IVF/ICSI kokemuksia

Onpas piinailijoita paljon, tsemppiä matkaan kaikille!

Aida-leena pahoittelut negasta! Tuo kaikki kuulostaa aivan liian tutulta.. Meillä myös ensimmäisessä ivf:ssä 27 follia, 12 kypsää solua ja loppujen lopuksi kaksi alkiota, joista toinen ei kehittynyt enää sulatuksen ja siirron välissä. Nyt siis seuraava hoito todennäköisesti heinä-elokuussa. Mulla pistettiin nyt lääkecombo uusiksi parempien solujen toivossa. Lisäks lääkäri painotti d-vitamiinia ja foolihappoa. Määräsi uudet verikokeetkin, kysyin että pitäisikö amh mitata uudelleen niin sanoi, että kyllä sen ultralla näkee että kaikki on kunnossa..
 
Heippa pitkästä aikaa kaikille! Taustalla olen seuraillut tässä kesän kynnyksellä.

Monta on nyt piinailemassa, tarrasukkia hurjasti ja plussatuulia ainakin Blancalle, Kyfille ja MiuMaulle! Olikos vielä muita? Paljon tsemppiä myös kaikille muille hoidon eri vaiheisiin!

Rankkisankkikselle tervetuloa!

Meillä 2. ivf tehtiin tässä loppukeväästä, kaava vaihtui pitkäksi tässä hoidossa suuremman saaliin toivossa. No, kahdeksan solua saatiin ja kuusi lähti kehittymään, blasto siirrettiin 12.6, ja viisi jäi jatkoviljelyyn. Mutta, kato kävi, ma tuli lappu että vain yksi selvinnyt pakkaseen! Joten ymmärrän pettymyksesi hyvin, Aida-leena, ja osanottoni tilanteenne johdosta. Samoja mietteitä läpi käyty..

Mutta, kuten lääkäri minua lohdutti, ei tarvita kuin se yksi joka kiinnittyy. No, tänään testattu plussa. Piti vielä oikein soittaa ja erikseen varmistaa, että eihän viime ke pistetty Pregnyl enää näy testissä. Mulla kiinnittymisen tukena siis tosiaa se, kun tuo keltarauhashormoni ei sovi. Mutta ei näy enään, eilen olisi jo voinut testata. Joten kyllä se nyt on uskottava, pää vain aivan pyörällä vieläkin! :p
 
Mimosa85, onneksi olkoon plussasta :)!!! Nyt peukut ja varpaat pystyssä ja maaliin asti.
Aloitetaan siis plussa-aalto, tosi moni on piinapäivillä :) Kaikkea hyvää sinne pikku vauvanaluille!
Meidän blasto on nyt 7 kuukauden ikäinen suloinen ja iloinen pikkutyttö, kova meno alkaa olla jo. Kävin eilen gynellä ja toipuminen on menny hyvin. Haaveissa vielä se yks alkionsiirto alkuvuoteen ja sitte nähään, miten käy.
 
Onnittelut Mimosa plussasta. Aivan mahtavaa! Nyt alkaa jännät ajat ... niitähän riittää vaihe toisensa jälkeen :angelic:

Sain tänään tiedon labrasta, että meidän kaksi kolmepäiväistä pakastetaan. Kolme solua saatiin, joista paras on kyydissä ja kaksi pakkasessa. En millään malttaisi odottaa tulosta!
 
Aida-leena voi kurjuus :sad001

Rankkisankkis tervetuloa! Toivottavasti saatte parin viikon päästä kunnon plussan!

Mimosa onnea hurjasti!! :Heartred

Täällä odottelen edeleen menkkoja. Estradot laastarit irrotin viikko sitten torstaina. Tietääkö kukaan kauanko menkkoihin voi mennä? Kun lääkäri sanoi että tavallisesti alkaa hyvinkin pian laastateiden jälkeen...
 
Mulla Nennu on alkanut menkat pari päivää laastarien ja keltarauhasen lopettamisen jälkeen, mutta vaikuttaisiko sulla se, että sulla ei ole keltarauhasta käytetty nyt? Eikö sulla keskeytetty pas-kierto kesken kasvattelun? Mulla, kun keskeytettiin, niin laittoivat terolut-kuurin siihen perään, että ne kuukautiset tulisi kunnolla normiajassa (kuten tulivatkin).
 
Helios juu nyt keskeytettiin passin limiksen kasvattelu. Katsoin kalenteria taaksepäin niin viime passissa menkat alkoi 5 päivää laastarien jälkeen. Mutta silloin tehtiin siirto ja oli lugetkin käytössä...
Ihmettelen vain että missä kuppaa kun ei pääse edes luomukiertoon yrittämään!
 
11 päivää kulunut siitä kun irrotin laastarit. Pitäisiköhän mennä ostamaan testi... Toisaalta se ei voi olla plussaa kun sillon passin ultrassa limis oli sen 4,7mm ja munasarjat hiljasena. Ovulaation olis pitänyt olla kp4. Todella tuskastuttavaa vain odottaa.
 
Nennu mietin että voiko menkat alkaakaan vielä jos ei kuitenkaan kierron puolesta olisi vielä sen aika..? En oikeasti tiedä miten nuo toimii, mutta mulle tuli ekana mieleen...
 
Sitä minäkin mietin. Mutta ne estradotit sekottaa jotenkin sitä kiertoa niin en yhtään tiedä missä mennään. Maltti olis valttia tässäkin mutta kun ei yhtään omista :D
 
Nojoo, on se nyt turhauttavaa odotella.. :sad001 Jotenkin ajattelisin että alkavat sitten kun "oikea aika on", jos et pitkään ehtinyt käyttää, eikä mm kohdun limakalvo kasvanut toivotusti. Tsemppiä piinaavaan odotteluun! Voihan sitä kai yrittää tätäkin kiertoa varmuuden vuoksi hyödyntää aikansa kuluks..? :wink
 
Tunnen itseni tosi typeräksi kun täällä käyn valittamassa. Tein testin kuitenkin :D
5a766445a61711e57ebe963e401b7844


Onko siinä viivanpaikka?
 
Yksi apteekin oma ja digi... Eka kerta kun tämän melkein kolmen vuoden aikana tulee nuin vahva viivanpaikka. Ja kun tämä kierto on muutenkin ihan häränpyllystä niin en todellakaan uskalla toivoa että olisi haamu. Ja kun toi tuli heti tehtyä ja on vahvistunut kuivuttuaan. Kai teen, teen kuitenkin, aamulla sen apteekin oman :D Saas nähdä. En varmaan nuku koko yönä!
 
Takaisin
Top