Joulukuun mammat 2015

Ai niitä on erivärisiäkin, no jo on:D pitääpä perehtyä kun tämä pallero (toivottavasti) kirjautuu ulos 8kk päästä:wink
 
Jemina, voih pikkusta❤️ ihanaa että hän kuitenkin jaksaa olla iloinen prinsessa :) toivotaan pikaista paranemista ja voimia koko perheelle❤️
 
Voi himpatti! Tein pojalle sosetta ja laitoin tiiviisiin rasioihin jäähtymään pöydälle. Kiireellä vaihdoin vaipan ja pakkasin meidät rattaiden kanssa pihalle. Tajusin matkalla bussipysäkille, että ne purkit jäi pöydälle. Onkohan ihan roskiskamaa, kun 2-3h päästä palaan takaisin? Pelkkiä kasviksia siis.
 
Air4m, meillä jää joskus aikuisten ruoka koko yöksikin pöydälle jos oon illalla sen tehnyt, eikä olla kuoltu, ainakaan vielä :P tuskin on pilalla, varsinkin jos siinä ei oo mitään maitotuotteita.
 
Mulla saatas olla samanaikaa ruoka pöydällä jäähtymässä ja hyvänä on pysyny:) joten uskaltaisin kyl syöttää varsinkin kun kyse vihannes soseesta:)
 
Hyvä hyvä. Ja voihan nuo vaikka vähän kuumemmin lämmittää, jotta kuolisi pöpöt.
 
Joku sanoi että ku yli 70-75 asteiseksi lämmittää nii pöpöt kuolee
 
Lämpötilasta riippuen ohuet tumput, tai sitten ne äitiyspakkauksen topatut vaaleat. Talveksi varmaan jotkut kunnolliset reimat ostetaan.
 
Mulla yleensä yksin menee aika siinä, että siivoan kämpän perusteellisesti, eli käyn muksujen lelulaatikot ja vaatekaapit läpi, pyyhin pölyt verholaudoista ja siivoan jääkaapin&hellan taukset. Sitten teen jtn hyvää ruokaa. Jos on autossa laiteltavaa, niin sitä sitten hermolepäilyksi itsekseen, mies jos mukana, niin eipä siinä yleensä itselle hommia jää :D
 
Me siivottiin eilen, joten sitäkään tarvi:D jospa sitä (vaihteeksi) ei tekis mitään... Kohta hyvää ruokaa ja illalla koiran ja miehen kaa lenkille:wink
Piru kun täällä on hiljasta:p
 
Milloinhan sitä itse raaskisi laittaa pojan yöksi hoitoon, kovasti molemmat mummot tarjoutuu ottamaan mutta mulle se eroahdistus on niin valtava...:shy: Olishan se ihana kerrankin saada miehen kanssa vapaailta - ja aamu. :)
 
Takaisin
Top