Siis joo, kyllä mä jo puhuin ja sanoin ja pyysin ja anelin ja yritin saada jotain järkeä tuolle miehelle päähän, mutta toistaiseksi ei onnistunut. Sehän oli taas yön töissä ja tuli aamulla ja nyt on taas sit nukkumassa. Se todnäk herää joskus iltapäivällä syömään ja jos Olivia on sillon hereillä, niin sen on kyllä aivan PAKKO olla toisen kans.
Aamulla kun mä nousin ja menin vessaan ja mies oli just tullu sänkyyn nukkumaan, jätin Olivian tarkotuksella siihen mun puolelle sänkyä makoilemaan, kun oli hereillä. Kurkkasin sit kylppäristä sinne sänkyä kohti ja siellä isi jotain puuhasi tytön kanssa. Viivyttelin sit hetken kylppärissä ja kun menin takas makuuhuoneeseen, niin mies oli selkä kohti meitä ja teeskenteli, ettei ollu liikkunu koko aikana.
Selvästi siis halusi jutella Olivian kanssa, mutta kun mä olin paikalla, niin ei mukamas pystyny. äh.
Ja mulla on siis todellakin rankkaa, kun oon NIIN väsyny koko ajan, että järki meinaa lähtee. Olivia nukkuu edelleen ihan yhtä hyvin ku tähänki asti, mutta kun tää pikkukakkonen tuolla masussa väsyttää...
Ja tättärä, luulen että oot ihan oikeassa, että mies on taas vihassa just väsymystään ja huoliaan. Ärsyttää sekin, kun se ei suostu mulle kertomaan, että mikä sitä huolettaa, vaan on vaan tämmönen typerä kiukkuilija. Käyttäytyy mun mielestä kuin joku 2-vuotias.
Mies kitisee tiskaamisesta ja siivoamisesta ja ruuanlaitosta yms, mutta kun mua VÄSYTTÄÄ!!! Mua itteä ärsyttää kans kaikki sotkut ja mielelläni söisin joka päivä itse kokkaamaani ruokaa, mut kun oon niin väsyny! Nytkin Olivia nukkuu aamun pikkutorkkuja ja melkein jäin tuohon sohvalle kans nukkumaan. Meen kyllä varmaan ihan just oikeesti kans torkkumaan, viisikin minuuttia auttaa...