Joulukuun kuulumiset

Otan osaa kaikkiin, joilla mennyt kesken. ❤️ Itsellä takana kolme keskenmenoa ja se yksi kohdunulkoinen niin voin niin samaistua. ❤️
 
Voimia pullanen :Heartred

Tänään taas on vuotanut vähän jotain veristä vuotoa. Inhottavaa kun ei oikein tiedä että mitä se on. Määrä on kuitenki aika pieni. Täytyy kyllä heti kun uusi vuosi on juhlittu soittaa neuvolaan. Jos saisi aika pikaisesti ensimmäisen ajan neuvolaan ja pääsisi ultraankin.
 
Joo meillä pikku kakkosta toivottu tovin, 2v9kk ja toisesta inseminaatiosta sitten tarrasi tämä elokuinen matkaan mukaan. :p
1 kemiallinen oli 2017 syksyllä, sen jälkeen menikin kaikki ihan päin persettä. Munasarjat meni täysin lepotilaan ym.
 
Voi että näin kamalia painajaisia viime yönä. Näin kahteen kertaan painajaisen, jossa sain keskenmenon ja täällä unissani itkeskelin. Selkeästi alkaa nyt se edellinen keskenmeno tulemaan jo uniinkin. :sad010Jospa sitten helpottaisi, kun ne km viikot on ylitetty... Mites teillä muilla keskenmenon kokeneilla, vaivaako asia kovasti tässä raskaudessa?

Eilen oli ihana, kun sain mieheltä lahjaksi yöpaidan. Hän tuumasi, kun pistin sen päälleni, että "yritin ostaa sen mallisen, että se mahtuu sulle elokuussa, kun oon kahtonut, että ei sulla semmosia isoja yökkäreitä oikeen ole". :love017
 
Iines-19, minäkin näin viimeyönä unta keskenmenosta! Se oli aivan kauheaa. Heräsin yöllä kauheaan sydämentykytykseen, enkä saanut unta pariin tuntiin, kun itketti ja pelotti. Koko aamunkin on keskenmenonpelko itkettänyt. Enkä siis vielä ole kokenut keskenmenoa koskaan.

Ajattelin, että palstailu antaisi hyvää vertaistukea näihin jännittäviin viikkoihin, mutta keskenmenonpelko on ainakin minulla kasvanut todella kovaksi, kun olen huomannut, kuinka monelle niin ikävästi on käynyt. Tuntuu, että km on enemmän sääntö, kuin poikkeus. Olen pahoillani kaikkien keskenmenon saaneiden puolesta ja toivotaan, että saadaan nämä elokuiset (tai sitten seuraavat) syliin :Heartred

Minäkin sain mieheltä lahjaksi ison yöpaidan, johon mahtuisi tuleva iso vatsa :Heartred
 
Keskenmeno ei huoleta, olen tehnyt kaiken mahdollisen niiden estämiseksi alkiodiagnostiikasta lähtien, ja jos nyt keskenmeno tulee, niin sitten se vain on niin. Ehkä enemmänkin tuntuu, että ei tälläkään voi olla mitään mahdollisuutta, kun minulla on nyt ihan hirveä flunssa, menee varmaan kesken jo tämän flunssan takia. Ja jostain syystä tämä ei huolestuta, luulen että jos niin käy, on reaktioni luokkaa "aha".
 
Joka vessareissulla tulee tarkistettua näkyykö vuotoja, koska keskenmenneessä raskaudessa niitä oli ja onnistuneessa ei. Vaikka ne nyt kohtalaisen tavallisia alkuraskaudessa onki, niin silti. Kaikenlaista alavatsan ja suoliston kipuilua kyllä seuraa tarkasti, vaikka kuinka yrittää olla luottavaisin mielin.
 
Kyllä mullakin km pyörii mielessä. Itekin uskon ja toivon, että helpottais, kun on ne viikot ohitetty. Just miehelle tuossa itkin, että en halua suunnitella mitään ylimääräistä sille viikolle, jos taas käykin huonosti :shy: Ja neuvolaankaan en vielä halunnut soittaa. Vuotoa kyttään myös vessassa käydessä. Käy siis useamman kerran päivässä mielessä.
 
Joo tulee kyllä itsekkin tarkistettua joka vessareissulla ja jos tuntuu että jotain valuu housuun niin tulee lähettyä vessaan tarkistamaan että onko vaan valkkaria vai jotain muuta..
 
Mulla kokoajan vaan oikeesti pyörii mielessä että voiko tämmönen raskaus olla totta, missä ei oo minkäänlaisia oireita. Ihan hassua, siksi ei täysillä pysty nauttii. Vaikka ennen joulua ultrassa nähty syke ja pieni, just eilen taas miehelle sanoin että ei oo yhtään olo että ois raskaana... MÄ kovasti odotan nt ultraa, milloin ikinä sitten onkin.
 
Mä oon kans nähny unta keskenmenosta ja herään joka yö miettimään et onhan kaikki kunnossa. Kaivoin jopa dopplerin esiin et vois kuunnella et kuuluhan tuolta ees jotain vaik nyt sydänäänet ei vielä moneen viikkoon sillä ees kuulu. Tänään oon ollu ihan paniikissa ku ei oo ees yhtään etova olo vaik tähän mennessä oon oksentanu joka päivä (lukuunottamatta lauantaita) :oops:
 
Takaisin
Top