Kakkonen haaveissa vuodelle 2018

Tänään aivan jäätävä pahoinvointi ja toiveet tietysti herää. Ihan karsea olo. Mutta on kyllä pientä esikoiselta saatua flunssaakin, ja vaikka tämä on pääasiassa räkätauti niin esikoinen kyllä muutaman kerran oksensikin. Nyt kp 23 ja dpo 7. Esikoinen ja tuulimuna antoivat molemmat hennon haamun "vasta" dpo 10 joten yritän kovasti sinne asti sinnitellä testien kanssa.
 
Unicorn17 meillä myös sama hääpäivä ensivuonna! :D kirkko on jo varattu :) ja kiitos kaikille onnitteluista. :) :Heartred

Ihanaaa :Heartred meilläkin kirkko ja juhlapaikka varattu!

Miten meinaatte hoitaa hääjärjestelyt ja hääpäivän pienen vauvan kanssa? :) Onko vauva teidän kanssa hääyön, tuleeko vauvalle ja vanhemmalle lapselle hoitaja häihin vai hoitaako mummo tai joku lähipiirissä? :) itse näitä asioita pohtinut, että jos tärppi tulee ja la ennen häitä niin kuinka asiat hoituuu. Mutta kaikella on tapana järjestyä! Ihanaa! Onnea vielä :Heartred toivottavasti tullaan perästä!

Kuinka vanha esikoinen teillä on? :)
Meillä on 5/16 syntynyt poika :Heartred
 
Ihanaaa :Heartred meilläkin kirkko ja juhlapaikka varattu!

Miten meinaatte hoitaa hääjärjestelyt ja hääpäivän pienen vauvan kanssa? :) Onko vauva teidän kanssa hääyön, tuleeko vauvalle ja vanhemmalle lapselle hoitaja häihin vai hoitaako mummo tai joku lähipiirissä? :) itse näitä asioita pohtinut, että jos tärppi tulee ja la ennen häitä niin kuinka asiat hoituuu. Mutta kaikella on tapana järjestyä! Ihanaa! Onnea vielä :Heartred toivottavasti tullaan perästä!

Kuinka vanha esikoinen teillä on? :)
Meillä on 5/16 syntynyt poika :Heartred

Yritetään aina niitä järjestelyjä hoitaa vähän kerrallaan ja lähipiiri ottaa lapset hoitaakseen hääpäivänä ja luultavasti isompi ainakin menee hääyöksi hoitoon. Esikoinen on syntynyt 4/15. :) itsekin ajattelin, että mitä jos tärppi tulee ennen häitä, niin naimisiin mennään joko vatsa pystyssä tai vasta synnyttäneenä :D toivottavasti teilläkin tärppäisi pian :)
 
Täällä menossa yk2, kp19/26.. Ei mitään hajua oviksesta kun en oo sitä ainakaan vielä alkanut tikuttamaan. Vähän ummikkona kyselen, mutta onko teillä käytössä jotain sovelluksia kierron seuraamiseen?

Myös erilaiset lisäboostit vois ottaa käyttöön.. Foolihappoa oon syönyt jo jonkin aikaa. Maca-jauheesta ja greippimehusta oon lueskellut - kannattaako?
 
Täällä menossa yk2, kp19/26.. Ei mitään hajua oviksesta kun en oo sitä ainakaan vielä alkanut tikuttamaan. Vähän ummikkona kyselen, mutta onko teillä käytössä jotain sovelluksia kierron seuraamiseen?

Myös erilaiset lisäboostit vois ottaa käyttöön.. Foolihappoa oon syönyt jo jonkin aikaa. Maca-jauheesta ja greippimehusta oon lueskellut - kannattaako?
Mulla tärppi on tullut kahdesti, kun oon juonut 2-3dl greippimehua päivässä. Mehujakin on erilaisia, kannattaa katsoa että sisältää pelkästään greippiä eikä esim appelsiinimehua ja greippiä alle 50%. Tropicanalla ja God moronilla ainakin löytyy pelkkää greippiä sisältävät mehut. Lisäksi oon syönyt royal gelee kapseleita.
 
Mulla tärppi on tullut kahdesti, kun oon juonut 2-3dl greippimehua päivässä. Mehujakin on erilaisia, kannattaa katsoa että sisältää pelkästään greippiä eikä esim appelsiinimehua ja greippiä alle 50%. Tropicanalla ja God moronilla ainakin löytyy pelkkää greippiä sisältävät mehut. Lisäksi oon syönyt royal gelee kapseleita.

Kiitos mimosa, tossa on hyviä vinkkejä. Ei siitä ainakaan haittaa ole, jos ottaa greippimehun testiin :) Onneksi tänään kauppakäynti niin saan sitä heti mukaan :)
 
Mulla tänään kp26 ja dpo 9. Testi näyttää lähinnä viivanpaikkaa. Ärsyttää, pitäisi lopettaa mielikuvitusviivojen tihrustelu ja siirtyä digitesteihin. :banghead: Jos ei tässä kierrossa tärppää niin alan kyllä minäkin juomaan sitä greippimehua. :)
 
Greippimehu (ilmeisesti sen happamuus?) tekee limakalvon paksummaksi ja otollisemmaksi kiinnitystä varten. Näin muistelisin. Ja ovisliman selvemmäksi = helpompi bongata ovis.
Itekin aloin ottamaan puolimukillisen aamuisin. Ja rautalisää, tuntuu että rautavarastot tarttee täydennystä. Lisäksi syön multivita mamaa ja d-vitamiinia. Ja magnesiumia, koska lihasjumit, mikä ei nyt tähän liity.
Kp6
 
Anteeksi tähän väliin törkeä omanapailu:

Täällä on kyllä nyt meinaan niiin piinapäivät että huh!
Ovistuntemukset oli 1.1. ja nyt sunnuntaina dpo9 tuli pyyhittäessä vaaleanpunaista limaa ja pieni ruskea tuhru siteeseen. Siinä jo kirosin että menkat alkaa sitten.. no ei alkanut! Aina alkaa heti seuraavana aamuna viimeistään, mutta maanantaina taas aamulla ihan vähän v.pun limaa ja sen jälkeen ei ole tullut mitään. :nailbiting: Nyt täällä jännäillään että oliko kiinnittymisvuotoa. Koskaan ei ole tullut tälläistä!

Suunnaton väsymys vaivannut pari päivää ja jo viikon verran karmeat sydämentykytykset (jotka esikoisesta oli raskausoire). Myös aamuyöt valvon aivan pirteänä sängyssä. Tänään koko aamun ollut krapulainen olo!

Voi toki olla, että loppuviikosta täti saapuu, mutta on kyllä oireiden perusteella vähän alkanut toivo hiipimään:shy:

Vaiana yk1, dpo11
 
Takaisin
Top