Kesäkuisten mammat! <3

On ollut nyt hiljaiseloa täällä, mutta eiköhän se tästä ala taas kevättä kohti virkistymään. :) Muakin taas vaivaa kova vatsa, yhessä vaiheessa jo helpotti, mutta nyt taas alkoi. :sad001 Mulla varmaan se, että syön liian vähän kuitua, juon liian vähän vettä ja käyn liian vähän kävelemässä. :grin Eikä toi joulu auttanut kyllä yhtään.
 
Mulla alkaa nukkuminen aiheuttaa pään vaivaa. Mahallaan ei voi. Selällään ei suositella, ja tunnen tuolloin muutenkin ikävää paineen tuntua jo vatsassa. Kyljelleen ainoa mutta sehän vasta onkin puuduttavaa ja heräilen usein kun en koe sitä mukavaksi vaan kättä painaa ja jalkoja särkee. Miten teillä muilla?
 
Mulla on vartalotyyny mikä auttaa asennon löytämises. Mutta ongelmia kans, joko en saa unta tai heräilen
 
Itse nukun ajoittain mahallani, koska se ei vielä tunnu pahalta. Muuten usein kyljellään, peitto polvien välissä. Heräilen kyllä välillä kun nukun selälleen. Eihän tämä nyt vielä oikeastaan mitään, mutta sitten kun maha kasvaa niin joutuu heräilemään, joka kerta jos haluat asentoa vaihtaa. :grin
 
Olojen puolesta voisin vielä nukkua mahallani ja pari kertaa kokeillutkin, mutta alan aina miettimään että litistytäänköhän siellä masussa :grin
 
Itse nukun vasemmalla kyljellä ja tyyny jalkojen välissä kovat liitossäryt riesana muuten nukkueassa.Tyyny hieman auttaa.
 
Mäkin nukun vielä miten milloinkin, joskus myös vatsallani. Aika usein nukun kyllä tosi huonosti ja heräilen vähän väliä. Viime yönä kesti taas pitkään ennen kuin nukahdin, ja viiden jälkeen heräsin kun esikoinen kömpi viereen. Sitten valvoinkin lähemmäs kaksi tuntia, kun uni ei meinannut enää tulla vaikka väsytti kamalasti.

Eepi, vauvalle tuskin on haittaa vatsallaan nukkumisesta jos se sinusta itsestäsi tuntuu hyvältä.
 
Mun maha on kadonnu jonnekki! :D siis mulla oli aivan järkyttävän kokonen maha mutta nyt ei juuri näy mitään. Mitä ihmettä :eek: ja mulle mahtuu mun normi vaatteet päälle !! Nyt viikot 15+3 ehkä tää joskus si alkaa kasvamaan :p
 
Me saatiin esikoisesta myös nt-ultrassa poikalupaus, sen verran selkeä homma oli että oli itekin helppo nähdä niistä kuvista :D Mutta toki varmistusta odoteltiin silti rakenneultraan asti, vaikka tosi vahva poikaolo oli jo ennen nt-ultraa. Tässä raskaudessa ei oo vielä tietoa sukupuolesta, mutta vähän aavistelen poikaa taas.
Saanko nähdä kuvan jossa tää selkeä poika on? :D yhtään ei malttais rakenneultraa odotella, koittanu arvailla tuosta aiemmasta kuvasta :laughing002
 
Saanko nähdä kuvan jossa tää selkeä poika on? :D yhtään ei malttais rakenneultraa odotella, koittanu arvailla tuosta aiemmasta kuvasta :laughing002
Mä en tiedä onko se kuva enää tallessa, mutta se oli siis pepun suunnasta otettu ja jalkojen välissä näkyi selkeä "tappi" :D
 
Mikä teoria? Mä oon koittanu arvailla nt-ultran kuvasta (tyttö), mut sitte varhaisultran kuvasta poika (joku kiinnittymisen paikka määritti jonku teorian mukaan) ja sitte mahan ja oireiden mukaan (tyttö). Ensi oli vahva tyttöfiilis ja ny alkanu kasvaa taas poikaolo, tuskin mulle tyttöonnea suodaan :D
 
En ollu edes kuullutkaan tuollaisesta. Mutta pienen googlailun päätteeksi, kokeilin katsoa kaikkien ultrakuvista, josko näkyisi. Aiemmissa ei ollut sellaisia kuvia josta löytyisi mitään ihmeellisiä ulokkeita. Nt-kuvista ei löytyny tässäkään, vaan edellisestä "turhasta" käynnistä löytyi semmonen kuva, joka tosin oli otettu 11+2 joten ei ole luotettava. Tyttö tosin sieltä sen mukaan olisi tulossa, jota en pidä mitenkään epätodennäköisenä. :grin
 
Aa joo just tuon perusteella kattoin et vois olla tyttö, pitää kaivaa poikien omat ja verrata.
 
Takaisin
Top