Joulukuun mammat 2015

Enpä tiedä... Se ei koskaan mee turhaan lääkäriin, kun sinne melkein väkisin se aina pakotetaan ja sitten lääkärit ei ikinä ota sitä tosissaan. Eipä se ainakaan paranna sen luottoa lääkäreihin...
 
No niin räkätauti rantautunut huusholliin taas kerran:sad001 Sanni on ihan tukossa ja varmaan koskee kurkkuun se ei suostu syömään, mulla samat oireet ja 2 keskilasta pärskii ja yskii, esikko porskuttaa niinku ei mitään... Viime yö meni mukavasti Sanni sylissä, hitto kun väsyttää... Mieskin prkl töissä:sad001
 
Kiitos Timbe ja äityli❤️ pistin just sannin nukkumaan, isommat kattomaan piirrettyjä ja itse juon sitruuna-hunaja-inkivääri "teen" ja lepuutan hetken silmiä... Jospa noi ois to mennessä terveenä niin pääsisivät lähtemään viikonlopuksi mummolaan, olis tälläkin hetki vapaata:)
 
Kumma kun tämä foorumi sekoilee ja ei ole tullut ilmoitusta, että tänne on uusia viestejä tullut! :mad:

Kipuilijoille, huonosti nukkuville ja sairastelijoille tsemppiä!

Air4M, hienoa jos olet nyt pystynyt imettämään ilman puremisia! :)

IkuinenUnelma, tosi kurja homma! :/ ja ehdottomasti valitus menemään!

Äippä x4, pikaista paranemista sinne! ❤️
 
Kiitos Talvitintti, munkin foorumi sekoilee... Välillä ei päästä ollenkaan sisään:sad001 selaan siis puhelimella niin liekko ongelma tässä appissa? Tiedä näistä...
 
Mäkin enimmäkseen kännykällä tätä käytän. Yleensä päästää kirjautumaan sisään mutta todella monesti on käynyt niin, ettei tule ilmoitusta kun uusia viestejä tullut. Saa aina itse alkaa ettimään ja lueskelemaan vanhoja viestejä :meh:
 
Tsemppiä Äippä sairasteluihin :sad001

Täällä sit päikkäreiden päätteeksi pienempi alkoi rytinällä flunssan oireet. Nenä tukossa. Vaikuttaa nostavan kuumetta. Lisäksi isompi tyttö heräsi puolen tunnin kohdalla tulikuumana ja korvamittarilla melkein 39. Jostain syystä korvamittari näyttää pienemmälle 35.5. Verrokkina oma 36.4 joka on mun peruslämpö. Peppumittari tietysti kateissa :sad001 Leikkaukseenkin on kaks viikkoa aikaa.... :/
 
Voi ei saini:sad001 toivottavasti kerkiäsitte parantua ja voimistua ennen leikkausta! Pikaista paranemista sinnekin❤️
 
No onneksi nämä näyttää urheilta sairastajilta. Eli ei huomaa muuta kuin Elisan nenästä sairastelut. Ehkä pääsisikin helpolla?
 
Muuten omia kuulumisia. Blogi on enemmän siirtyny Kotiemon facesivun päivityksiksi kun kesäm muutoissa kävi niin että tietokoneen laturi katosi :sad001 muuten vaikka syksy pimenee niin mä oon pirteämpi pitkään aikaan. Vähän uusia vaatteita ja itsensä tutkiskelua ja löydöksiä ja aatoksia :) Elisan leikkaus tosiaan kahden viikon päästä ja se alkaa jännittää suht paljon :/ ja kutsukirjekin jääny jonnekin matkan varrelle...
 
Nyt näkyy olevan flunssaa liikenteessä. Täälläkin kaks pienintä räkätaudissa..
Ei oo muakaan foruminjumalat auttanu huonojen öiden suhteen ja nyt vielä flunssa vaan pahentanut asiaa.. Ei tuo unettomuus minuun muuten vaikuta kuin että tahtoo sitten vaan pinna olla kokoajan kireellä..
Sainille ja pikkuiselle tsemppiä leikkaukseen, toivottavast ehditte parantua siihen mennessä. Muillekin nuhanenille pikaista paranemista!
 
Saini taitaa olla samapöpö meilläkin:sad001 nenät tukossa, kurkkua karhaa ja uusin lima yskä... Alko tosiaan tolla tukkosuudella... Pyllystä sanon mä:sad001
Positiivista viime yönä herättiin vaan kerran! Eikä ees saatu mitään sätkyjä et ois yht äkkiä vaan kiljassu:eek: tää mamma kyl heräs 3 kertaa vessaan mut muuten nukuttiin hyvin 21-7, nyt ei väsytä:)
 
Ei hitto kun ei ajatus juokse:p niin lisäämpä saini, onneksi nykypäivänä noiden pienten leikkaus on rutiininomaista niin hyvin se menee:) vaikka kyllähän se jännittää kun oma pieni joudutaan leikkaamaan! Tuut sit kertoo kun pikkusen leikkaus on ohi... Jos tehdään niin et me jännätään teidän puolesta niin sun/teidän ei tartte:wink
 
Meilläkin edelleen räkä valuu ja pari pvää sitten alkoi yskäkin..kauan tätä oikein kestää? Ja missä vaiheessa pitäis viedä lekuriin? Toi yskä kuulostaa nii kauhealta pikkusilla :/
 
Saini tsemppiä leikkaukseen ja toivottavasti ehditte paranemaan ennen sitä ❤️
Voimia kaikille muillekkin sairastelijoille ja pikaista paranemista ❤️
 
Takaisin
Top