Cha-Cha: Tsemppiä punktioon! Ihanaa toi että saat loikoilla kun mies pistää, meillä mies kyllä uhoo kovasti kun on yhessä kaiken maailman Greyn anatomiat kateltu että hän voi pistää, mutta musta tuntuu että mä oon meistä se lujempihermonen ja onnistuu ite vakaammalla kädellä
Laskettelu sujui hyvin, kiitos kysymästä! Voisin hyvin vielä kuvitella tällä viikolla käyväni uudelleen (vaikka kyllä alkaa munasarjoissa tuntua jo, gonalilla taitaa olla vastetta!)
Beebi: Oon kans harkinnut musiikkia korville punktion ajaks, tosin voi olla että se olis pausilla kun en malttais olla kyselemättä kokoajan kaikkee
Lumotar (ja muut): Mitä kaikkee lääkettä punktiossa annettiin ja miten? Mua jännittää kun on paniikkihäiriö ja aivan varmasti tuun saamaan paniikkikohtauksen, ja sit kun joo antavat kyllä rauhottavia mut mulla on jonkunlaiset toleranssit niihinkin kun joudun välillä ottaa (on reseptillä), niin toivon et ottavat ne huomioon..
Mulla tänään gonalista kuudes annos, munasarjoista oon ollu harvinaisen tietonen ja välillä turvottaa (ei mitään mikä ei ois tuttua endosta), välillä oikein sattuu munasarjoihin mutta pystyn ihan normaaleja asioita tekemään. Muistelisin, että gonalista mulla oli inssissä jo niin hyvä vaste, että muutaman päivän käytön jälkeen annoksella 37,5 mulla oli kaks follia kasvamassa (toinen vaan kypsyi ajoissa), nyt yli 10x määrä siihen nähden niin voin vaan kuvitella millanen farmi siellä odottaa
No, toivoo ainakin. Tänään alkaa lisäks myös Fyremadel. Piikkiä toisensa perään siis!