Huhtikuun höpinät

Onks joku varannut Maisa-järjestelmästä aikaa nt-ultraan? Mulla oli perjantaina neuvola ja mun täti teki siellä lähetteen ja nyt mun pitäis sit varata se aika, mut ei sitä lähetettä näy siellä Maisassa enkä pysty varaamaan mitään. Kuinka kauan siinä oikein kestää? Mun mielestä neukkutäti sanoi, että saattais olla jo perjantaina iltapäivällä tai viimeistään tänään, mut ei näy! Onkohan mulla jäänyt joku juttu vielä tekemättä vai missäköhän mättää. o_O
Nyt olikin tullut se ajanvaraustiketti. Olinkin vain liian hätäinen. :grin Nyt on aikakin varattu 30.4. :)
 
Kärsivällisyys ei ole koskaan ollu mun vahvuus.. tulee hyvä mieli, kun ei ole näköjään helpoin homma muillekkaan :happy:
Joo. :grin Neukkutäti sanoi mulle, että ajanvaraus saattais onnistua ehkä jo perjantaina tai viimeistään maanantaina, niin heti tuli hätä, että mikäs tässä nyt muka mättää. :grin
 
Huomenna eka neuvolakäynti ja ohuesti jännittää. Olo on kuin junan alle jääneellä, nukkuisin all day long ja mikään muu kuin emmental ja turkkilainen jugu ei maistu. Ensimäisestä 2015 ei ollut yhtään mitään oireita raskauden aikana
 
Ite joutuu odottelee nt-ultraa 18.5. asti :hungover:
 
Mä en oo päässy ees eka neuvolaan, sain ajan ens viikolle jolloin ois 10+2. Tän päivän aika peruuntui kun ne ei ota mua flunssaisena (koronanega testattuna). Vähänkö ärsyttää. :mad:
 
Sammie tasan 12+0. Laskettu aika on 30.11. varhaisultran mukaan, nii oon ihan hännillä näissä jutuissa :hilarious:
 
Ootko sä Wisla saanu lähetteen niihin verikokeisiin jo? Just sanottiin sairaalalta, että paras vko käydä siellä (halutessaan toki) on 10+0-10+6. Tai sit saat sillon ens vkolla ja meet vaan mahd pian.
 
Jooo samaa mietin ja samalla tässä kauhistelen sitä että jos ei päovärahoja ehdi saada ennen ku kela kattoo tulot äityispäivärahaan niin tuleepa onneton äiopäraha sitte :arghh::bored:
Vois nyt oikeesti jo mennä takas siihe et viime vuoden tulojen mukaa katotaa äitiyspäiväraha eikä 12 edeltävän kk.. Tää lomautus koskee kuitenki aika montaa tänä vuonna synnyttävää..
Eikä, totta! Enpä ajatellukaan tätä! Voi surkeus :/
 
Noniin kävin sitten kerrankin aikasin nukkuu ja heräsin ihan liian aikasin :D en mä vaan pysty enää nukkuu silloin ku esikoinen nukkuis. Todella ärsyttävää! Heti hirvee päänsärky ja huono olo kun herää.. o_O
 
Mä sain ajan vasta 4.5 nt-ultraan ja tässä oon miettinyt, että käviskö ennen sitä sittenkin yksityisellä ultrassa..Ois niin helpottavaa tietää, että onko kaikki hyvin :facepalm: Tässä on niin paljon pyhiä välissä, että on kuulemma vaikee saada aikoja mihinkään.
 
Sammie sullahan on ultra jo ihan kohta :grin Toki odottavan aika on hyvin pitkä :hilarious: Oon kateellinen mun kaverille ja siskolle jotka molemmat n.puolivälissä ja liikkeet alkanu tuntumaan :Heartred
 
Sammie sullahan on ultra jo ihan kohta :grin Toki odottavan aika on hyvin pitkä :hilarious: Oon kateellinen mun kaverille ja siskolle jotka molemmat n.puolivälissä ja liikkeet alkanu tuntumaan :Heartred

Tosiaan, aika suhteellista, miten pian tuo on :hilarious: Mä odotan kovasti sitä, että ollaan viikoilla, jolloin ennenaikaisesti syntyneenkin todennäköisyydet selvitä on hyvät. Pelot istuu niiiiiiin tiukassa :shifty:
 
Mä taisin kuopuksen kohdalla puhua viel rv 30 jälkeen, että jos tää vauva nyt jää henkiin tms :rolleyes: Oli hiukan erilainen raskaus verrattuna esikoisen odottamiseen, ku oli kaks keskenmenoa siinä välissä.
 
Mä taisin kuopuksen kohdalla puhua viel rv 30 jälkeen, että jos tää vauva nyt jää henkiin tms :rolleyes: Oli hiukan erilainen raskaus verrattuna esikoisen odottamiseen, ku oli kaks keskenmenoa siinä välissä.

Joo, ymmärrän :confused: Mä oon ollut itse jotenkin hetkittäin aika kateellinenkin niille, jotka saa odottaa lasta ilman synkkiä muistoja keskenmenoista. Luulen, että tää olisi tosi erilaista... Tai no, tiedän, kun odotinhan mäkin joskus ilman km ja kkm historiaa.
 
Takaisin
Top