Joulukuun mammat 2015

Kukkua. Meillä mies herää joka inahdukseen ja valittaa ku minä nukun ku tukki. Herään kyllä itkuun mut en juurikaan ähinään tai pieneen kitinään. Se on sellanen tottumisjutti. Ärsyttää ku mies valittaa välillä ku niin paljon joutu valvomaan... :D
 
Meillä mä herään ihan kaikkeen, oli vauvoja talossa tai ei.. Esikoisen vauva-ajan jälkeen en ole normaalisti nukkunut, vaan pienimmätkin häiriöt herättää. Maalla kun asui, ei kesällä saanut nukutuksi kun linnut lauloi liian kovasti öisin :'D On yks maailman vittumaisimmista ongelmista unettomuus! Jospa se joskus helpottaisi, on kyllä sukurasitetta unettomuuteen... Niin ja meillä mies herää jos itkua kuuluu, ei ihan pieniin narinoihin.. Paitsi viime yönä mua nauratti kun vauva jtn narisi unissaan, niin mies alkoi mua silitellä :D :Heartred
 
Wop sanos muuta, kohta 10kk:eek:
Warheart ihana mies, jos se aatteli et sä tarviit rauhoittelua:D ❤️
Angelique olispa ihanaa jos toi munkin ukko reagois kitinöihin nopeemmin kun mä... Tasan ei mee nallekarkit:p
 
No mun mies herättää aina tietenkin minut jos hän herää toisen kitinöihin vaikka poika nukahtais varmasti kyllä uudelleen itsekseen... Jos sanoo että kunnet ite käynyt niin sanoo että ei se kuitenkaan hiljene. Eli just tollasta tekosyytä että ite voi maata röhnöttää. Nyt ite monta viikkoa menny vajailla unilla ite ku toinen herättelee turhaankin, varmaan ihan vittuillakseen tai jotain... Ärsyttävä joka tapauksessa...
 
Nuppu eiks se oo niin kun täällä käy kertomassa ongelmasta kun ongelmasta niin se ratkeaa kuin taika iskusta:p
Kokeillaan itsekin, Sanni herää 3 kertaa yössä edelleen syömään, voih kun nukkuis yöt niinku ennen et herätään maks 1 yössä! Noniin foormumin jumalat korjatkaa tilanne:D:D:D
 
Meillä ei ehkä foorumin jumalat niinkään auttaneet, kun asiasta jo aikaa sitten valitin, mutta: tänään ei ole purtu! En tiedä onko vaikutusta sillä, että olen ehkä yrittänyt herkemmin kuunnella, koska vauvan tekis maitoa mieli, enkä tyrkytä ns. "normaaleiden ruoka-aikojen kohdalla" vai onko vaihe nyt vaan loppumassa. Vai auttoiko se, että aloin tosissani miettiä imetyksen lopettamista, koin jonkinlaisen hajoamisen asian kanssa, yritin antaa tuttelia, laitoin imetyksen tukeen viestiä ja hain ystävältä pumpun lainaan. Viime yönä söi varmaan 4 kertaa (ei sinänsä kiva, mutta nyt ei haittaa) ja tänään päivällä syönyt ennen molempia päikkäreitä, illalla ja vielä ennen nukkumaanmenoa!!! Eli neljä kertaa päivälläkin! Toivottavasti en nyt jinksaa tätä, enkä vielä ala hehkuttamaan, mutta ihanaa, kun on voinut imettää!

Selkä taas kipeä... Tulis jo ens viikko niin pääsis testailemaan... Tai vaihtamaan sidettä...
 
Onpa ihanaa et poika ei oo tänään purru! Toivotaan pysyvää muutosta:wink niin ja et ens viikolla pääsisit pissaamaan tikkuun:grin
 
Mä oon jossain vaiheessa täällä valittanu lantio/lonkkakipua joka on vaivannu synnytyksestä asti. Mun gyne/synnytyslääkäri sanoi että kivut kuuluu asiaan, menee ohi.

Ylläri pylläri(ei kyllä niinkään itselleni) löytö tänään ortopedin vastaanotolla: lonkan nivelkierukan repeämä, tullut synnytyksessä:eek:
Nyt sitten seuraavaksi varjoaine magneettikuvaan ja tuomiona joko leikkaus tai pitkä kuntoutus. Nyt kyllä täytyy sanoa, että vituttaa niin että savu nousee korvista:mad: Mä tiesin vaikka ensi synnyttäjä olenkin, ettei synnytyksen jälkeen kuulu olla niin kipeä. Mutta ei mua kukaan kuunnellu..:shifty:
 
Ihanaa air että oli parempi päivä. Meillä kans tulee aina hammasta jos varuiksi yrittää imettää. Ja usein itselle tulee ensin tunne että kohta se varmaan puree ja jos ei usko ja ota tissiä pois niin sitten puree.

Voi kauhee ikuinenunelma :sad001 en oo ikinä kuullu tommosesta että voi käydä mutta onpa paska juttu :sad001
 
Ikuinenunelma, joo valitusta eteenpäin! Tälleen neljän synnytyksen jälkeen voin sanoa et ainut mikä mulla on ollu kipeenä synnytyksen jälkeen nii se on toosa eikä mikään muu! Voimia❤️
Joo ei ollut "jumalat" suotuisia minulle... Herättiin aikas monta kertaa:/
 
Voi kamalaa, ikuinenunelma! Ei käy kyllä kateeksi. Välillä kyllä ihmetyttää, miksi potilasta ei uskota... Isäni on saanut useampaankin kertaan aika kylmää kohtelua, kun ei ole otettu tosissaan. Kerran esim. saatiin se vihdoin lääkäriin kun oli ollut omituinen, lääkäri kai kuvitteli sen olevan humalassa tms. Seuraavan kerran mentiinkin vauhdilla, kun aivoverenvuoto oli jo todella pahassa pisteessä... Tsemppiä!
 
Takaisin
Top