Kakkonen haaveissa vuodelle 2018

Heippa! Mahtuukohan ketjuun vielä mukaan? :hello2

Olen kohta 30v. nainen Helsingistä, esikoinen meillä 11/12. Tarkotus oli tehdä toinen pienemmällä välillä, mutta se väli nyt vähän venyi, kun tuli opiskeltua uusi ammatti tuossa hoitovapaan jälkeen ja muuta semmosta. :D Miehen kanssa täräytettiin pari viikkoa sitten naimisiinkin vihdoin 11 vuoden yhdessäolon jälkeen ja tänään lähti kierukka. Eli aika tuore tapaus. :D
Esikoista yrittäessä meni jokunen vuosi ja lapsettomuushoidoissakin ehdittiin käymään, ennen kuin tärppäsi. Nyt toivotaan vähän nopeampaa toimintaa, mut saas nähdä. Jännittää!
 
Tervetuloa ja onneksi olkoon marjo! :)
Toivottavasti teillä tärppäisi kakkosen kanssa helpommin!
 
Jee! Onnea menkoista marjahei! Harvoin niistä iloitsee :D Itsellä alkoi pari vkoa sitten myös ensimmäiset synnytyksen jälkeen.. sitä ilon määrää :hilarious:
 
Minä liityn joukkoonne :) elikkäs meillä on marraskuinen (2016) esikoinen ja toista yritämme, ollaan muutama kuukaus jo yritetty. Menkkoja ei ole alkanut mulla vieläkään synnytyksen jälkeen ja imetän vielä..kohta lopettelen imetystä joten toivottavasti sitten alkaisi viimeistään.
Nyt viimeisen viikon aikana on ollut vihlontaa/nipistelyä alavatsassa..raskaustestin tein viikko sitten ja oli negatiivinen..
Jos tuo vihlonta ei lopu niin pitää varmaan mennä gynelle..
 
Kaitsu_ toi mahan vihlonta voi olla että kypsyttelee munasoluja ja kierto starttaamassa. Itellä ainakin sillon kun kierto alko ekan synnytyksen jälkeen niin mahaa vihlo pari vikkoo ennen kun alko menkat.
 
Mulla tais kans olla mahakipuja/vihlontaa parin viikon ajan ennen menkkoja. Et tosiaankin voi enteillä sitä! :)

Täällä oli kalenterin mukaan eilen ovu ka tikun mukaan ehkä tänään ovu.. kierto aika epäsäännöllinen ja tikutinkin vaan varmistaakseni että ovulaatio tapahtuu. Kurjaa ois jos ei koko ovua olis. Nyt voikin loput tikut heittää kuuseen. :D aiheuttaa vaan omanlaista stressiä. Niinkuin pelkään et tää ketjukin aiheuttaa kuten esikoista yrittäessä.. täytyy yrittää olla vaan ihan cool.. [emoji41]
 
Mulla näytti tänään tikku ovista, nyt sitten vaan jännäämään... Reilun viikon päästä varmaan pissin jo toiveikkaana ekaan raskaustestiin. :rolleyes: Edellinen raskaus alkoi heti ekasta esikoisen jälkisestä yrityskierrosta, mutta olikin siis tuulimuna, toivottavasti tällä kertaa tarttuisi matkaan terve hedelmöittynyt munasolu.
 
Toivotaan parasta mangustimamma:Heartred Piinaillaan sitten aikalailla samoilla päivillä :D

Täällä kärvistellään järkyttävien ovulaatiokipujen kanssa.. Huhhuh. Kp jo 19, eli aika myöhään ovuloin.. Kunpa silti tärppäisi :)
 
Vaiana, mulla taas tämä kp 16 on aikaisin, ovis oli luokkaa kp 20-21 sekä siinä kierrossa josta lähti esikoinen alulle että siinä josta käynnistyi tuo tuulimunaraskaus. Varmaan vielä kierto vähän sekaisin, mutta toivottavasti se ei estä pikkuista tarttumasta kyytiin. :) Pidetään peukkuja!
 
Heippavieläköhä tänne mahtus yks kuumeilija [emoji4] toinen ois haaveissa, just cerazetet jätetty pois ja ovista ootellaan. Esikoinen on siis reilu7kk ja imetän vielä, yösyötöt jätettiin just pois. Mulla tuli ekat menkat 2kk synnytyksestä ja sittemmin ne onki pysyny poissa ku alotin noi pillerit. Pikkukakkonen sais kyl vail heti ilmotella tulostaan :)
 
Takaisin
Top