IVF/ICSI kokemuksia

Tein aamulla sen apteekin oman. Nyy siinä näkyy silmään vain hyvin hyvin hailura viivanpaikka tms... kuvaa muokkaamalla saa ehkä sen paremmin näkyviin mutta ei se niin hyvin näy kun eilen :sad001
 
Maanantaita! :)

Onpas täällä ollut jännitystä ilmassa nennu. Itsekin näin hyvin hailakkaa viivaa eilisessä testikuvassa.

Omat piinailut ovat sujuneet kovin hitaasti. Tuntuu että päivät eivät kulu ja haluaisin niin tietää, että onko siirretty alkio vielä hengissä tai hiipunut. Tänään on menossa pp. 5 eli kiinnittymistä pitäisi alkaa tapahtua tässä kohtaa ... ymmärtääkseni. Olen ajatellut, että teen ensimmäisen testin perjantaina. Virallinen testipäivä on ensi viikon keskiviikko.

Mitä muille piinailijoille kuuluu, millaisissa ajatuksissa siellä ollaan? :smiley-angelic001
 
e6bd30f44befd18bf6de42cd6cad57d7

Tässä tämän päivän testi. Kuva otettu noin tunti testin teon jälkeen.
 
Oisko sun mahdollista päästä verikokeeseen? Jos raskaus on alulla niin saattaisi olla tarve tukilääkitykselle (lugesteron tms), jos kierto ei ollut normaali vaan lääkkeellinen. Vai muistanko väärin, että sulla piti olla pas?

Ja älä netistä tilaa testejä vaan hae pregcheck kaupasta! :wink digit on toki netissä halvempia mutta niiden herkkyys on vain 50 mIU

Muoks. Eihän sun ole täytynyt pistää pregnyliä tai muuta piikkiä jossa olisi hcg:ta joka näkyisi testissä?
 
Juu piti olla pas. Ehdin kolmena päivänä laittaan laastarit. Sit jätettiin kesken. Sanottiin että menkat alkaa pian. Nyt siis 12 päivää siitä kulunut. Klinikka on kiinni niin en tiedä voisinko päästä labroihin...
 
Minäkin tätä raskautta edellisessä kierrossa pyysin neuvolan kautta veritestiin (hoidoissa ollaan yksityisellä). Piti tietää, et lukemat oli laskenu normaaliks, et pääsi seuraavaan siirtoon. :) Edellisessä kierrossa oli siis kemialliseks laskettu, ja raskaushormooni oli koholla jonku aikaa.
 
Hei kaikille :)

Minäkin siirryn nyt tänne IVF-maailmaan. Syyskuussa on suunnittelukäynti vasta kylläkin..

Itsestänin hiukkasen:
Selittämätöntä lapsettomuutta takana yli 3-vuotta, ikää 26 vuotta ja 4 inseminaatiota takana joista viimeisimmästä alkoi raskaus joka menikin suureksi pettymykseksi kesken kuudennella raskausviikolla. Lääkäri meinasi ettei inseminaatioita ole enää mitään mieltä jäädä yrittämmään ja lisäsi meidät ivf- jonoon.

Kauheasti edelleen polttelee se kesken mennyt raskaus, vaikka nautiskelin siitä vain reilun viikon. Nyt on pakko unohtaa menneet ja keskittyä tulevaan :)

Pistäminen on tuttua puuhaa, meillä oli gonal-f ja ovitrelle jo insseissä mukana. Punktio jännittää todella paljon ja myös se, että miten pystyn salaamaan tämän asian työnantajaltani. Punktion jälkeen ymmärtääkseni joutuu pitämään vapaata hetken. Jostain syystä en vain pysty puhua tästä asiasta kenellekkään miehen ja muutaman ystävän lisäksi. Tiedän ettei pitäisi hävetä, mutta alitajuisesti koen olevani epäonnistunut vaikka ei tälle mitään syytä olekaan.. Tiedän siis että ei ole mitään syytä hävetä, mutta jotenkin en halua näyttää rikkinäiseltä tai heikolta töissä.

Jään taustalle seurailemaan miten teidän hoidot etenee, onnea kovasti kaikille matkaan :) :Heartred
 
Tervetuloa Juupasjaapas! Ymmärrän kun kerroit tunteneesi epäonnistuneeksi. Täällä myös taistellaan samojen ajatusten kanssa. Vaikka meillä lapsettomuus on miehestä johtuvaa, niin silti sitä syyttää ja soimaa myös itseään. Pahoittelut kmsta! :sad001 Toivottavasti ivf toimii teillä eikä sinun tarvitse täällä kauaa hillua :wink
 
Kyllä siinä viiva on, mutta onko siinä väriä..? En halua olla mikään ilonpilaaja, mietin vaan. Ootko nennu testaillu näillä ennen ja saanu mitään viivanpaikkoja? Ehkä sekin kertois jotain..?
 
Tervetuloa Juupasjaapas! Pahoittelut keskenmenosta, toivottavasti käyt täällä vain näyttäytymässä ja pääset pian jatkamaan matkaa eteenpäin. :)

Mulla taas on huomenna töissä edessä se hetki, kun pitäisi kertoa pomolle. Mulle kertominen/asiasta puhuminen ei ole ongelma, lähinnä vain jännittää hänen reaktionsa. Viime talvena jo kerroin silloiselle pomolle ennen ensimmäistä ivf-hoitoa ja se meni paremmin kuin hyvin, joten voiko tässä käydä kahta kertaa niin hyvin..? :D
 
Vastavirrassa en kyllä pysty sanomaan onko varmasti väriä. On kuitenkin sen verran haaleita. Olen ennenkin testaillut näillä enkä ole noin vahvoja viivanpaikkoja saanut :) Saattaahan se myös olla että tämä oli joku risa erä tms... Yritän kestää pari päivää ja testata sitten vasta uusiksi.
 
Rankkisankkis.

Mulla siis samana päivänä siirrettiin kun sulla. Mulla ei mitään oireita paitsi nyt ehk sellaisia menkkojen alkuun liittyviä. Mulla alkaneet menkat aina viikko siirrosta tai päivä jälkeen plus tässä vaihees alkua valmistavat oireet. Täällä ei siis juurikaan oletusta, et ois kiinnittnyt. :sad001

Tsemppiä sinne ja toivotaan, et kiinnittyy. :happy:
 
Takaisin
Top