisten raskauksien alussa oon nähny ihan vastaavat plussaunet... edelliset ”menkat” cerazetten kanssa (eli sattu kyllä tihkutti vähän joitain päiviä) oli ennen vappua en oo kp selvillä pitää ettiä kalenterista mut niagaraa odotellessa...
 
32pv kierukan poistoon.. Latasin jo kalenterin ja laitoin kierukkamenkat siihen, saa nähä miten käy oikeiden kans pysyykö kierto samana.
 
Takaisin
Top