Joulukuun jutut

Moikka kaikille!
Täällä yksi kuukausi sitten plussannut. Nyt menossa viikot 8+1 ja LA menkkojen mukaan vasta 3.8.-19. Kirjoittelen ensisijaisesti tuolla elokuisissa, mutta syy miksi hivuttaudun myös teidän joukkoon on se, että viime tiistaina varhaisultrassa sain tietää, että matkaan mukaan on tarttunut kaksi alkiota! :love7 Näin ollen on hyvin todennäköistä, että kaksoset syntyvät jo heinäkuun puolella.
Lasketut ajat -listaan laitoin itseni kohtaan 13.7., jolloin mun sikiöt on täysiaikaisia. Tuo päivä on mun tavoite! Sen jälkeen vauvat saavat syntyä! :)

Olen teidän juttuja lueskellut jo pitkään, joten ehkä pääsen hyvin mukaan.

Onnea kaikille plussista ja Ihanaa odotusaikaa! :Heartred
 
Moikka kaikille!
Täällä yksi kuukausi sitten plussannut. Nyt menossa viikot 8+1 ja LA menkkojen mukaan vasta 3.8.-19. Kirjoittelen ensisijaisesti tuolla elokuisissa, mutta syy miksi hivuttaudun myös teidän joukkoon on se, että viime tiistaina varhaisultrassa sain tietää, että matkaan mukaan on tarttunut kaksi alkiota! :love7 Näin ollen on hyvin todennäköistä, että kaksoset syntyvät jo heinäkuun puolella.
Lasketut ajat -listaan laitoin itseni kohtaan 13.7., jolloin mun sikiöt on täysiaikaisia. Tuo päivä on mun tavoite! Sen jälkeen vauvat saavat syntyä! :)

Olen teidän juttuja lueskellut jo pitkään, joten ehkä pääsen hyvin mukaan.

Onnea kaikille plussista ja Ihanaa odotusaikaa! :Heartred

Paljon onnea! :Heartred:Heartred
 
Mulla on nyt menossa 13+1 ja on tullut nuita liitoskipuja nyt vikkon sisään. Välillä kävelen jalat levällään niinku ois viimesillään raskaana. Kävin pojan kans hiihtämässä ja siinäkin ne tuntui kokoajan. Olisi niin ihanaa nyt talvella hiihdellä kun poikakin juuri oppinut hyvin ja jaksaa mukana kulkea pitemmästikki. Miten ihmeessä nuita kipuja sais vähemmälle tai lievitettyä?:rolleyes: Aamulla herätessä oikein poksahtelu kuuluu masusta ku lähen kävelemään:grin Maha varmaan rupeaa pian näkymään ku turvotuksenki vuoksi näyttää että ihmiset tuijottaa mahaa kyseenalaistaen:oops:
 
Mulla noita kasvukipuja päivittäin, mutta ei onneksi vielä liitoskipuja. Kasvukivut ja turvotus on myös vähän epämiellyttävä yhdistelmä :woot:
 
Mulla kasvukipuja vaihdellen. Välillä tuntuu oikein kunnolla ja välillä ihan pientä pistelyä. Aluksi se oli enemmän menkkamaista kipua.

Tuntuuko teillä päivittäin?
Nyt tuntuu ettei oo pariin päivään ollut mitään tuntemuksia kovin paljon ja viime yön valvoin kun stressasin että ei ole tuntunut ja tietenkin yöllä näitä yksin miettiessäni tuli olo että kohdussa on varmaankin se kasvu loppunut kokonaan ja siksi ei ole mitään tuntemuksia:confused2 ....Sen sijaan pahoinvointi on tullut takaisin :meh:
 
Kasvukipuja oli enemmän viikoilla 10-12, nyt vaihtuneet liitoskivuiksi tosin. Sillon päivittäin jomotteli mahaa useita kertoja. Nyt ne on vähentyneet.
 
Ei ole kasvukipuja mitenkään jatkuvasti. Joskus jotain jomotuksia, mutta ei todellakaan päivittäin, välillä ei ole moneen päivään yhtään mitään. Eihän se tilanne ole staattinen siellä, joten ei ihmekään että vaihtelee ja yksilöllisiä eroja on varmasti valtavasti: eivät kaikki tunne kasvukipuja ja kaikki on silti hyvin. Viikkoja mulla vasta 9+4 tänään, joten voihan se olla että parin viikon kuluttua on taas eri tilanne.
 
Näinhän se on. Lähestyvä nt-ultran jännitys on vaan saanut pään ihan sekaisin ja öisin kun näitä miettii niin kehittelee vaan kaikkein kamalimmat kauhuskenaariot. Torstaina onneksi selvii:)
 
Näinhän se on. Lähestyvä nt-ultran jännitys on vaan saanut pään ihan sekaisin ja öisin kun näitä miettii niin kehittelee vaan kaikkein kamalimmat kauhuskenaariot. Torstaina onneksi selvii:)

Joo, se on jännä miten ennen ultraa aina alkaa kauhistuttaa, vaikka muuten olisi suht rauhallinen, muistan saman viime raskaudestakin. :) Pianhan se onneksi teillä jo on!
 
Aika hiljaista täällä? Mahtaako kaikki tosiaan olla porisemassa siellä salaisessa ryhmässä? Itse kun vasta liityin, niin ei ole vielä viestimäärä täynnä kun en nyt ihan tyhjänpäiväisiäkään viitsi kirjoitella saadakseni sen täyteen. No, toivottavasti vilkastuu jossain vaiheessa, minusta näyttää että elokuisten ryhmässä kuitenkin pukkaa uutta viestiä melkein koko ajan ja täällä taas ei. o_O
 
Aika hiljaista täällä? Mahtaako kaikki tosiaan olla porisemassa siellä salaisessa ryhmässä? Itse kun vasta liityin, niin ei ole vielä viestimäärä täynnä kun en nyt ihan tyhjänpäiväisiäkään viitsi kirjoitella saadakseni sen täyteen. No, toivottavasti vilkastuu jossain vaiheessa, minusta näyttää että elokuisten ryhmässä kuitenkin pukkaa uutta viestiä melkein koko ajan ja täällä taas ei. o_O

Melko hiljasta on sieläkin. Itse toivoisin kanssa vähä enempi vipinää :)
 
Kyllä se siitä vilkastuu. Nyt on joulu ollut ja välipäiväalet alkaa ja sit vielä uusi vuosi niin varmasti on monella tohinaa :) itselle tää alkupuolisko on ns se tylsin vaihe niin jotenkin vaan lipuu eteenpäin. Rakenneultran jälkeen tuntuu että aina sit aktivoituu enemmän :) ja monesti ollut tänne kirjoittamassa jotain mutta sit lapset tulee repimään että haluavat jotain tai tarttee jotain tehdä. Odotan niin että kerhot taas jatkuu loppiaisen jälkeen :D nytkin nukutan samalla pienimmäistä päikkäreille :D
 
Hiljaista joo on täällä, mutta itsellä ainakin ollut nyt eka kolmannes niin kammottavan huono olo ettei ole jaksellut kirjoitella.
Maanantaina meillä nt-ultra, jännittää hiukan jo :nailbiting:
 
Meillä myös on maanantaina uusinta nt-ultra, ja jännittää. Sillo 13+4. Ensimmäinen nt ultra oli liian aikasin ja ei saatu mittoja otettua ku sikiö oli niin pieni.
Huomenna toinen neuvola käynti.
 
Takaisin
Top